• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Mag ik daar eens iets op zeggen, zonder dat mijn neus ervan gebeten wordt? Er zijn veel leukere verhalen dan die dingen die er in staan, maar die hebben geen 100 abo's, en dus ook geen 100 kudo's, omdat die dingen over onderwerpen gaan die niet zo populair en uitgemelkt zijn. Die verhalen krijgen ocharme mss 10 kudo's per dag. Verdienen die het dat niet om eens bij de 5 meeste te staan? Niemand hier verbiedt die andere verhalen om daar te staan, maar ze staan er gvd elke dag. We weten intussen al dat ze goed beoordeeld worden en dat veel mensen ze leuk vinden, nu mag het mss eens de beurt zijn aan de andere verhalen die mss wel beter zijn, en waar mensen geen weet van hebben omdat ze de kans niet krijgen om bij die 5 te geraken.

    -Dit is niet aanvallend bedoelt hoor maar- Tuurlijk verdienen ze het maar top 5 zegt al: de stories die het meest gewaardeerd worden en tsjaa als je veel lezers hebt heb je die kans gewoon eerder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hm, dat is ook wel zo. Maar ik denk dat de verhalen die die hoeveelheid kudos krijgen het gewoon verdienen om erin te staan omdat ze goed zijn! En populair en dat telt gewoon. De minder populaire stories worden vanzelf gelezen en krijgen dan ook wel hun waardering. Het is heus niet nodig om in de top 5 te staan. Reacties met dat mensen je verhaal leuk vinden is al goed genoeg! Het is gewoon zo dat als je veel lezers hebt je vanzelf in die top 5 komt te staan. Maar persoonlijk vind ik niet dat je schrijft om in die top 5 te komen. Maar gewoon omdat je het leuk vind en als je erin staat is dat leuk, maar waarom zou je dat bij anderen verminderen? Omdat jij er anders niet instaat? Waarom!? Dat zou jij toch ook niet leuk vinden. Hun doen hun best er voor dus waarom zou je ze dat afpakken? En natuurlijk doe jij je best ook wel maar toch.

    Soms hebben sulke mensen (als ik) zelfs geen reacties!!!!!!!
    XN:S

    Springbreak schreef:
    (...)
    -Dit is niet aanvallend bedoelt hoor maar- Tuurlijk verdienen ze het maar top 5 zegt al: de stories die het meest gewaardeerd worden en tsjaa als je veel lezers hebt heb je die kans gewoon eerder.

    God nu heb ik zin om te antwoorden met Alex Gaskarth zijn gezever. (cat) Ik begrijp je punt, maar ik blijf het op zich een beetje oneerlijk viden.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    God nu heb ik zin om te antwoorden met Alex Gaskarth zijn gezever. (cat) Ik begrijp je punt, maar ik blijf het op zich een beetje oneerlijk viden.

    Haha antwoord er maar mee hoor. :Y) En fijn dat je mijn punt begrijpt al vindt je het nog steeds oneerlijk vind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha antwoord er maar mee hoor. :Y) En fijn dat je mijn punt begrijpt al vindt je het nog steeds oneerlijk vind.

    Haha, you fat fuck, everyone here is better looking than you. You guys have been fcking incredible, thank thank you fucking .... Nano, you dirty spanish bastard, I love you all, thank you (puh) - nothing personal.

    Tsja, we zullen het er waarschijnlijk nooit over eens geraken. Ik denk toch niet dat die top 5 er lang zal blijven staan (denk aan die awards van vroeger, same story different version)

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Haha, you fat fuck, everyone here is better looking than you. You guys have been fcking incredible, thank thank you fucking .... Nano, you dirty spanish bastard, I love you all, thank you (puh) - nothing personal.

    Tsja, we zullen het er waarschijnlijk nooit over eens geraken. Ik denk toch niet dat die top 5 er lang zal blijven staan (denk aan die awards van vroeger, same story different version)

    Hahahaha dat hoorde ik net nog na Dear maria count me in be straight to DVD :Y)
    hahaha

    Ja denk het ook ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    misschien is een top 10 wel een goed idee zo kunnen die stories die er nu iedere dag instaan erin blijven maar krijgen andere stories de kans om bij de andere 5 te geraken zoals -hoeheetzeookalweer- al voor mij zei?


    Change, the only good thing in this world.

    Ik ben tegen.
    Omdat de verhalen die er in staan er niet om vragen. En tuurlijk is het leuk voor wat afwisseling. Maar dan moet je er zelf ook wat aan doen. Misschien voor iemand anders die storie in de spotlight zetten. Of er een topic voor openen. Dan krijgt diegene vanzelf meer kudos en staat die ook wel een paar keer in de top 5.


    Music is the new sex

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahahaha dat hoorde ik net nog na Dear maria count me in be straight to DVD :Y)
    hahaha

    Ja denk het ook ja.

    Hahaha. 8D ik was mee aan het typen met wat ik hoorde.
    Mooizo. (nerd)

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Hahaha. 8D ik was mee aan het typen met wat ik hoorde.
    Mooizo. (nerd)

    Hahaha zoiets dacht ik al ja. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet je, elk verhaal kan in die top vijf komen. Zolang het verhaal maar goed is en de aandacht van mensen trekt. Als ze het dan leuk vinden geven ze heus wel een kudo. -jaja, ik ben wel slim- (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Weet je, elk verhaal kan in die top vijf komen. Zolang het verhaal maar goed is en de aandacht van mensen trekt. Als ze het dan leuk vinden geven ze heus wel een kudo. -jaja, ik ben wel slim- (cat)

    In theorie wel ja. ;D

    Als er een top 10 komt zagen mensen toch evenveel omdat ze zelf niet in de top 10 geraken en daarom andere goede schrijvers gaan aanvallen omdat die er wel instaan.


    The soul needs autumn.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    In theorie wel ja. ;D

    Het is gewoon zo, er was een verhaal fuck the prince from daddy ofzo, die bestaat ook niet zo lang en die heeft ook een aantal keren in de top vijf gestaan. Omdat het verhaal gewoon goed is, en omdat het de aandacht van de mensen trekt. Dus zie je, iedereen kan erin komen. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Het is gewoon zo, er was een verhaal fuck the prince from daddy ofzo, die bestaat ook niet zo lang en die heeft ook een aantal keren in de top vijf gestaan. Omdat het verhaal gewoon goed is, en omdat het de aandacht van de mensen trekt. Dus zie je, iedereen kan erin komen. (krul)

    Lolja, over wat gaat dat verhaal?