• Door aanleiding van een topic van 'pixieblack' werd ik nieuwschierig.

    Wie rookt hier en wie niet? (cat)

    Me, yes.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:04 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    nee gelukkig niet, ben ik ook nooit van plan ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Yep, i smoke. Maar vanwege allerlei problemen, daardoor begon ik te roken. Ik ben alleen niet verslaafd hoor, (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Semetal schreef:
    Ik niet, wil ik ook nooit aan beginnen.


    I need you like a heart needs a beat

    ik rook.
    ik weet het slecht.
    maar ik vind het lekker.
    en mijn moeder betaalt de pakjes sigarretten. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Ik niet, en ik hoop dat ik er nooit mee begin. Dat is pure geldverspilling & het is slecht voor je.


    Let us die young or let us live forever.

    Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vind het niet echt lekker. Dus nee, ik rook niet.


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik rook niet en ik heb er ook geen behoefte aan.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    xLolitaLove schreef:
    Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vind het niet echt lekker. Dus nee, ik rook niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er is bij mijn ziekte één ding dat gewoon echt echt echt niet mag, en dat is roken. En daar ben ik blij om ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee,ik niet. En ik begin er niet aan eigenlijk.

    Één keer geprobeerd, ik vond het vies en ik wil niet verslaafd raken dus ik ga nooit meer roken.
    En ik vind het stoerdoenerij.


    You are beautiful, you are love.

    Essence schreef:
    Één keer geprobeerd, ik vond het vies en ik wil niet verslaafd raken dus ik ga nooit meer roken.
    En ik vind het stoerdoenerij.

    En nu scheer je iedereen over één kam, iets waar ik héél slecht tegen kan. Heel veel mensen willen het juist verborgen houden en dan niet alleen voor familie, maar ook voor vrienden. En zo kan ik nog wel meer redenen benoemen, maar die houd ik voor de saamhorigheid maar voor me. Dus graag niet iedereen over één kam scheren, dank u. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    nein (a)


    make cake, not war

    Essence schreef:
    Één keer geprobeerd, ik vond het vies en ik wil niet verslaafd raken dus ik ga nooit meer roken.
    En ik vind het stoerdoenerij.

    Das ook weer ni waar hé.
    Vooor sommige mensen is dat een uitweg. Eventjes een verlichting van de alledaagse problemen.
    Dit is niet het geval bij mij, ook bij mij gaat het niet om stoer doen. Ik rook net zoveel als ik alleen thuis ben of met vrienden iets ga doen. Niets stoer doen.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Das ook weer ni waar hé.
    Vooor sommige mensen is dat een uitweg. Eventjes een verlichting van de alledaagse problemen.
    Dit is niet het geval bij mij, ook bij mij gaat het niet om stoer doen. Ik rook net zoveel als ik alleen thuis ben of met vrienden iets ga doen. Niets stoer doen.


    Brittje, ik dacht dat jij ging stoppen ? ;')

    Ach, mij maakt het niets uit als mensen roken of niet zolang ze mij maar niet constant liggen lastig te vallen met te vragen ofdat ik ook wil. Ik wil er zelf niet aan beginnen en heb er een goede reden voor die ik niet hier tegen iedereen ga liggen zeggen.


    The soul needs autumn.