• De stelling van vandaag luidt:
    Roddelen is zielig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Paraguay schreef:
    Eens, het is ook zielig als je over iemand gaat staan praten achter iemands rug om, maar soms is het gewoon nodig om je hart te luchten wat je van die persoon vindt. Voor mij iedergeval.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Expression schreef:
    Ik houd er niet van, maar come on, iedereen doet het - ik ook.


    Smiling but close to tears.

    oneens iedereen roddelt wel eens of heel vaak, dat hangt van de mensen af :)


    /

    Paraguay schreef:
    Eens, het is ook zielig als je over iemand gaat staan praten achter iemands rug om, maar soms is het gewoon nodig om je hart te luchten wat je van die persoon vindt. Voor mij iedergeval.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Portugal schreef:
    Nee want iedereen roddelt wel eens. It's a part of life. En wie zegt dat hij of zij nog nooit geroddeld heeft liegt.

    eens.
    ook al doe ik het zelf ook wel es;)


    Never forget the things that make you smile

    weetje.. het is idd zieligmaar als je effe goed nadenkt doet iedereen het je kunt het niet ontkennen ,, het is gewoon zo naja slechte eigenschap =]
    xx


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Ik vind van niet (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    het is zeilig voor de mensen waarover je roddelt. maar het is leuk om te doen : )


    distance and time; i'll be waiting

    Ligt aan de manier van roddelen. Als je ergens gehoord hebt dat een oudklasgenoot zwanger is en je verteld dat door aan vrienden vind ik dat niet zielig. Als je dit verzint om die oudklasgenoot een slechte naam te bezorgen/om even in de aandacht te staan, dan vind ik het wel zielig.


    x

    Eens.. Ik haat roddelen, maar ik doe het zelf ook, dus noem mij ook maar zielig hahaa XD


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Nee roddelen is best leuk, vooral als je een gloeiende hekel aan die persoon hebt. Dan heb ik schijt hoor :']
    Maar ik zit als volgt in mekaar: Wat ik roddel, durf ik over het algemeen ook in diegenes gezicht te zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ligt er aan hoe erg je roddeld.
    Als je iemand echt helemaal loopt af te kraken, vind ik dat wel zielig.


    never give up, even if you're falling down so hard

    Roddelen is menselijk. Dus ja, best zielig.


    Life is hard and then we die

    Nee, roddelen is gezond. (cat) Over vriendinnen roddelen is so not-done, over klasgenoten, leerkrachten... die je haat wél. Ik bedoel: je moet je frustraties over die personen toch ook kwijt. En die gaan toch nog altijd het beste weg door erover te roddelen (of door erop te kloppen, maar dat is geen optie :'D)

    Oneens.


    O ja: roddelen (lees: dingen verzinnen) over personen om die in het slecht daglicht te zetten is wél zielig. Maar ik neem aan dat de gezonde mens over feiten roddelt.
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 13:24 ]


    Only losers can act the way you do