• Hey,

    Ik heb vroeger (3 jaar geleden) een vampire story geschreven. is verwijderd wegens slecht geschreven en inspiratieloos

    Nu denk ik eraan om een nieuwe te maken.
    Geen twilight fanfic zoals de andere op mijn profiel.

    Het wordt ook geen verbrand-in-het-zonlicht story.

    (en ik wilde de o zo geliefde TH erin verwerken)

    doen of niet doen?


    [ik wil geen twilightposer of ga-maar-met-de-vampier-lover-stroom-mee-zoals-everybody-else reacties, ik ben al vampirefreak sinds mijn zevende]

    x Alice(A)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Doen,en dat zal dan denk ik wel de aller eerste vampierenverhaal worden die ik ga lezen;)


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    Doen,en dat zal dan denk ik wel de aller eerste vampierenverhaal worden die ik ga lezen;)

    ook als het met th is?

    Ik ben blij dat ik je eerste vapirestory zal zijn x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    Het wordt ook geen verbrand-in-het-zonlicht story.


    geen wattes? ;4


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    TheRipper schreef:
    Het wordt ook geen verbrand-in-het-zonlicht story.


    geen wattes? ;4

    Zo'n story over vampieren die verbranden in het zonlicht, sterven als je een staak door hun hart steekt of gillend wegrennen als ze knoflook ruiken.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    ook als het met th is?

    Ik ben blij dat ik je eerste vapirestory zal zijn x

    Juist omdat het met TH is, en geen Twillight (A)


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    (...)
    Juist omdat het met TH is, en geen Twillight (A)

    Oh... well, Tokio Hotel Vampire fanfic...
    here we come!

    Ik ga eraan beginnen in de vakantie denk ik.

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Haha, mijn allereerste vampierverhaal -voor Twilight- was ook met Tokio Hotel, zo leuk.
    Ik was ook zo jong toen ik gek werd van vampieren haha.
    Ik zeg doen.


    Your make-up is terrible

    Als jij graag een story wil schrijven is dat toch je eigen keus? Snap niet waar je ons voor nodig hebt :Y)


    No growth of the heart is ever a waste