• Ik ben nu 20 weken ver (bij de zwangerschap) en ik lig weeral in het ziekenhuis :S:( Ik heb opnieuw een bloeding gehad... De toestand was eerst kritiek, maar is ondertussen weer in orde. Ik blijf nog enkele dagen in het ziekenhuis en dan terug naar huis en bedrust houden... Ik heb namelijk alweer 1cm ontsluiting... Achja,, zlang ik rustig aandoe, kan er niks mis gaan.. Duss,, wish me luck??

    Xx(K)

    Ps: Ja mensen ik ben 16 en ja, ik heb al een zoontje van anderhalf jaar... En het maakt mij niet uit wat anderen denken... Het was zeker niet gepland om Kiano te krijgen,, helemaal niet... maar ik heb er nooit aan gedacht abortus te plegen... En ik wou ook geen jaren laten tussen de geboorte van mijn kinderen,, en nu heeft mama tenminste de kans gehad om sowieso al 1 van haar kleinkindjes te zien,, hopelijk ook de 2de :)

    Edit: Als jullie de zwangerschap en/of het leven van een zwangere tiener met een kind willen volgen of beter willen begrijpen:
    http://www.quizlet.nl/stories/23591/the-story-of-my-life/

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:31 ]

    Oh wauw, dit doet me een beetje denken aan 16 and pregnant.. maar jij hebt wél iemand die je steunt. Heel erg veel succes meid!


    It's time to be happy again.

    Veel geluk, ik hoop dat het snel voor je zal gaan! (Y)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik vind het een beetje ongeloofwaardig :X


    Keep on smiling

    Denmark schreef:
    Good Luck


    Smiling but close to tears.

    Babyst4r schreef:
    Ik vind het een beetje ongeloofwaardig :X


    hoezo? haha.


    Smiling but close to tears.

    I wish good luck, als het waar is. En ik wil het best geloven. Iemand uit mijn vriendin haar klas die heeft een kind vna haar stiefbroer. Nou dan is deze situatie nog beter, i guess. Veel geluk, en ik hoop dat het kindje gezond is :3


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    I wish good luck, als het waar is. En ik wil het best geloven. Iemand uit mijn vriendin haar klas die heeft een kind vna haar stiefbroer. Nou dan is deze situatie nog beter, i guess. Veel geluk, en ik hoop dat het kindje gezond is :3


    maar dit is haar 2e kindje al he. ;o


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    hoezo? haha.


    welja moest ze 16 zijn (die leeftijd staat op haar profiel) en ze heeft al 3 kinderen ik vind het raar :8


    Keep on smiling

    Mensen er word hier niet om een mening gevraagd!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Mensen er word hier niet om een mening gevraagd!

    Ja, het is toch haar keuze? Of heeft iemand er misschien last van dat ze zwanger is?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Fonzie schreef:
    (...)
    Ja, het is toch haar keuze? Of heeft iemand er misschien last van dat ze zwanger is?


    sorry?


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    welja moest ze 16 zijn (die leeftijd staat op haar profiel) en ze heeft al 3 kinderen ik vind het raar :8
    µ
    Ja, ik raakte voor de eerste keer totaal ongepland zwanger op mijn 14de en op mijn 15de was Kiano er... Zo ineens en dan in Juni 2009 bleek ik opnieuw zwanger te zijn... Ik was zo dolblij... Tot ik 15 weken ver was... Toen liep alles mis... Ik krege een zware bloeding en verloor mijn 2de kindje,, mijn Soleille... Nu is het weer een 15tal weken geleden dat ik ontdekte dat ik weer zwanger was en ik moet eerlijk zijn,, ik had eerst spijt en schrik, maar nu ben ik er dolblij mee... En als jullie dat niet kunnen snappen... nja, das dan pech voor jullie... Ik ben trots op mijn zoon en mezelf... Ik heb alles gekregen waar ik altijd van droomde!!!

    Heel erg veel sterkte meis!
    Als je ooit eens je verhaal kwijt wil ofzo mag je altijd een PB'tje sturen... Ook al weet ik er niet super veel vanaf ik heb bij me moeder 3 miskramen meegemaakt en noujah ik leef gewoon heel erg met je mee! (flower)


    dream, dare, fly!

    Je bent wel moedig na alles wat je meegemaakt hebt ik zou het niet kunnen vrees ik !


    Keep on smiling

    erg veel sucses!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt