• Ik ben nu 20 weken ver (bij de zwangerschap) en ik lig weeral in het ziekenhuis :S:( Ik heb opnieuw een bloeding gehad... De toestand was eerst kritiek, maar is ondertussen weer in orde. Ik blijf nog enkele dagen in het ziekenhuis en dan terug naar huis en bedrust houden... Ik heb namelijk alweer 1cm ontsluiting... Achja,, zlang ik rustig aandoe, kan er niks mis gaan.. Duss,, wish me luck??

    Xx(K)

    Ps: Ja mensen ik ben 16 en ja, ik heb al een zoontje van anderhalf jaar... En het maakt mij niet uit wat anderen denken... Het was zeker niet gepland om Kiano te krijgen,, helemaal niet... maar ik heb er nooit aan gedacht abortus te plegen... En ik wou ook geen jaren laten tussen de geboorte van mijn kinderen,, en nu heeft mama tenminste de kans gehad om sowieso al 1 van haar kleinkindjes te zien,, hopelijk ook de 2de :)

    Edit: Als jullie de zwangerschap en/of het leven van een zwangere tiener met een kind willen volgen of beter willen begrijpen:
    http://www.quizlet.nl/stories/23591/the-story-of-my-life/

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:31 ]

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Dat gebeurt toch bij het gebruik van antibiotica, maar over het algemeen is de pil het vaakgebruikste en 1 van de betrouwbaarste middelen van anticonceptie, dacht ik :]
    klopt, maar anticonceptiemiddelen zijn helemaal niet zo goed als iedereen zegt. De pil is zelfs heel slecht voor je op dit moment, daarom zijn ze ook massaal nieuwe pillen aan het ontwikkelen omdat deze verouderd zijn en veel te veel hormonnen afgeven aan het lichaam. -vrijwillig hormonen slikken is trouwens nooit goed :Y)-

    En nu weer ontopic :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel luck <33
    Door bijten, meid :]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    klopt, maar anticonceptiemiddelen zijn helemaal niet zo goed als iedereen zegt. De pil is zelfs heel slecht voor je op dit moment, daarom zijn ze ook massaal nieuwe pillen aan het ontwikkelen omdat deze verouderd zijn en veel te veel hormonnen afgeven aan het lichaam. -vrijwillig hormonen slikken is trouwens nooit goed :Y)-

    En nu weer ontopic :Y).

    Nou in dat geval wacht ik nog even met seksen (alsof ik dat al niet van plan was :'D)


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt ontzettend veel sterkte en geluk nu, opdat het kindje gezond geboren wordt. Sterkte!


    Save me with your love tonight.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    klopt, maar anticonceptiemiddelen zijn helemaal niet zo goed als iedereen zegt. De pil is zelfs heel slecht voor je op dit moment, daarom zijn ze ook massaal nieuwe pillen aan het ontwikkelen omdat deze verouderd zijn en veel te veel hormonnen afgeven aan het lichaam. -vrijwillig hormonen slikken is trouwens nooit goed :Y)-

    En nu weer ontopic :Y).

    Oh balen x'D
    En wat gebeurt er met je lichaam door die hormonen? Weet je dat ook toevallig? :x
    Want ik ben echt niet kapot van seks met condoom ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Respect, mijn steun heb je!


    a figment of your imagination

    gwn rustig doen dan komt het goed maar ik vind het wel jong( niks beledigend hoor)

    Ik vind het knap dat je op zo'n jonge leeftijd een kind kan onderhouden, laat staan twee. Ik heb respect voor je!


    a figment of your imagination