• Ik heb vakantie, dus té veel vrije tijd.


    Alysse is een negentien jarige studente die op uitwisseling word gestuurd naar het prachtige WK. Het meisje waarmee zij ruilt blijkt het zusje te zijn van Zuid- Afrikaanse speler Tsepo Masilela. Ze raakt al gauw bevriend met hem en hij regelt voor haar dat ze mee kan naar het WK om hem te supporten, maar eenmaal daar leert de knappe Alysse een aantal andere voetballers kennen die haar doen afleiden van haar enige vriend.

    Rollen:
    Beste vriendin: Lyrics, Reckless (ook vriendinnetje van Afellay) + Charissa.
    Vriendinnen: Carcass, Guitarsolo (moetzelfmaarevenkijkenwiensvriendinnetjezewilzijn) Denmark (vriend), Italie.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak.
    Hondje van Torres: Alysse
    Verloofde van die ene met die moeilijke naam en Iker Casillas: Riddikulus.
    Vriendinnetje van Messi + Vriendin Alysse: Ambibambi aka Casanova (krul)
    Vriendinnetje Gregory van der Wiel: Iriisxx
    Vriendinnetje Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme.
    Gewone vriendin hoofdpersoon & Vriendinnetje Maarten Stekelenburg.: Griekenland



    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer
    Zelf verzonnen rol.
    Je mag iedere voetballer kiezen, behalve Cristiano Ronaldo, die is bezet door mij haha.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alysse schreef:
    Jé moet Woef wel laten meespelen hé :'D Maar sorry, ik zal volgende keer eentje met een roos strikje zoeken. (nerd)

    Ja als je een schattige duitse herder ervan maakt mag hij meedoen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vrouw David Villa. (krul)
    Naam: Samira
    Achternaam: Villa. -hahahah-
    Leeftijd: 22.
    Afkomst: Spanje.
    Supporter van: Argentinië & Spanje.
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: klikkkkkkk. Ik wil geen beschrijving geven, kijk gewoon naar de foto.
    Karakter: Creatief, nieuwschierig, moedig, doortastend, enthousiast, liefdevol en in staat liefde te ontvangen, vriendelijk, sociaal, bescheiden, lacht soms overal om, heeft waardering voor schoonheid en heeft een positieve kijk op het leven.
    Extra: Samira heeft nooit van voetbal gehouden totdat ze David leerde kennen. Nu steunt ze hem overal.
    Titel? No idea.


    Smiling but close to tears.

    Rol: -beste- vriendin
    Naam: Leike
    Achternaam: Mclocks
    Leeftijd: zeventien
    Afkomst: brits
    Supporter van: nederland & Spanje
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Leike Mclocks
    Gretchen heeft blond gekruld haar wat meestal losjes over haar schouders valt, ze heeft donkerbruine ogen waar ze meestal niet of weinig make-up om heen draagt

    Karakter: Leike is een meisje die je van binnen moet kennen, haar uiterlijk is nogal verlegen maar verlegen is ze niet. ze trekt haar mond open als ze haar mening wil vertellen, en haar mening is altijd duidelijk en niemand kan haar van haar mening afbrengen. Leike is verder erg vrolijk en opgewekt, tot grote ergenis van mensen is ze erg bijdehand en eigenwijs. toch is Leike erg populair omdat ze zo vrolijk en lief is, maar ook jongens mogen Leike vaak. Leike kan ook ontzettend bot overkomen, want als ze iemand niet mag laat ze dat merken en kan iemand zelfs wegpesten. vaak zijn mensen ook bang van Leike omdat ze een hele grote mond heeft, maar ook zijn Leike's ouders rijke mensen die nooit tijd voor haar hebben dus daar is ze erg koppig van geworden. Leike is ook erg aggresief maar dat reageert ze meestal op irritante jongens of haar broertje af, toch heeft Leike wel haar serieuze momenten en dan kan ze niks anders zijn dan serieus.
    Extra: omdat Leike's ouders vaak werken zijn en niet veel tijd voor haar hebben is Leike een vervelend meisje geworden, ze is brutaal en ook erg aggresief
    Titel: soccer is the life -oké die is zo slechtxd-

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heel verleidelijk om mee te willen doen. Maari k hou niet van voetbal.
    Ik had graag met Honda gewild. Of met Nr. 2 van het Japanse voetbalteam.

    Seraph schreef:
    Heel verleidelijk om mee te willen doen. Maari k hou niet van voetbal.
    Ik had graag met Honda gewild. Of met Nr. 2 van het Japanse voetbalteam.

    Dat mag ook hoor maar dan moet je natuurlijk wel invullen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Dat mag ook hoor maar dan moet je natuurlijk wel invullen (krul)

    Jaa, maar ik denk niet dat ik het ga volgen, omdat ik niet van voetbal hou. En dat is wel jammer als ik alleen 'mijn eigen' stukjes lees.

    Hoi.
    Ik wil wel samen schrijven hoor Rose als je niet iemand hebt.
    -

    Rol: BF of vriendin van WIE DÉNK JE? :9~ -of beidee :3-
    Naam: Blake Soraya
    Achternaam: Monaviç
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Nederland/Bosnië
    Supporter van: Nederland en Servië.
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Blake is een typishe brunette. Volle lippen, smokey ogen. Licht getinte huid, rond de 1.70 lang.

    Karakter: Blake is een beetje een durfal, ze durft risico's te nemen. Soms komt ze in de problemen, maar ze werkt zich zelf er snel uit. Ze vind het leuk om te voetballen, en te zwemmen. Blake houdt van stranden, hondjes, chocola, achtbanen, muziek en drama. Blake heeft gevoel voor humor en kan soms wel eens gek doen. Ze geeft om haar dierbaren en kan niet zonder haar mobieltje.
    Extra: Van Bosnische afkomst.
    Titel?: Sweet distraction. Oftewel: Zoete afleiding.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 19:54 ]


    we've only said goodbye with words

    Yay haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bellaaa, ik adoreeer ook Leighton _O_ Dat moest ik even zggen :3


    SLOAN.

    Ik ga een mannelijke rol aanmaken

    Rol: een vriend ofzo
    Naam: Jacoby
    Achternaam: Burnley
    Leeftijd: 19
    Afkomst: England
    Supporter van: Engeland
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Jacoby heeft zwart punk emo haar. Het staat overal heen en hij heeft veel tattoos. Hij heeft bruine ogen, en draagt ook vaak zwarte kleren. Hij heeft een klein sikje onder zijn kin. Hij draagt altijd een ketting om in contact te blijven met zijn familie, dat vind het leuk en goed voor zijn relatie met de anderen. Hij voelde zich eerst niet op zijn gemak met zijn normale uiterlijk daarom heeft hij zijn uiterlijk verandert in dit.
    Karakter: Jacoby is een hyperactief persoon. Hij is te druk en te vreemd. Jacoby, oftewel Coby eot vaak dingen mijn zijn vrienden. Hij is ook best wel gevoelig, en hij kan huilen als het echt nodig is. Jacoby doet niet meer dan gewone jongens, rondhangen, bier drinken, en voetbal kijken. Hij is ook een grote supporter van het Engels voetbalteam.
    Extra: Jacoby zit in een band met zijn vrienden.
    Titel? Life's not that weird ;)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Waneer ga je de rollen verdelen (krul)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Je mag toch wel een mannelijke rol he?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    @ ImNotOkay. Vanavond. als er veel mensen zijn die een rol willen en anders pas morgen.

    @Denmark
    Ja (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    is er nog een rol open?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    goudhaartje schreef:
    is er nog een rol open?

    Ze zijn nog allemaal open (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3