• Sorry als er hier al een topic over is maar ik zag er geen dus ;D Ik ben vandaag al 2x naar Eclips geweest en ik vond het echt geweldig en lekker. Maargoed, wat vonden jullie ervan?;D

    Vandaag nog gezien.(krul) Voel me een massakonijn omdat er zoveel mensen naar toe gaan.
    Het was erg anders dan het boek, maar wel leuk aangevuld. Er zijn wat vage stukjes en sommige stukjes zijn nogal grappig en onverwacht. In het geheel vind ik het wel leuk, maar de eerste film was beter :Y)

    Ik ga er volgende week heen.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb hem al op internet gezien helemaal.

    Hij was wel leuk, maar eigenlijk ging hij gewoon nergens over. :'D


    blame the bully.

    OMG ik moest bijna janken toen ik Jacob zo hartverscheurend hoorde schreeuwen... TEAM BELLA&JACOB!!!


    "Let them eat cake!"

    k heb hem op de twilight night gezien
    maar ik vond het eigenlijk best verwarrend tegenover het boek

    Ik ben naar die marathon geweest.
    Stiekem ga ik nog een keer met andere vrienden :Y)


    A line is a dot that went for a walk.

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Ja klopt. Ik vind het erg wat Rosalie is overkomen, ik heb nooit gedacht dat ze zoiets in een Twilight film zouden zetten O.O


    Wat is er gebeurd dan? ö
    -gaat film niet zien want houd niet van twilight, maar vind Rosalie wel erg gaaf- (cat)


    All this dampness is damp.

    Ik ga morgenavond en kan niet wachten.


    Queen of Hell is my name

    Ikke vandaag gezien !
    Echt, die film is freaking awesome!
    Echt de beste van ze alle3!
    En die Jacob...Hoe heet kan je zijn joh?!
    Alleen vond ik er Jasper nogal verwaait uitzien x'D
    Nee serieus, ik vond hem super, en als ik kon, ging ik hem nog een keer kijken. (Maar natuurlijk gaat dat niet meer door paardrijden + babysitten -_-)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Extraneous schreef:
    Hij was werkelijk geweldig, beste film van heel de Twilight Saga tot nu toe <3

    Mythical schreef:
    OMG ik moest bijna janken toen ik Jacob zo hartverscheurend hoorde schreeuwen... TEAM BELLA&JACOB!!!


    Inderdaad, dat stuk was echt verschrikkelijk:S

    Maar ik ben gisteren geweest, en ik vond het tot nu toe het beste deel van allemaal(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vond de andere films echt ZEEEEEER slecht. Maar ik hoor dat deze wat beter is, dus ik ga hem wel even binnekort zien.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    kga over 4 dagen HAHAHA
    Kan niet omdat ik perse met me vrindin wil gaan en zij vind et niks dus ga ik pas later met ene andere schoolfilm
    XN

    Hunter schreef:
    Ik ga binnenkort! :'D


    Ik ga hem morgen zien met Jessica. _O_


    You were much more muchier, you've lost your muchness.