• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Lolja, over wat gaat dat verhaal?

    Over Afellay, als ik het goed heb. Maar zie je, elk verhaal kan erin komen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nu ik er zo over na denk, boeit het eigenlijk niet. Want als je gewoon op Top Stories vandaag: drukt, krijg je alle stories die een kudo hebben gehad. Dus als je elke dag jezelf al een kudo geeft bijvoorbeeld, sta je daar ook tussen. + nog een paar mensen, kom je wel niet in de top 5 te staan misschien maar sta je toch daarbij. Want daar kijken vast ook wel mensen voor een story. & anders ben ik de enige die dat doet. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Appreciating schreef:
    Ik ben voor, goed idee :3


    overrated

    Unusual schreef:
    Ik ben tegen.
    Omdat de verhalen die er in staan er niet om vragen. En tuurlijk is het leuk voor wat afwisseling. Maar dan moet je er zelf ook wat aan doen. Misschien voor iemand anders die storie in de spotlight zetten. Of er een topic voor openen. Dan krijgt diegene vanzelf meer kudos en staat die ook wel een paar keer in de top 5.


    Ik ben niet tegen (of voor), maar ik vind dit wel een goede! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eternita schreef:
    oke nu de kleine kindjes uitgespeeld zijn... (niet kwaad bedoeld fzo, ik vind het alleen maar grappig)
    zend je een berichtje naqr Rutger met je suggestie ? :)


    Heb ik al gedaan (:

    En Springbreak, ik snap je punt, maar ik vind die Kudo's eerlijk gezegd nogal onzinnig als ze niet voldoen aan het nut waar voor ze er gekomen zijn, namelijk de variatie. - Ja, ben nogal praktisch ingesteld -.

    Maar anyways, die dingen zijn het sowieso niet waard om er een derde wereld oorlog over te beginnen, zoals het er hier een beetje op begint te lijken.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Weet je wat het is, als dit er komt dan krijg je; maandag en vrijdag dezelfde verhalen dinsdag en zaterdag, woensdag en zondag en dan donderdag ook dezelfde. Dan is er mss wel wat meer afwisseling, maar dan gaan mensen daarna nóg zeuren omdat het dan wéér dezelfde verhalen zijn maar dan maar 2x per week. -get what I mean?-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Weet je wat het is, als dit er komt dan krijg je; maandag en vrijdag dezelfde verhalen dinsdag en zaterdag, woensdag en zondag en dan donderdag ook dezelfde. Dan is er mss wel wat meer afwisseling, maar dan gaan mensen daarna nóg zeuren omdat het dan wéér dezelfde verhalen zijn maar dan maar 2x per week. -get what I mean?-


    jij zit helemaal moeilijk na te denken ahhaha.
    maar ik snap je wel ja.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 21:41 ]


    Smiling but close to tears.

    Portugal schreef:
    Weet je wat het is, als dit er komt dan krijg je; maandag en vrijdag dezelfde verhalen dinsdag en zaterdag, woensdag en zondag en dan donderdag ook dezelfde. Dan is er mss wel wat meer afwisseling, maar dan gaan mensen daarna nóg zeuren omdat het dan wéér dezelfde verhalen zijn maar dan maar 2x per week. -get what I mean?-


    Ja, dat is ook wel weer waar, ja. Maar er is dan in ieder geval al wát meer variatie. Alle kleine beetjes helpen (:

    Haha, jongens, ik heb weer eens een topic geopend hoor >.< x'd.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Argentinia schreef:
    (...)

    jij zit helemaal moeilijk na te denken ahhaha.
    maar ik snap je wel ja.

    Jaja, zie je wel.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel weer waar, ja. Maar er is dan in ieder geval al wát meer variatie. Alle kleine beetjes helpen (:

    Haha, jongens, ik heb weer eens een topic geopend hoor >.< x'd.

    Ja maar dan gaan al die mensen wéér zeiken over dat het nog te weinig variatie is. Sowieso, wees blij dat je wat extra's krijgt en ben je er dan niet tevreden mee, kijk er niet naar om. -dit is niet naar jou toe maar gewoon algemeen.-
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ja maar dan gaan al die mensen wéér zeiken over dat het nog te weinig variatie is. Sowieso, wees blij dat je wat extra's krijgt en ben je er dan niet tevreden mee, kijk er niet naar om. -dit is niet naar jou toe maar gewoon algemeen.-
    (krul)


    Nou, dan moeten die mensjes maar gewoon hun mond houden of met een betere suggestie komen :Y)

    Kan er anders niet gewoon gepeild worden of de meerderheid voor is of niet, dat is wel zo democratisch. Met een poll ofzo. Dan is de meerderheid in ieder geval tevreden.

    Maargoed, anders wacht ik de reactie van Rutger wel even af en dan meldt ik dat wel ofzo, als het er niet komt.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Nou, dan moeten die mensjes maar gewoon hun mond houden of met een betere suggestie komen :Y)

    Kan er anders niet gewoon gepeild worden of de meerderheid voor is of niet, dat is wel zo democratisch. Met een poll ofzo. Dan is de meerderheid in ieder geval tevreden.

    Maargoed, anders wacht ik de reactie van Rutger wel even af en dan meldt ik dat wel ofzo, als het er niet komt.

    Er is volgens mij al een poll over, en het lijkt me ook best wel moeilijk te programmeren haha. Maar tja, sommigen zijn gewoon nooit tevreden(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Er is volgens mij al een poll over, en het lijkt me ook best wel moeilijk te programmeren haha. Maar tja, sommigen zijn gewoon nooit tevreden(krul)


    Oh, oké, haha, dat wist ik niet.

    Ja, dat denk ik ook, misschien is het niet eens mogelijk X'D. Omg, dat zou best wel lomp zijn na dit alles, maargoed (cat)

    En sommige mensen zijn verwend (cat)- niet tegen iemand bedoelt ofzo -
    (

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 21:54 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik zit tussen de twee.
    Ik lees eigenlijk geen van de verhalen die in de Top Vijf staan, maar ik ben ervan overtuigd dat ze het zeker verdienen daar te staan. Niet alleen omdat de schrijvers populair zijn, krijgen ze zoveel stemmen (volgens mij, toch. Hoop ik.)
    Maar aan de andere kant ken ik veel story's die echt wel de moeite zijn om te lezen, maar die er natuurlijk niet in komen. Dat is dan wel jammer.

    Mijn suggestie is dan dat elke user per dag maar twee kudo's mag uitbrengen of zo en/of per week maar één keer op dezelfde story kan stemmen? (Moeilijk uit te leggen...) Maar da's toch het eerlijkst voor beide kanten?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Oh, oké, haha, dat wist ik niet.

    Ja, dat denk ik ook, misschien is het niet eens mogelijk X'D. Omg, dat zou best wel lomp zijn na dit alles, maargoed (cat)

    En sommige mensen zijn verwend (cat)- niet tegen iemand bedoelt ofzo -
    (

    Verwende nesten haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3