• De stelling van vandaag luidt:
    Roddelen is zielig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    essymade schreef:
    nee, veel mensen doen het omdat ze boos op de persoon waarover ze roddelen zijn. Maar dat is eigenlijk ook wel zielig, doe dan toch maar ja het is zielig.

    Neuh.


    I'm not your princess

    Het is zielig maar iedereen doet het. Dat je het doet betekend niet gelijk dat je zielig bent. Het ligt eraan wàt je zegt.


    Queen of Hell is my name

    Hangt er vanaf.
    Als je echt weet dat het niet waar is en je gaat het vertellen omdat je diegene wilt kwetsen, dan vind ik het zielig.
    Maar anders? Neen hoor, ik doe het ook :Y)


    You’re falling into history.

    niet roddelen is onmogelijk

    Iedereen doet het, dus nee. Het is menselijk gedrag.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:34 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Reset schreef:
    Nee, iedereen doet het.


    Stay calm and be a directioner.

    Nee, iedereen doet het toch wel. En in een Nederlandse leestekst op school las ik dat het gezond zou zijn om te roddelen ofzo. (nerd)

    Ik vind het wel zielig als die persoon er pal naast staat. Maar toch, iedereen doet het. Het hoort erbij. dus oneens.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal schreef:
    Nee want iedereen roddelt wel eens. It's a part of life. En wie zegt dat hij of zij nog nooit geroddeld heeft liegt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Portugal schreef:
    Nee want iedereen roddelt wel eens. It's a part of life. En wie zegt dat hij of zij nog nooit geroddeld heeft liegt.


    I'll live every second like it is my last one <3

    het is niet zielig, x'D
    het is alleen wel kut als het achter je rug om gebeurd,

    Niet zielig; soms ongepast, maar wel leuk. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Toothless schreef:

    Haha nee, dan is iedereen zielig
    (krul)

    Nou, blijkbaar zijn we dus inderdaad allemaal zielig. Ik roddel zelf ook wel eens, maar ik denk er wel altijd bij; Waarom doe ik dat nou?!


    You are beautiful, you are love.

    Oneens, iedereen roddelt