• Heyhey (:

    Zoals we allemaal wel weten, staan er zo'n beetje iedere dag dezelfde stories bij top stories vandaag, terwijl de bedoeling - volgens mij - van de Kudo's juist was dat er juist vaak andere verhalen in zouden staan. Nu heb ik een suggestie, ik weet niet of die mogelijk is en of het goed is, maar kan er niet iets ingesteld worden dat een story bv. maximaal 2 keer per week bij die topstories komt te staan? Dan krijgen andere verhalen ook nog een kans (:

    Goed/slecht idee?

    - ik weet niet of er al zoiets was voorgesteld :x -


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Wanneer heb ik ooit gezegd dat je níet mocht reageren. Precies. Je moet geen woorden verdraaien.

    Dat zeg ik toch ook niet, lol.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Óók, ja. Dat zeg je heel goed. Maar in de spotlight is er diversiteit. Iets wat ook in die top 5 zou moeten komen. En ik denk niet dat je dan ook zo reageert zou hebben. Maar goed, w/e. (':


    Ik zou dat wel op hebben gereageerd hoor.
    maar ik ga er maar niet verder op in, heb geen zin in 'duscuseren of ruzie' ik ga wel gewoon naar het strand haha. Nouja. Als deze suggestie word ingevoerd waarom zeuren we dan nog. Dan komt ons verhaal er een paar dagen niet in te staan. Nou wow wat erg. We hebben 185 abo's ofzo, dus die mensen lezen het wel? Dáárom boeit het mij dus niet. xd


    Smiling but close to tears.

    Waarom zouden we dat ingodsnaam doen, als je perse een ander verhaal wil kan je:
    1) bij zoeken iets intypen
    2) bij nieuwse stories,alle stories gaan kijken.

    Die dingen kosten echt niet veel moeite.


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Waarom zouden we dat ingodsnaam doen, als je perse een ander verhaal wil kan je:
    1) bij zoeken iets intypen
    2) bij nieuwse stories,alle stories gaan kijken.

    Die dingen kosten echt niet veel moeite.


    Het gaat mij er in de eerste instantie niet om dat je er verhalen in kunt vinden, maar dat er niet steeds dezelfde verhalen instaan. Als een soort 'extra promotie' voor je eigen verhaal. Het is gewoon leuker als er telkens andere in staan, nu is het vreselijk eentonig.

    Maargoed, we'll see of het er komt.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 10:49 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik vraag me af hoe je dat wilt doen, aangezien mensen zelf kiezen waar ze op stemmen. Maar op zich ben ik niet voor of tegen, ik zie het wel als het zover is, of niet. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    NewZealand schreef:
    Dat vind ik een super goed idee!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hm, het is wel een goed idee. Maar kijk, mensen lezen wat ze willen, en als ze het goed vinden, dan geven ze de stories kudo's. Anyway, ik ben voor.


    we've only said goodbye with words

    Ik vind het eerlijk gezegd niet nodig, aangezien het gewoon voor de leuk is. Lekker boeiend, dat sommige stories meerdere keren er in staan. Misschien is het wel geen vriendjes politiek, maar vinden mensen die stories echt waard om te kudo'en.

    invierno schreef:
    Voor.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    voor, want ik geloof goed dat de verhalen die er zowat elke dag instaan goed zijn. maar weetje wat het is, die hebben dan toch genoeg promotie gehad? die hebben 'tig abbo's, dus dan hebben andere verhalen ook kans op wat promotie. dude wat een uitleg xd

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 14:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor. (Het valt me wel op dat mensen waarvan hun story daar nu iedere dag instaan een soort van tegen reageren, ik zeg niet iedereen, maar wel een paar.)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    maar kan zoiets wel komen eigenlijk? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rooftops schreef:
    Voor. (Het valt me wel op dat mensen waarvan hun story daar nu iedere dag instaan een soort van tegen reageren, ik zeg niet iedereen, maar wel een paar.)

    Als je op de tweede pagina leest zie je dat het mij niet boeit maar ik ga tegen reageren omdat dat meisje dus iets zei over ons verhaal. Kan ze toch net zo goed tegen ons zeggen of over een ander verhaal zeggen.

    En wij hebben vandaag nog niet eens om kudos ofzo gevraagd en nog staan we eerste. (krul)


    Smiling but close to tears.

    VersaEmerge schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel iets, want het zijn indd altijd dezelfde Oo

    ze heeft wel gelijk


    When words fail music speaks

    mee eens.


    make cake, not war