• Door aanleiding van een topic van 'pixieblack' werd ik nieuwschierig.

    Wie rookt hier en wie niet? (cat)

    Me, yes.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:04 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Das ook weer ni waar hé.
    Vooor sommige mensen is dat een uitweg. Eventjes een verlichting van de alledaagse problemen.
    Dit is niet het geval bij mij, ook bij mij gaat het niet om stoer doen. Ik rook net zoveel als ik alleen thuis ben of met vrienden iets ga doen. Niets stoer doen.


    Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in, ook al is roken geen goeie uitweg voor problemen..
    Ik heb denk ik meteen zo'n beeld van stoerdoenerij, omdat dat op school ook zo gaat. Dan komen er in de eerste klas allemaal normale meisjes en dan veranderen ze plots in zo'n tutje en gaan ze roken. Maar zoals je al zei, zijn er ook andere redenen waarom mensen roken.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb gerookt, maar ben nu 4 maanden gestopt, en het gaat me goed af, gelukkig :]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nee, ik haat die rook. (:


    Never run out of reasons to smile...

    K heb wel is gerookt :X Maar k ben zo'n iemand die voor de gezelligheid kan roken, ik raak niet verslaafd ;)

    Mijn ouders weten ook niet dat k wel is gerookt heb ofzo, doe k alleen als k weekend weg ben met vriendin van me (A) Dan delen we een pakte :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik niet, hé Britt :'D


    Some people make the world special just by being in it

    nee, ik wil er niet aan beginnen.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik niet.

    Essence schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in, ook al is roken geen goeie uitweg voor problemen..
    Ik heb denk ik meteen zo'n beeld van stoerdoenerij, omdat dat op school ook zo gaat. Dan komen er in de eerste klas allemaal normale meisjes en dan veranderen ze plots in zo'n tutje en gaan ze roken. Maar zoals je al zei, zijn er ook andere redenen waarom mensen roken.

    Nee, we zullen spontaan aan de alcohol en drugs gaan. En misschien ook nog eens zelfmoord plegen. Want dat is natuurlijk een betere uitweg? ._. Het is makkelijk om te oordelen, zonder feiten te weten. En nog makkelijker om iedereen over één kam te scheren. Alsjeblieft, zeg. ¬¬


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    PUKKELxDING schreef:
    Me, no.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nope

    Nop, ik stik altijd zowat in die rook c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik kan d'r niet tegen, dus nee :]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nops, heb het een poosje gedaan.
    Maar ben gestopt.


    "Don't look back, you're not going that way."

    nee.... ga ik ook nooooit doen! ik kan niet eens tegen die rook.

    Nee, doe ik niet en moet je ook niet aan beginnen, is heel sleeeeeecht (N)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan