• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ach Jezus Christus wat maakt het uit. Mij stoort die top 5 niet. Misschien is 11-06-10 - 11-07-10 gewoon een oude goed gepromote story, ik bedoel hallo, dat verhaal heeft onderhand 200 abo's. Vinden jullie het gek dat die story altijd op nummer 1 staat. En ze gaan toch altijd weer op 0, dus tja. Ik ben neutraal, na deze discussies, vergeet over wat ik zei over voor zijn. Jullie doen je ding maar.


    we've only said goodbye with words

    Harley schreef:
    Ik zit tussen de twee.
    Ik lees eigenlijk geen van de verhalen die in de Top Vijf staan, maar ik ben ervan overtuigd dat ze het zeker verdienen daar te staan. Niet alleen omdat de schrijvers populair zijn, krijgen ze zoveel stemmen (volgens mij, toch. Hoop ik.)
    Maar aan de andere kant ken ik veel story's die echt wel de moeite zijn om te lezen, maar die er natuurlijk niet in komen. Dat is dan wel jammer.

    Mijn suggestie is dan dat elke user per dag maar twee kudo's mag uitbrengen of zo en/of per week maar één keer op dezelfde story kan stemmen? (Moeilijk uit te leggen...) Maar da's toch het eerlijkst voor beide kanten?


    Hmm, ja, dat is ook wel een goede. Maar wel heel moeilijk om te programmeren, denk ik.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Portugal schreef:
    (...)
    Verwende nesten haha. (krul)


    Oui (cat)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Waarom zeuren er zoveel over 11'06'10 - 11'07'10? Het is gewoon een goede story die veel lezers trekt. Ze hebben dan ook bijna 200 abo's en het is gewoon een geweldig goed verhaal om te lezen met aardig wat hoofdstukken(krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    @ Reckless en Italie
    Dankje haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    @ Reckless en Italie
    Dankje haha :9~


    Graag gedaan, tis iig wel waar (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Portugal schreef:
    @ Reckless en Italie
    Dankje haha :9~


    No welcome, amigo.


    we've only said goodbye with words

    Oke weetje.
    Rose en ik hebben dus gisteravond al gezegt dat we vandaag géén kudo's willen.
    We hebben het vanochtend weer gezegd.
    en nog krijgen we ze, want we staan nu 1e plaats.
    dus ik wil dat jullie nu nietmeer gaan zeuren over ons verhaal want anders ga ik huilen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Lekker janken haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oh mijn god, veel gezeik hier haha ;x
    11'06'10 - 11'07'10 heeft - zoals iedereen al zegt - veel abo's. En ze vroegen dit keer niet om kudo's, maar staan alsnog 1e. Het is een goede story, leuk om te lezen (ik zeg dit niet omdat ik hun story zo leuk vind) en het is zo grappig en geniaal. Laten we gewoon Rutgers reactie afwachten? (:

    En nou maar hopen dat mensen niet boos op mij gaan worden, haha.


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    Oh mijn god, veel gezeik hier haha ;x
    11'06'10 - 11'07'10 heeft - zoals iedereen al zegt - veel abo's. En ze vroegen dit keer niet om kudo's, maar staan alsnog 1e. Het is een goede story, leuk om te lezen (ik zeg dit niet omdat ik hun story zo leuk vind) en het is zo grappig en geniaal. Laten we gewoon Rutgers reactie afwachten? (:

    En nou maar hopen dat mensen niet boos op mij gaan worden, haha.

    Haha dankje, en er staan nu twee andere verhalen in de top vijf die er nog niet in heeft gestaan en nu wil ik even zeggen; Há in your face iedereen kan erin komen, buh. -niet persoonlijk naar jou toe-

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 17:26 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentinia schreef:
    Oke weetje.
    Rose en ik hebben dus gisteravond al gezegt dat we vandaag géén kudo's willen.
    We hebben het vanochtend weer gezegd.
    en nog krijgen we ze, want we staan nu 1e plaats.
    dus ik wil dat jullie nu nietmeer gaan zeuren over ons verhaal want anders ga ik huilen. (krul)

    -geeft schoudersklopje-
    Je moet niet huilen hoor :')


    En waarom zeurt iedereen altijd op de nummer 1 ?
    Er zijn nog verhalen die elke dag in de top 5 staan :')


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    (...)
    -geeft schoudersklopje-
    Je moet niet huilen hoor :')


    En waarom zeurt iedereen altijd op de nummer 1 ?
    Er zijn nog verhalen die elke dag in de top 5 staan :')

    Omdat ze jaloers zijn en zelf op nummer 1 willen staan haha. Maar kijk, wij hebben vandaag zelfs gezegd dat we GEEN kudos willen, en dat ze dan nog geven is niet onze schuld.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Ik vind het een goed idee.En,het gaat niet alleen
    over 11'06'10 - 11'07'10. Ook over andere stories


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jongens weetje wat het dan ook weer zo is, dat verhaal -sorry ik heb geen zin om de titel te schrijven- wordt gewoon heel veel gelezen. en dat vind ik best leuk voor hun, want ja misschien is dat voor hun ook best bijzonder en ze dat nou af te nemen vind ik gemeen. het verhaal -ik lees 'm niet- is waarschijnlijk gewoon goed en orgineel, ghagha in tha FACE :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking