• .. is super moeilijk!

    nouja wat ik moet leren, uit mijn hoofd, niet. Maar het dan toepassen is wel super moeilijk :3
    vooral in lange zinnen :3

    ik haat naamvallen x_x
    wie nog meer?

    Ik :Y) Zeker weten. (nerd)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb lekker nooit meer school. Of duits. Mwhahhwauh(duivel)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik, maar dan vooral literatuur. En Engels, literatuur. En dat allemaal nog voor morgen. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    IK !
    ik begrijp het totaal echt waar, ik haat die adjektivdeklination , passiv , apposition en alles , ik haat duitse grammatica!
    maar als je hulp nodig hebt mag je het altijd vragen ;'D
    maar die naamvallen zijn op zich niet zo moeilijk :'D

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:55 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha Duits is nog makkelijk vergeleken met Fins, en helemaal als je van niemand les krijgt :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:55 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gelukkig heb ik al een jaar geen duits meer, een 6.8 is serieus het hoogste dat ik ooit heb gehaald. Nee, ik mag lekker leren wat het verhuur van hoeslakens in het frans is. Hmm, ik ben toch zo dol op school!


    It's time to be happy again.

    Naamvallen.

    Ik had een 4.8 op het laatste proefwerk met veel naamvallen en voortzetsels erbij. Ik haat die vervloekte dingen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ga nu ook duits leren..
    ik zou namelijk vandaag proefwerk hebben, maar ben met hele erge hoofd- en keelpijn thuisgebleven. Nog maar een jaar hierna en dat laat ik het serieus vallen.

    btw. Ik heb ook echt een hekel aan naamvallen, ze zouden ze moeten verbieden.:Y)


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Stiekem vind ik naamvallen best wel gemakkelijk ;x
    En ik heb net ook Duits geleerd en ik ken alles wat ik moet kennen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Denmark schreef:
    Naamvallen.

    Ik had een 4.8 op het laatste proefwerk met veel naamvallen en voortzetsels erbij. Ik haat die vervloekte dingen.

    ik de vorige pww een 5, en dan met teksten :3

    maar weetje de naamvallen zelf, met kijken welke het moet zijn vind ik nog neit zo moeilijk :3
    maar nu ehbben we iets met sterke en een zwakke uitgang :x
    en dat is zoo ingewikkeld x_x

    Ik haat Duitse naamvallen. Woordjes leren, zinnetjes leren, teksten lezen, gesprekken luisteren kan ik allemaal. Maar zodra ik naamvallen moet gaan toepassen op zinnen zit ik vast. Het is zo irritant moeilijk en die Duitsers horen het echt niet als jij zegt 'Der Kind' ipv 'Den Kinder' ofzoiets -niet dat dan, maar als voorbeeld-. Ze snappen toch wel wat je bedoeld. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shokubeni schreef:
    Ik haat Duitse naamvallen. Woordjes leren, zinnetjes leren, teksten lezen, gesprekken luisteren kan ik allemaal. Maar zodra ik naamvallen moet gaan toepassen op zinnen zit ik vast. Het is zo irritant moeilijk en die Duitsers horen het echt niet als jij zegt 'Der Kind' ipv 'Den Kinder' ofzoiets -niet dat dan, maar als voorbeeld-. Ze snappen toch wel wat je bedoeld. :Y)

    maar als je een brief moet schrijven, ben je dood :3

    dusja, ik zou toch maar opletten als ik jou was (A)

    en het gedeelte van de lid-woorden vervoegen is heel simpel :x
    vind ik dan =p

    Ik ik haalde alleen voldoendes als er Woordjes en zo bij stonden. Mijn Duist gramatieck ist sehr slegt xD dit is zelfs fout maar dat macht nichs auß xD


    Love sheds light one the darkest of times

    NewZealand schreef:
    (...)
    maar als je een brief moet schrijven, ben je dood :3

    dusja, ik zou toch maar opletten als ik jou was (A)

    en het gedeelte van de lid-woorden vervoegen is heel simpel :x
    vind ik dan =p


    Ja, dat is zo. Op school is dat inderdaad veel te belangrijk. x'D
    Ik ben er altijd zooooooo lang mee bezig. o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    duits is makkelijk,de naamvallen al helemaal,je moet het alleen even zien door te krijgen


    If you believe in yourself anything is possible