• De stelling van vandaag luidt:
    Roddelen is zielig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee niet echt
    teminste ligt er aan waar het over gaat haha xD


    You can't touch music but music touch you

    Ik haat roddelen..
    Maar eigelijk doet iedereen het zeker wel eens 1 keer :p


    Stop wishing, Start doing..

    IvoryCoast schreef:
    Iedereen roddelt, dus oneens.


    -

    Pixar schreef:

    Haha nee, dan is iedereen zielig
    (krul)

    ik ben het eens als je het super veel doet, af en toe mag wel en je moet er zeker van zijn dat het wel echt is wat je verteld (volgens mij is het dan geen roddel meer:P)


    How about a shave...

    oneens roddelen is leuk:X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Wel waar, maar ik vind niet dat je meteen roddelt als je over iemand praat zonder dat ie der bij is, alleen als je zlechte of onware dingen gaat zeggen, anders zouden bijv. leraren en ouders ook steeds over jou 'roddelen' tijdens ouderavonden...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Reset schreef:
    Nee, iedereen doet het.


    None but ourselves can free our minds.

    jah,als je dan tog iets over iemand te zeggen hebt,zeg het dan in het gezicht


    If you believe in yourself anything is possible

    Eigenlijk vind ik roddelen wel zielig. Je moet al over iemand anders beginnen praten om een gesprek op interessant te kunnen houden. Maarja, iedereen doet het, ik ook.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ligt eraan wat de roddel is.
    -xxx- DevilQueen.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ligt eraan over wie het gaat?


    All this dampness is damp.

    Oneens, alhoewel je roddelen en roddelen hebt.
    Ik bedoel, iedereen roddelt wel eens, maar je moet indd geen dingen gaan zitten verzinnen die niet eens waar zijn - want dat is gewoon zwak.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    oneens,,

    ik ben er mee eens dat er een verschil in is.bijvoorbeeld dat je iemand achter haar rug helemaal de grond in trap of dat je gewoon je mening geeft


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klopt, maar uiteindelijk doet iedereen er jammer genoeg aan mee. Je hebt het zelf vaak niet eens door :-|
    Heb ik jammer genoeg ook. Als je met vriendinnen praat. Dan praat je altijd wel een x over andere mensen, en dat is dan al snel roddelen.


    Write down what you can not say