• Jullie hebben waarschijnlijk wel het topic van mij gelezen dat ik geopereerd moet worden. Er gaat nu spoed achter gezet worden en het kan zijn dat ik vrijdag al op de operatietafel lig. Daarbij moet ik eerst donderdag naar het ziekenuis. Ik heb volgende week een testweek, waarvoor ik dus geen boeken thuis heb om te leren en die kan ik ook niet gaan halen aangezien ik er donderdag en vrijdag vanwege dat ^%$##* gedoe er niet ben. Daarbij moet ik op maandag nòg een repetitie Duits inhalen en moet ik daarvoor naar de lerarenkamer. Terwijl iedereen het 3e al uit is moet ik het 4e nog op school zitten. Wat gaat dat toch allemaal makkelijk, dus niet! >.<
    >.<>.<>.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik weet zeker dat je het wel op kunt lossen. Het komt uiteindelijk toch wel goed :]
    Succes ermee!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Succes.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Stokbrood schreef:
    Ik weet zeker dat je het wel op kunt lossen. Het komt uiteindelijk toch wel goed :]
    Succes ermee!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Stokbrood schreef:
    Ik weet zeker dat je het wel op kunt lossen. Het komt uiteindelijk toch wel goed :]
    Succes ermee!

    Dankje!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Denmark schreef:
    Succes.

    Dankje!


    *insert philosophical cringe expression here*

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)

    Dankje!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit kan je vast wel met de leraren bespreken, of anders je moeder. Heel veel succes in ieder geval!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hier hoort je school mee rekening te houden. Iniedergeval héél veel succes en sterkte!


    your eyes are like stars in the night.

    Je kan er maar vanaf zijn.

    Heel veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarvoor moet je geopereerd worden als ik vragen mag?
    Je school moet er gewoon rekening mee houden dat je wordt geopereerd, klaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Poseidon schreef:
    Hier hoort je school mee rekening te houden. Iniedergeval héél veel succes en sterkte!

    Ik ga denk ik wel even een mailtje sturen naar, arghh ben vergeten hoe zo iemand heet, nevermind je begrijpt vast wel wat ik bedoel.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    NorthKorea schreef:
    Waarvoor moet je geopereerd worden als ik vragen mag?
    Je school moet er gewoon rekening mee houden dat je wordt geopereerd, klaar.

    Voor mijn oog, mijn hele netvlies is losgelaten en dat willen ze weer recht gaan zetten.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Voor mijn oog, mijn hele netvlies is losgelaten en dat willen ze weer recht gaan zetten.

    Oei dat is vervelend.. Heb je er zelf ook last van? (Misschien een hele stomme vraag, sorry.)
    Als je iemand nodig hebt om tegen te praten omdat niemand je blijkt te begrijpen, of iets anders, dan mag je me altijd een pb sturen. Ik snap je beter dan je denkt :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je netvlies?! ouch, dat doet vast pijn. Ik zeg: stuur een mailtje naar school, hier krijg je vast wel uitstel voor (vanwege medische redenen, werkt altijd). Succes met je operatie, ik hoop dat alles goed herstelt!


    It's time to be happy again.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Oei dat is vervelend.. Heb je er zelf ook last van? (Misschien een hele stomme vraag, sorry.)
    Als je iemand nodig hebt om tegen te praten omdat niemand je blijkt te begrijpen, of iets anders, dan mag je me altijd een pb sturen. Ik snap je beter dan je denkt :Y)

    Ik voel er zelf helemaal niks van, gelukkig.xD
    Alleen ik merk het wel, ik kan nu gewoon geen reet meer zien met dat oog. En als ik wil praten zal ik een PB sturen!:)


    *insert philosophical cringe expression here*