• Ik ben nu 20 weken ver (bij de zwangerschap) en ik lig weeral in het ziekenhuis :S:( Ik heb opnieuw een bloeding gehad... De toestand was eerst kritiek, maar is ondertussen weer in orde. Ik blijf nog enkele dagen in het ziekenhuis en dan terug naar huis en bedrust houden... Ik heb namelijk alweer 1cm ontsluiting... Achja,, zlang ik rustig aandoe, kan er niks mis gaan.. Duss,, wish me luck??

    Xx(K)

    Ps: Ja mensen ik ben 16 en ja, ik heb al een zoontje van anderhalf jaar... En het maakt mij niet uit wat anderen denken... Het was zeker niet gepland om Kiano te krijgen,, helemaal niet... maar ik heb er nooit aan gedacht abortus te plegen... En ik wou ook geen jaren laten tussen de geboorte van mijn kinderen,, en nu heeft mama tenminste de kans gehad om sowieso al 1 van haar kleinkindjes te zien,, hopelijk ook de 2de :)

    Edit: Als jullie de zwangerschap en/of het leven van een zwangere tiener met een kind willen volgen of beter willen begrijpen:
    http://www.quizlet.nl/stories/23591/the-story-of-my-life/

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:31 ]

    Ik hoop dat het goed komt! Je laat toch weten hoe het afloopt? =D

    2Krull4U schreef:
    Ik hoop dat het goed komt! Je laat toch weten hoe het afloopt? =D

    Tuurlijk laat ik weten hoe het afloopt =D

    Veel succes.
    Maar ik had een vraagje. Het eerste kindje dat was dus totaal niet gepland ofzo. Maar de eerste en 2e wel dan?

    x.


    The way we live, is the way we die

    Wow, vind het knap van je om al een kind te hebben op je 16e, echt heel verstandig vind ik het niet, maar ik heb er wel respect voor, ik zou het echt never nooit aan kunnen.

    Succes ;)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Wow, doe je rustig aan? Niet te veel ondernemen, en vooral veel vitaminen eten. Zorg ervoor dat je fysiek gezond bent. Succes!


    Life is hard and then we die

    Heel veel sterkte! Ik hoop dat alles goed komt! En laat weten hoe het afloopt hé! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    HAMBURGERR schreef:
    Veel succes.
    Maar ik had een vraagje. Het eerste kindje dat was dus totaal niet gepland ofzo. Maar de eerste en 2e wel dan?

    x.

    Heet eerste was niet gepland, maar het 2de wel ja... Maar het derde (deze keer duss) niet echt neeh... Ik had wel nog even willen wachten,, maar ook weer niet te lang, omdat ik geen groot leeftijdsverschil wil tussen mijn kindjes :)

    Heel veel sterkte ermee!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow, doe je rustig aan? Niet te veel ondernemen, en vooral veel vitaminen eten. Zorg ervoor dat je fysiek gezond bent. Succes!
    Inderdaad! Eet maar lekker veel aardbeien, bananen, appels, en noem maar op! ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zoals er al eerder is gezegd, hier word niet om jullie mening gevraagd wat jullie ervan vinden. En je hoeft ook niet te vragen of ze fake is, laat fakers maar aan de moderators over.

    @ShaanXpXk geen drukke dingen ondernemen rustig relaxen en gezonde dingen eten. Leuke dingen doen en vooral heerlijk aan jezelf denken. Zoals ik al in een andere reactie zag, zorg dat iemand je zoontje zo nu en dan opvangt zodat jij rustig aan kunt doen. Goed aan jezelf denken dan komt alles goed!


    Wie du mir, so ich dir.

    Armani schreef:
    Mensen, ze vraagt niet om te reageren wat jij er van vind. Ze vraagt om steun. Iets wat ze blijkbaar echt wel kan gebruiken, aangezien ze net terug is van het ziekenhuis..
    Anyway; veel geluk! x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Heel veel succes en ik wil ook even zeggen dat je mijn respect hebt. Een kind opvoeden en een miskraam meemaken zijn geen makkelijke situaties. Ik hoop dat 't allemaal goed komt (flower)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ShaanXpXk schreef:
    (...)µ
    Ja, ik raakte voor de eerste keer totaal ongepland zwanger op mijn 14de en op mijn 15de was Kiano er... Zo ineens en dan in Juni 2009 bleek ik opnieuw zwanger te zijn... Ik was zo dolblij... Tot ik 15 weken ver was... Toen liep alles mis... Ik krege een zware bloeding en verloor mijn 2de kindje,, mijn Soleille... Nu is het weer een 15tal weken geleden dat ik ontdekte dat ik weer zwanger was en ik moet eerlijk zijn,, ik had eerst spijt en schrik, maar nu ben ik er dolblij mee... En als jullie dat niet kunnen snappen... nja, das dan pech voor jullie... Ik ben trots op mijn zoon en mezelf... Ik heb alles gekregen waar ik altijd van droomde!!!


    Als je dan al zo vaak zwanger bent geweest, gebruik je dan wel iets? (condoom, de pil?)


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    (...)

    Als je dan al zo vaak zwanger bent geweest, gebruik je dan wel iets? (condoom, de pil?)
    De meeste meisjes/vrouwen gaan ervan uit dat als ze al lang genoeg een relatie met iemand hebben de pil genoeg is, maar ook die is heel vaak onbetrouwbaar, maar dat weten veel mensen niet. :\ En het kan ook wel vaker voorkomen dat een condoom scheurt zonder dat je het door hebt.


    Wie du mir, so ich dir.