• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Als je op de tweede pagina leest zie je dat het mij niet boeit maar ik ga tegen reageren omdat dat meisje dus iets zei over ons verhaal. Kan ze toch net zo goed tegen ons zeggen of over een ander verhaal zeggen.

    En wij hebben vandaag nog niet eens om kudos ofzo gevraagd en nog staan we eerste. (krul)


    Waarschijnlijk gaat dat over mij, maar dat was gewoon als voorbeeld bedoelt. Omdat dat verhaal élke dag boven aanstaat. Ik zeg niet dat ik het geen goed verhaal vind, want ik heb zelf ook een abo erop.
    Maar ik bedoel dat er door jullie [geweldige] story, nooit een ander verhaal op 1 staat. ;p Maar ik had natuurlijk ook gewoon een andere kunnen noemen. Sorry (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    HeroineBill schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk gaat dat over mij, maar dat was gewoon als voorbeeld bedoelt. Omdat dat verhaal élke dag boven aanstaat. Ik zeg niet dat ik het geen goed verhaal vind, want ik heb zelf ook een abo erop.
    Maar ik bedoel dat er door jullie [geweldige] story, nooit een ander verhaal op 1 staat. ;p Maar ik had natuurlijk ook gewoon een andere kunnen noemen. Sorry (:

    Maakt niet uit hoor maar we hebben er niet eens om gevraagd en nog staan we eerste. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Maakt niet uit hoor maar we hebben er niet eens om gevraagd en nog staan we eerste. (krul)

    Jullie kunnen er ook niets aan doen, want jullie verhaal is gewoon cool.(cool) & dat terwijl ik voetbal haatte.. Nu kijk ik bijna alle wedstrijden.. x'D


    Tom and Georg could write a bad romance.

    HeroineBill schreef:
    (...)
    Jullie kunnen er ook niets aan doen, want jullie verhaal is gewoon cool.(cool) & dat terwijl ik voetbal haatte.. Nu kijk ik bijna alle wedstrijden.. x'D

    Door ons?


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Maakt niet uit hoor maar we hebben er niet eens om gevraagd en nog staan we eerste. (krul)

    We weten ondertussen al dat jullie eerste staan dus dat moet je niet blijven herhalen. (:

    Dazzled schreef:
    (...)
    We weten ondertussen al dat jullie eerste staan dus dat moet je niet blijven herhalen. (:

    Nou we zeggen er toch bij dat we er niet om hebben gevraagd. jaloers


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Door ons?


    Haha, nee. Ik vind 't gewoon grappig als ze vallen of een domme actie maken. :Y)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Nou we zeggen er toch bij dat we er niet om hebben gevraagd. jaloers

    Dat erom vragen heeft er toch niks mee te maken?
    En jaloers? Niet echt. Ik heb namelijk geen stories. (:

    Dazzled schreef:
    (...)
    Dat erom vragen heeft er toch niks mee te maken?
    En jaloers? Niet echt. Ik heb namelijk geen stories. (:

    Leuk gefeliciteerd. Moet je nou een euro?
    En dat erom vragen heeft er wel mee te maken want eerst zeiden we als we 100 kudos hebben schrijven we 5 delen, en toen hadden we er ook 100


    Smiling but close to tears.

    Jongens, jongens, een beetje kalm allemaal (: Misschien is het niet eens mogelijk en komt het er niets eens.

    En ik wil even duidelijk maken dat ik niets heb tegen degenen die altijd bij de top stories staan, of dat ik jaloers ben, maar het gaat mij erom dat die kudo's er gekomen zijn om de site juist wat gevarieerder te maken, en dat doel is zo dus niet bereikt. En als een doel nog niet bereikt is, dan heeft de optie dus ook helemaal geen nut gehad. Ik probeer dus alleen een beetje te helpen ^^


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Leuk gefeliciteerd. Moet je nou een euro?
    En dat erom vragen heeft er wel mee te maken want eerst zeiden we als we 100 kudos hebben schrijven we 5 delen, en toen hadden we er ook 100

    Kind, als jij je bijdehante kop nu eens houdt en niet continu loopt te zaniken over het feit dat je eerste staat en er niet om gevraagd hebt, dan zou dat al een hoop discussies en wrijvingen vermijden. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ppl, ff rustig.
    Hun kunnen er niks aan doen dat hun story elke dag daar staat. Misschien is het gewoon een geliefde story. En als mensen daar toch commentaar op hebben, zijn ze niet meteen jaloers. Ik kan het me voorstellen dat het vervelend kan zijn als er elke dag dezelfde stories staan. Maar, who cares? Kijk er niet naar, zet je story in de spotlight of klik op willekeurige story etc.

    En wie weet komt er ooit nog wel een functie waardoor je er niet elke dag komt te staan.

    En nu A.U.B. ophouden (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 16:05 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Leuk gefeliciteerd. Moet je nou een euro?
    En dat erom vragen heeft er wel mee te maken want eerst zeiden we als we 100 kudos hebben schrijven we 5 delen, en toen hadden we er ook 100

    Van jou moet ik niks, nee.
    En ik bedoelde dat dat niks te maken heeft met het feit dat jij in bijna elk bericht zet dat je story eerst staat, maar dat je daar niks aan kan doen. Blijf vooral bescheiden.

    ik stem voor !


    Life is a beautiful struggle

    Voor, for sure.


    your eyes are like stars in the night.