• Ik heb net een maand mijn nieuwe kapsel en ik ben er nu al op uitgekeken, haha (:

    Ben ik de enige die dat heeft?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik niet, heb nu al bijna 2 jaar hetzelfde ;x.


    I am an idiot, I move.

    Nee, ik wilde persé mijn haar verven. Dus nu heb ik middenroodbruin, vind ik nu ook al saai, te gewoon zeg maar.xd Gelukkig heb ik spoeling gebruikt en niet echte verf!(:


    everything, in time

    Soms heb ik dat ook. Maar het is nogal slecht want ik wil altijd van die felle kleurtjes enzo, en dan toupeer ik mijn haar nog. Bah, wat doe ik mijn haar toch aan x)


    You’re falling into history.

    Ik heb mijn kapsel nu sinds de meivakantie en vind het nog steeds heel leuk :) (maar het mag nog wel iets korter xD)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Nee.

    Ik had eens highlights en vanaf het moment dat ik ze zag had ik er al spijt van, hoewel het er best mooi uitziet. Ik vond het alleen zo schadelijk voor je haar :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Uh ja. Ik was net naar de kapper geweest en had een schuine pony laten knippen. Ik pakte de volgende dag een schaar en knipte een rechte pony. Nu weet ik niet wat ik wil de volgende keer, een rechte of schuine.


    Your make-up is terrible

    Wanneer de kapper mijn haar knipt zit het vet leuk!
    Maar wanneer ik het zelf in model moet zien te krijgen wil het voor geen meter en dan wil ik iets anders met mijn haar.. Helaas voor mij heb ik krulhaar waardoor je er niks mee kunt:S


    La credenza è una medicina contro il timore

    nee, je bent niet de enige xp

    Ik heb het ook hoor. Ik wil nu laagjes gemixt met slices en niet alleen slices. :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Crossroads schreef:
    Wanneer de kapper mijn haar knipt zit het vet leuk!
    Maar wanneer ik het zelf in model moet zien te krijgen wil het voor geen meter en dan wil ik iets anders met mijn haar.. Helaas voor mij heb ik krulhaar waardoor je er niks mee kunt:S


    Met krulhaar kan je net zoveel.
    Doe er eens mouche in, steil het.. Serieus, daar kan je meer mee dan met zo'n steil haar van nature. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je bent niet de enige, ^^


    "Don't look back, you're not going that way."