• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Poseidon schreef:
    Voor, for sure.

    ik stem voor want er zijn genoeg mensen die hun sotry niet in de spotlight MOGEN zetten van hen ouders (waaronder ik) en ik weet dat je die kuddo VERDIENT maar als het altijd dezelfde zijn komen andere mensen (met ook hele goede stories maar die bv nog niet echt ontdekt zijn) niet aan de beurt wat ook weer niet eerlijk is tegenover hen.


    Change, the only good thing in this world.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Van jou moet ik niks, nee.
    En ik bedoelde dat dat niks te maken heeft met het feit dat jij in bijna elk bericht zet dat je story eerst staat, maar dat je daar niks aan kan doen. Blijf vooral bescheiden.

    Lol. Sorry dat we niet bescheiden zijn maar trots, sorry. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Lol. Sorry dat we niet bescheiden zijn maar trots, sorry. (cat)

    HAHAHA, echt hè! (lol)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    HAHAHA, echt hè! (lol)

    Ik weet, ik ben geniaal. :9~ -gayhandje-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waarom maakt iedereen zich hier nu druk om. Als Rose en Samira zeggen dat ze er niets aan kunnen doen is dat zo en moeten jullie niet allemaal blijven zagen van :'Maar jullie staan altijd op 1 en blablabla.' laat ze toch gewoon en schrijf dan zelf een goed en orgineel verhaal. Kleine kinderen(cat)


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Waarom maakt iedereen zich hier nu druk om. Als Rose en Samira zeggen dat ze er niets aan kunnen doen is dat zo en moeten jullie niet allemaal blijven zagen van :'Maar jullie staan altijd op 1 en blablabla.' laat ze toch gewoon en schrijf dan zelf een goed en orgineel verhaal. Kleine kinderen(cat)

    Het is heel puberaal om die confrontatie weer op te zoeken. En daarnaast maakt niemand zich er druk om, maar gaat het meer om het feit dat anderen ook een kans verdienen. Maar als jullie zo kinderachtig en egoïstisch zijn om het zo te benaderen, ga alsjeblieft je gang. Je zult jezelf vanzelf op een dag tegen komen. O, daarnaast vindt niet iedereen hen verhaal goed en origineel. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Voor =]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    HALLEU? Blind ofzeau? (cat) (joke ofc.)
    Graag stoppen, A.U.B.


    I live for the applause, you will die for it.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het is heel puberaal om die confrontatie weer op te zoeken. En daarnaast maakt niemand zich er druk om, maar gaat het meer om het feit dat anderen ook een kans verdienen. Maar als jullie zo kinderachtig en egoïstisch zijn om het zo te benaderen, ga alsjeblieft je gang. Je zult jezelf vanzelf op een dag tegen komen. O, daarnaast vindt niet iedereen hen verhaal goed en origineel. ;D

    First of all, ga je er zelf ook steeds op in, dus als zij/wij kinderachtig is/zijn dan jij zelf ook, lol. En ten tweede, dankje we zijn kinderachtig en egoïstisch, en ik ben er in ieder geval trots op. (cat) En er zijn er genoeg die die verhalen die in de top 5, wél goed en origineel vinden dus wat maakt het uit dat er mensen zijn die dat niet vinden haha.

    En Sem, ik stop nu want ik ga braaf doen (krul)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 18:47 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    First of all, ga je er zelf ook steeds op in, dus als zij/wij kinderachtig is/zijn dan jij zelf ook, lol. En ten tweede, dankje we zijn kinderachtig en egoïstisch, en ik ben er in ieder geval trots op. (cat) En er zijn er genoeg die die verhalen die in de top 5, wél goed en origineel vinden dus wat maakt het uit dat er mensen zijn die dat niet vinden haha.

    En Sem, ik stop nu want ik ga braaf doen (krul)

    Ik had het alleen over jullie verhaal, schat. (; En ik benader dingen anders dan jullie, maar goed. Je komt er ooit vanzelf wel achter en dan zul je jezelf ook tegenkomen, zoals eerder vermeld.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 18:50 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nu heb ik omin hard de neiging erop in te gaan, maar dat doe ik niet want ik zou kappen. Buh.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Nu heb ik omin hard de neiging erop in te gaan, maar dat doe ik niet want ik zou kappen. Buh.

    Da's lastig voor je.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    VOOR! (:


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Da's lastig voor je.

    Serieus, daag me niet uit want als je het wilt kun je het krijgen ook. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3