• Ik heb vakantie, dus té veel vrije tijd.


    Alysse is een negentien jarige studente die op uitwisseling word gestuurd naar het prachtige WK. Het meisje waarmee zij ruilt blijkt het zusje te zijn van Zuid- Afrikaanse speler Tsepo Masilela. Ze raakt al gauw bevriend met hem en hij regelt voor haar dat ze mee kan naar het WK om hem te supporten, maar eenmaal daar leert de knappe Alysse een aantal andere voetballers kennen die haar doen afleiden van haar enige vriend.

    Rollen:
    Beste vriendin: Lyrics, Reckless (ook vriendinnetje van Afellay) + Charissa.
    Vriendinnen: Carcass, Guitarsolo (moetzelfmaarevenkijkenwiensvriendinnetjezewilzijn) Denmark (vriend), Italie.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak.
    Hondje van Torres: Alysse
    Verloofde van die ene met die moeilijke naam en Iker Casillas: Riddikulus.
    Vriendinnetje van Messi + Vriendin Alysse: Ambibambi aka Casanova (krul)
    Vriendinnetje Gregory van der Wiel: Iriisxx
    Vriendinnetje Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme.
    Gewone vriendin hoofdpersoon & Vriendinnetje Maarten Stekelenburg.: Griekenland



    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer
    Zelf verzonnen rol.
    Je mag iedere voetballer kiezen, behalve Cristiano Ronaldo, die is bezet door mij haha.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    (...)

    Dat is ook de bedoeling.

    Maar dan ga ik me ongemakkelijk voelen en ga arrogant doen en dan word het dus 'Fock it, niemand krijgt een rol' haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ Riddikulus.
    DOE IKER CASILLAS. die is lekker haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar dan ga ik me ongemakkelijk voelen en ga arrogant doen en dan word het dus 'Fock it, niemand krijgt een rol' haha (krul)


    Oké, Mozerella stopt al.


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Oké, Mozerella stopt al.

    Over een half uur beloof ik dat ik het bekend ga maken. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Over een half uur beloof ik dat ik het bekend ga maken. (krul)


    Haha oké, waarschijnlijk zit mijn zusje er dan op maargoed. (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Haha oké, waarschijnlijk zit mijn zusje er dan op maargoed. (nerd)

    Dan duw je haar er maar vanaf haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb hem aangepast (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Portugal schreef:
    (...)
    Dan duw je haar er maar vanaf haha (krul)


    Ja dûh :Y)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Ja dûh :Y)

    Ga je echt langs rose morgen? :9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Ga je echt langs rose morgen? :9~


    Haha weet ik nog niet. Wss is mijn pa te lui om naar R'dam te rijden dus kan ik die wedstrijd wel kijken. Oh shit, mam is wakker.


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Haha weet ik nog niet. Wss is mijn pa te lui om naar R'dam te rijden dus kan ik die wedstrijd wel kijken. Oh shit, mam is wakker.

    Noooou D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Riddikulus schreef:
    Rol: Verloofde Fábio Coentrão [Omdat ik die wel grappig vind] of Iker Casillas, kies zelf maar (:
    Naam: Amora
    Achternaam: Russo
    Leeftijd: 21
    Afkomst: Italiaans
    Supporter van: Italië & Portugal & Spanje
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Amora! Amora heeft lange rode haren tot iets onder haar schouderbladen. Ze heeft grote lichtbrauwe ogen en een paar sproetjes onder haar ogen. Ze heeft zachtroze lippen en ze draagt graag grote opvallende oorbellen. Ze is slank en lang gebouwd en draagt het liefst kleedjes en korte shortjes.
    Karakter: Amora is een rustig meisje dat voor iedereen het beste wil. Ze houdt niet zo zeer van voetbal hoewel ze wel iedere keer naar haar verloofdes matchen gaat kijken. Amora legt niet zo gauw nauwe banden omdat de sterkste band die ze ooit had brut verbroken werd door een natuurramp. Amora houdt veel van kinderen en wil zo snel mogelijk kinderen. Ze heeft een hekel aan slecht weer en ze straalt altijd als de zon schijnt of het lekker warm is. Amora houdt zeer veel van dieren en met het geld dat ze verdient met haar modellenwerk steunt ze het WWF
    Extra: Amora's tweelingzus stierf toen ze twaalf waren door een aardbeving. Amora draagt een ketting met Lave's foto erin.
    Titel? 'Live the game'

    Haha nu heb ik de neiging om je verloofde van allebei te doen en dat je dan vreemd gaat. Dus wil je dat of wil je er maar een? -dan moet je ff zelf kiezen haha-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doe dat! verloofde van allebei :9~


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Doe dat! verloofde van allebei :9~

    Moet ze het zelf wel willen haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendinnetje van Torres.
    Naam: Whitney
    Achternaam: Camino
    Leeftijd: 23
    Afkomst: Spaans
    Supporter van: Spanje
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Whitney ziet er nog erg jong uit voor haar leeftijd. Haar bruine ogen laten haar blonde haren prachtig uitkomen. Haar jukbeenderen komen prachtig uit en ze heeft een echte rock look al heeft ze ook een chique kant het is maar net hoe ze zich voelt. En ze is erg slank.
    Karakter: Spontaan, gezellig, grappig, aardig, vrolijk, behulpzaam, betrouwbaar, rustig op de juiste momenten, avontuurlijk, slim, leergierig, creatief en sportief.
    Extra: Ze komt uit een groot gezin en ze is op haar 13e vanuit Spanje naar Parijs verhuist omdat ze graag model wou worden. Ze zat bij Elite Models en ze heeft het er een tijdje slecht gehad maar toen begon haar carriere goed te lopen en ging ze naar New York. Maar op haar 23e vond ze dat het wel genoeg was en ging ze terug naar Spanje.
    Titel? Ontrouw.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 19:29 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.