• Ik heb vakantie, dus té veel vrije tijd.


    Alysse is een negentien jarige studente die op uitwisseling word gestuurd naar het prachtige WK. Het meisje waarmee zij ruilt blijkt het zusje te zijn van Zuid- Afrikaanse speler Tsepo Masilela. Ze raakt al gauw bevriend met hem en hij regelt voor haar dat ze mee kan naar het WK om hem te supporten, maar eenmaal daar leert de knappe Alysse een aantal andere voetballers kennen die haar doen afleiden van haar enige vriend.

    Rollen:
    Beste vriendin: Lyrics, Reckless (ook vriendinnetje van Afellay) + Charissa.
    Vriendinnen: Carcass, Guitarsolo (moetzelfmaarevenkijkenwiensvriendinnetjezewilzijn) Denmark (vriend), Italie.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak.
    Hondje van Torres: Alysse
    Verloofde van die ene met die moeilijke naam en Iker Casillas: Riddikulus.
    Vriendinnetje van Messi + Vriendin Alysse: Ambibambi aka Casanova (krul)
    Vriendinnetje Gregory van der Wiel: Iriisxx
    Vriendinnetje Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme.
    Gewone vriendin hoofdpersoon & Vriendinnetje Maarten Stekelenburg.: Griekenland



    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer
    Zelf verzonnen rol.
    Je mag iedere voetballer kiezen, behalve Cristiano Ronaldo, die is bezet door mij haha.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    btw; Rose komt je uit R'dam? -LAUW-

    Ja -box-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    (...)

    Ja hallo, ik heb wel wat beters te doen. Argh, waarom duurt morgenmiddag nog zo lang?

    Omdat de wereld niet wil dat ik de rollen dan al bekend maak. Ze willen dat ik het pas over een week bekend maak (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ja -box-


    Haha, ik niet. Mijn pa werkt daar in het Turkse Konsulaat en we hebben er familie wonen in Zuid. Lauw. Ik woon in Tilburg :Y)


    we've only said goodbye with words

    Portugal schreef:
    (...)
    Omdat de wereld niet wil dat ik de rollen dan al bekend maak. Ze willen dat ik het pas over een week bekend maak (krul)


    De wereld? Oké, Rose je bent een geniale en geweldige schrijfster, maar de wereld is een beetje overdreven, vind je nieeet? (krul)


    we've only said goodbye with words

    Portugal schreef:
    (...)
    Ja als je een schattige duitse herder ervan maakt mag hij meedoen (krul)

    Nein, deze is lief! http://www.advertenties777.com/adpics/4b8e4574e98f5cced98c00144.jpeg


    Some people make the world special just by being in it

    Reckless schreef:
    (...)

    De wereld? Oké, Rose je bent een geniale en geweldige schrijfster, maar de wereld is een beetje overdreven, vind je nieeet? (krul)

    De wereld ja, en nee niet te overdreven. Het hele universum wil zelfs dat ik het pas volgende week bekend maak (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    (...)

    Haha, ik niet. Mijn pa werkt daar in het Turkse Konsulaat en we hebben er familie wonen in Zuid. Lauw. Ik woon in Tilburg :Y)

    Waarom zo veeeeer D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Waarom zo veeeeer D:


    Pap dacht er oooooit aan om naar Rotterdam te verhuizen, maar de hele family is hier weetje dus iederen protest behalve ik. (krul)
    En misschien kom ik over een paar jaartjes. Als de middelbare-school done is. Oké, dan ben ik al bejaard (cat)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Pap dacht er oooooit aan om naar Rotterdam te verhuizen, maar de hele family is hier weetje dus iederen protest behalve ik. (krul)
    En misschien kom ik over een paar jaartjes. Als de middelbare-school done is. Oké, dan ben ik al bejaard (cat)

    Yay haha. Gaan we als bejaarden meeten en met onze stokjes lekkere jongens poke'n (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha, Ik woon ook niet in R'dam. Ik ben er nog nooit geweest ö. Ik woon in Marokkanenstad. Almere rulez :Z


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    (...)
    Yay haha. Gaan we als bejaarden meeten en met onze stokjes lekkere jongens poke'n (krul)


    Jaa, en zeuren over de jeugd van tegenwoorig haha :9~


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Jaa, en zeuren over de jeugd van tegenwoorig haha :9~

    Haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    De wereld ja, en nee niet te overdreven. Het hele universum wil zelfs dat ik het pas volgende week bekend maak (krul)


    Niet zolang ik Bella Mozerella-Appelvlaai heet. (cat)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Niet zolang ik Bella Mozerella-Appelvlaai heet. (cat)

    OH dat is een leuke naam haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    OH dat is een leuke naam haha (krul)


    Danku Rose Abrikoos- (eh wat is een eetachtige naam voor Ronaldo? Rolo? Je weet wel, die chocodinges) :9~

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:46 ]


    we've only said goodbye with words