• Ik heb vakantie, dus té veel vrije tijd.


    Alysse is een negentien jarige studente die op uitwisseling word gestuurd naar het prachtige WK. Het meisje waarmee zij ruilt blijkt het zusje te zijn van Zuid- Afrikaanse speler Tsepo Masilela. Ze raakt al gauw bevriend met hem en hij regelt voor haar dat ze mee kan naar het WK om hem te supporten, maar eenmaal daar leert de knappe Alysse een aantal andere voetballers kennen die haar doen afleiden van haar enige vriend.

    Rollen:
    Beste vriendin: Lyrics, Reckless (ook vriendinnetje van Afellay) + Charissa.
    Vriendinnen: Carcass, Guitarsolo (moetzelfmaarevenkijkenwiensvriendinnetjezewilzijn) Denmark (vriend), Italie.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak.
    Hondje van Torres: Alysse
    Verloofde van die ene met die moeilijke naam en Iker Casillas: Riddikulus.
    Vriendinnetje van Messi + Vriendin Alysse: Ambibambi aka Casanova (krul)
    Vriendinnetje Gregory van der Wiel: Iriisxx
    Vriendinnetje Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme.
    Gewone vriendin hoofdpersoon & Vriendinnetje Maarten Stekelenburg.: Griekenland



    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer
    Zelf verzonnen rol.
    Je mag iedere voetballer kiezen, behalve Cristiano Ronaldo, die is bezet door mij haha.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    (...)

    Één van die sukkels heet wel Ibrahim Afellay hoor Lotte. (cat)


    -late reactie ja-
    maaaaar, hij zong niet mee, want hij stond niet in de basis hoor. -cry-


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    -late reactie ja-
    maaaaar, hij zong niet mee, want hij stond niet in de basis hoor. -cry-


    Oja ö Ik ga van Marwijk aanklagen. Afellay moet in de basis!


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Oja ö Ik ga van Marwijk aanklagen. Afellay moet in de basis!


    Ja.
    ik werd helemaal blij toen hij erin ging. :9~
    Ik zat iedereen te irriteren met: Afellay moet erin. :9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ja.
    ik werd helemaal blij toen hij erin ging. :9~
    Ik zat iedereen te irriteren met: Afellay moet erin. :9~


    Wahah, ik heb thuis gekeken want dat mocht. En ik was alleen thuis dus riep ik dat maar door het hele huis. En de 77e minuut was wel erg laat. ö


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Danku Rose Abrikoos- (eh wat is een eetachtige naam voor Ronaldo? Rolo? Je weet wel, die chocodinges) :9~

    Rolo haha dat is bestwel een coole naam vind ik. Rose Abrikoos- Rolo :9~ (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Rolo haha dat is bestwel een coole naam vind ik. Rose Abrikoos- Rolo :9~ (krul)


    Hoi dan, Rose Abrikoos - Rolo. (krul)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Wahah, ik heb thuis gekeken want dat mocht. En ik was alleen thuis dus riep ik dat maar door het hele huis. En de 77e minuut was wel erg laat. ö


    Ja echt heel erg.
    Beter voor Marwijks leven staat hij morgen in de basis. -ookal kan ik de wedstrijd niet zien- ;(


    Smiling but close to tears.

    Reckless schreef:
    (...)

    Hoi dan, Rose Abrikoos - Rolo. (krul)

    Hoi Bella Mozarella- Appelvlaai :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ja echt heel erg.
    Beter voor Marwijks leven staat hij morgen in de basis. -ookal kan ik de wedstrijd niet zien- ;(


    Ik weet ook niet of ik dat ga zien, want misschien ga ik morgen naar Rotterdam. Hééé jaa, ik ga gewoon bij Rose langs en daar kijken. Als die thuis is. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Ik weet ook niet of ik dat ga zien, want misschien ga ik morgen naar Rotterdam. Hééé jaa, ik ga gewoon bij Rose langs en daar kijken. Als die thuis is. :Y)


    óf je komt met Rose langs de hema en gaat mij pesten dat je Afellay kan zien. -Is niet zo ver van Rose der huis haha-


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    óf je komt met Rose langs de hema en gaat mij pesten dat je Afellay kan zien. -Is niet zo ver van Rose der huis haha-


    Woon je ook in Rotterdam? Jezus, bijna heel de Q-beschaving woont in Rotterdam. Maar ach, het is ook een grote stad he. (cat)

    Ja, ik kom langs! :9~

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 18:06 ]


    we've only said goodbye with words

    He, ik heb een hema bon. Ik ga het missen, want ik moet mee naar Alkmaar. -scheld-


    SLOAN.

    Reckless schreef:
    (...)

    Woon je ook in Rotterdam? Jezus, bijna heel de Q-beschaving woont in Rotterdam. Maar ach, het is ook een grote stad he. (cat)

    Ja, ik kom langs! :9~


    Rose woont bij de grens van Rotterdam-Schiedam.
    En ik werk in de stad van Schiedam en dat is nog nieteens 5min met de fiets haha.


    Smiling but close to tears.

    Reckless schreef:
    (...)

    Woon je ook in Rotterdam? Jezus, bijna heel de Q-beschaving woont in Rotterdam. Maar ach, het is ook een grote stad he. (cat)

    Ja, ik kom langs! :9~


    Iedereen in Rotterdam? NIet iedereen. Ik woon in het meest afgelegen puntje van de wereld. Eigenlijk van Nederland.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Rose woont bij de grens van Rotterdam-Schiedam.
    En ik werk in de stad van Schiedam en dat is nog nieteens 5min met de fiets haha.


    Hahah, das gaaf. :Y)


    we've only said goodbye with words