• Ik ben nu 20 weken ver (bij de zwangerschap) en ik lig weeral in het ziekenhuis :S:( Ik heb opnieuw een bloeding gehad... De toestand was eerst kritiek, maar is ondertussen weer in orde. Ik blijf nog enkele dagen in het ziekenhuis en dan terug naar huis en bedrust houden... Ik heb namelijk alweer 1cm ontsluiting... Achja,, zlang ik rustig aandoe, kan er niks mis gaan.. Duss,, wish me luck??

    Xx(K)

    Ps: Ja mensen ik ben 16 en ja, ik heb al een zoontje van anderhalf jaar... En het maakt mij niet uit wat anderen denken... Het was zeker niet gepland om Kiano te krijgen,, helemaal niet... maar ik heb er nooit aan gedacht abortus te plegen... En ik wou ook geen jaren laten tussen de geboorte van mijn kinderen,, en nu heeft mama tenminste de kans gehad om sowieso al 1 van haar kleinkindjes te zien,, hopelijk ook de 2de :)

    Edit: Als jullie de zwangerschap en/of het leven van een zwangere tiener met een kind willen volgen of beter willen begrijpen:
    http://www.quizlet.nl/stories/23591/the-story-of-my-life/

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:31 ]

    Spain schreef:
    Heel veel sterkte, en succes!(flower)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Hee mensen het gaat hier niet over de pil okey? x'D.

    O gosh, ik wens je heel erg veel sterkte toe <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Heel veel sterkte (flower)
    ik vind je egt heel dapper, 16 jaar en dan al (bijna) 2 kinderen, k zou het zelf niet aankunnen (flower)

    Ik wil zelf ook jong kinderen maar mijn pa vermoordt me. Maar heel veel respect!! en Succes.

    Armani schreef:
    Mensen, ze vraagt niet om te reageren wat jij er van vind. Ze vraagt om steun. Iets wat ze blijkbaar echt wel kan gebruiken, aangezien ze net terug is van het ziekenhuis..
    Anyway; veel geluk! x


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    veel geluk ! (flower)


    Life is a beautiful struggle

    (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Babyst4r schreef:
    Ik vind het een beetje ongeloofwaardig :X
    Dat had ik heel lang geleden ook bij haar. Maar dat was meer omdat baby's krijgen op een jonge leeftijd toen een hype was. Ik ben een persoon die fel tegen hype's is, dus daarom was ik zo 'suspicious.' Echter ben ik deze fase ontgroeid. Bovendien, als je op haar profiel kijkt zie je dat haar verhaal erg geloofwaardig is. Ze faked niets, ze vertelt gewoon haar verhaal, en ik vind dat ze dat erg goed doet.

    @Shaan: Voor iemand die 16 is en zwanger doe je het erg goed! Normaal gaat het helemaal fout, maar jij pakt het 'professioneel' aan. Daarom heb jij mijn respect gewonnen. Je bent een van de weinigen die wel weet waar ze mee bezig is, om zo jong al kinderen te krijgen. Echt waar, ik heb daar heel veel respect voor.


    Life is hard and then we die

    okee ik wens je echt heel erg veel sterkte. Je zult het vast wel nodig hebben. Mensen zullen respect voor je moeten hebben, in plaats van kritiek.
    Hou je sterk! Je bent een sterke meid. Als je dit al op je 16e aankan, kan jij de hele wereld aan!


    The grass is not always greener on the other side

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    De meeste meisjes/vrouwen gaan ervan uit dat als ze al lang genoeg een relatie met iemand hebben de pil genoeg is, maar ook die is heel vaak onbetrouwbaar, maar dat weten veel mensen niet. :\ En het kan ook wel vaker voorkomen dat een condoom scheurt zonder dat je het door hebt.

    Dat gebeurt toch bij het gebruik van antibiotica, maar over het algemeen is de pil het vaakgebruikste en 1 van de betrouwbaarste middelen van anticonceptie, dacht ik :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En sterkte en ik hoop dat het kind gezond is!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    16 of niet, het blijft een wondertje. Zelf ben ik tegen abortus dus kan het me niet schelen hoe oud je bent. Ik ben het ook al gewoon, want ik ken wel enkele tienermoeders + ik hou ervan om naar zo'n programma's te kijken. 'k Hou gewoon van babytjes ^^. In ieder geval wil ik je veel succes wensen en dat alles goed mag verlopen voor de komende maanden!


    MUSIC && FASHION

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Dat gebeurt toch bij het gebruik van antibiotica, maar over het algemeen is de pil het vaakgebruikste en 1 van de betrouwbaarste middelen van anticonceptie, dacht ik :]
    Geen enkel anticonceptie middel is 100% betrouwbaar. Ookal slik je de pil én gebruik je een condoom is het nog niet 100 % betrouwbaar. (sorry vor het offtopic gaan:$)


    The grass is not always greener on the other side

    Heel veel sterkte & laat het een mooi en gezond kindje worden!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.