• Ik ben nu 20 weken ver (bij de zwangerschap) en ik lig weeral in het ziekenhuis :S:( Ik heb opnieuw een bloeding gehad... De toestand was eerst kritiek, maar is ondertussen weer in orde. Ik blijf nog enkele dagen in het ziekenhuis en dan terug naar huis en bedrust houden... Ik heb namelijk alweer 1cm ontsluiting... Achja,, zlang ik rustig aandoe, kan er niks mis gaan.. Duss,, wish me luck??

    Xx(K)

    Ps: Ja mensen ik ben 16 en ja, ik heb al een zoontje van anderhalf jaar... En het maakt mij niet uit wat anderen denken... Het was zeker niet gepland om Kiano te krijgen,, helemaal niet... maar ik heb er nooit aan gedacht abortus te plegen... En ik wou ook geen jaren laten tussen de geboorte van mijn kinderen,, en nu heeft mama tenminste de kans gehad om sowieso al 1 van haar kleinkindjes te zien,, hopelijk ook de 2de :)

    Edit: Als jullie de zwangerschap en/of het leven van een zwangere tiener met een kind willen volgen of beter willen begrijpen:
    http://www.quizlet.nl/stories/23591/the-story-of-my-life/

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:31 ]

    Shokubeni schreef:
    Ik vraag me af hè, hoe is het nou om dan al zó extreem jong een kind te hebben, er 1 verloren te hebben en zwanger te zijn van de derde?
    Ik denk niet dat ik het aan zou kunnen, echt respect voor jou. <3 En veel geluk natuurlijk <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mythical schreef:
    (...)

    Als je dan al zo vaak zwanger bent geweest, gebruik je dan wel iets? (condoom, de pil?)

    Ik heb het condoom gebruikt,, maar 1 keer zijn we het vergeten :S En de pil heb ik ook genomen,, maar na Soleille ben ik ermee gestopt omdat het slecht was... De dokter zei dat het niet meer mocht...

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 18:26 ]

    Ai, 20 weken zwanger en nu al ontsluiting? Is dat erg? Nou, ik hoop iniedergeval dat er niks mis gaat met jou en je kindje, heel veel succes (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ai, 20 weken zwanger en nu al ontsluiting? Is dat erg? Nou, ik hoop iniedergeval dat er niks mis gaat met jou en je kindje, heel veel succes (:

    Jah, dat is erg. Een kind is voor 20 weken niet levensvatbaar, en tussen 20 en 37 weken wordt het prematuur genoemd. Maar een premature baby kan (hoeft dus niet) heel veel problemen hebben, omdat het nog niet goed ontwikkeld is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Poseidon schreef:
    Ai, 20 weken zwanger en nu al ontsluiting? Is dat erg? Nou, ik hoop iniedergeval dat er niks mis gaat met jou en je kindje, heel veel succes (:

    Ja, maar dat had ik bij Kiano ook en als ik genoeg bedrust houd en me kalm kan houden (en dus niet de hele dag achter Kiano aan moet zitten) dan komt het wel in orde en zou ik de 40 weken wel halen :)

    Heeel veel succes en sterkte toegewenst meid.
    Ik heb zeer veel respect voor je.
    En ik snap ergens wel dat je niet lang wilt wachten met je tweede kindje : )

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 18:53 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    De meeste meisjes/vrouwen gaan ervan uit dat als ze al lang genoeg een relatie met iemand hebben de pil genoeg is, maar ook die is heel vaak onbetrouwbaar, maar dat weten veel mensen niet. :\ En het kan ook wel vaker voorkomen dat een condoom scheurt zonder dat je het door hebt.
    Hoezo is de pil onbetrouwbaar? Ik snap niet waar dat vandaan komt!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoezo is de pil onbetrouwbaar? Ik snap niet waar dat vandaan komt!

    Als je de pil verkeerd inneemt, regelmatig vergeet of als je ziek bent issie onbetrouwbaar.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Als je de pil verkeerd inneemt, regelmatig vergeet of als je ziek bent issie onbetrouwbaar.
    Dus, áls de pil onbetrouwbaar is, is het je eigen of je lichaam's schuld, en niet van de pil zelf. Want ik heb mensen wel eens horen zeggen dat de pil onbetrouwbaar is, maar dat is helemaal niet zo, je bent het zelf als er toch iets fout gaat.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dus, áls de pil onbetrouwbaar is, is het je eigen of je lichaam's schuld, en niet van de pil zelf. Want ik heb mensen wel eens horen zeggen dat de pil onbetrouwbaar is, maar dat is helemaal niet zo, je bent het zelf als er toch iets fout gaat.
    ik denk ook niet dat de pil onbetrouwbaar is hoor , als je ze maar elke dag neemt rond hetzelfde uur en niet vergeet. ik stel een alarm in op men gsm en ik ga nooit slapen zonder op men gsm te kijken dus dat is een goede manier om het niet te vergeten :d ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)ik denk ook niet dat de pil onbetrouwbaar is hoor , als je ze maar elke dag neemt rond hetzelfde uur en niet vergeet. ik stel een alarm in op men gsm en ik ga nooit slapen zonder op men gsm te kijken dus dat is een goede manier om het niet te vergeten :d ?
    Naja, en zelfs al vergeet je het een keertje, het is heus niet dat je dan gelijk zwanger wordt ofzo. Dat is ook wel erg overdreven. Ik ben 'm vaak genoeg vergeten, en ik ben ook niet zwanger geworden. Niet dat ik dat altijd doe hoor, maar het is geen ramp als je 'm een keer vergeet.


    Life is hard and then we die

    Heel veel succes en sterkte gewenst!


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Ja, maar dat had ik bij Kiano ook en als ik genoeg bedrust houd en me kalm kan houden (en dus niet de hele dag achter Kiano aan moet zitten) dan komt het wel in orde en zou ik de 40 weken wel halen :)

    Okee, dan is het maar goed. Maak het jezelf niet te druk en doe het rustig aan (: Veel succes<3


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dus, áls de pil onbetrouwbaar is, is het je eigen of je lichaam's schuld, en niet van de pil zelf. Want ik heb mensen wel eens horen zeggen dat de pil onbetrouwbaar is, maar dat is helemaal niet zo, je bent het zelf als er toch iets fout gaat.

    Hangt er vanaf. De minipil is wel onbetrouwbaarder dan een gewone pil.
    Maar een gewone pil moet normaal gezien betrouwbaar -mits je die neemt- zijn aangezien die de eisprong verhinderd, het baarmoederslijmvlies aantast waardoor eventueel eitje zich niet kan innestelen en een slijmprop bij de baarmoederhals veroorzaakt die nogal ondoordringbaar is voor spermacellen. -leerstof- (nerd)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hangt er vanaf. De minipil is wel onbetrouwbaarder dan een gewone pil.
    Maar een gewone pil moet normaal gezien betrouwbaar -mits je die neemt- zijn aangezien die de eisprong verhinderd, het baarmoederslijmvlies aantast waardoor eventueel eitje zich niet kan innestelen en een slijmprop bij de baarmoederhals veroorzaakt die nogal ondoordringbaar is voor spermacellen. -leerstof- (nerd)
    good job (nerd)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H