• Sorry als er hier al een topic over is maar ik zag er geen dus ;D Ik ben vandaag al 2x naar Eclips geweest en ik vond het echt geweldig en lekker. Maargoed, wat vonden jullie ervan?;D

    hij zou toch pas vandaag in de bios komen?
    oo
    ik ga ergens deze week alst goed is :]


    overrated

    Die wil ik niet zien. Want ik ben geen fan, en ik heb het niet zo op vampiers.


    All this dampness is damp.

    Ik vond dat het verhaal echt zeer werd verkracht. Maar Bella was wel grappig :D


    Life is hard and then we die

    Ik vind hem echt super! Veel grappiger dan deel 1 en 2 en ik wil hem eigenlijk nog wel een keer zien ^^
    Het was heel leuk bij die marathon (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eclipse verkrachte Twilight en New Moon in hun kont.
    VÉÉL beter dan de vorige twee films.


    I've got your back like a bra strap.

    Wacht, heb jij vandaag in de hitte zitten wachten op die film? 0.0
    Heb zoiets in de krant gelezen.

    Euh, ik ga ooit. Als het slecht weer is ofzo.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 23:04 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Brazil schreef:
    Eclipse verkrachte Twilight en New Moon in hun kont.
    VÉÉL beter dan de vorige twee films.

    Zwaar mee eens. Bij deze film zat ik af en toe op het puntje van m'n stoel, bij New Moon sliep ik zowat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Zwaar mee eens. Bij deze film zat ik af en toe op het puntje van m'n stoel, bij New Moon sliep ik zowat.
    Ergens wel mee eens, de films worden steeds beter. En ik vond het ook fijn dat er zoveel humor in zat. Veel beter dan al dat depressieve gedoe.


    Life is hard and then we die

    Appelmoes schreef:
    Ik ga nog wel een keer :')

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Zwaar mee eens. Bij deze film zat ik af en toe op het puntje van m'n stoel, bij New Moon sliep ik zowat.



    New Moon was nog droger dan een kurk in de Sahara.
    De reggiseur van Eclipse heeft echt wel tijd en energie gestoken in deze film.
    New Moon was gewoon dit; Meisje verliefd, rijdt motor en flikkert door het zien van visioen, jacob neemt een make-over , edward verschijnt.
    Boring dus.


    I've got your back like a bra strap.

    Brazil schreef:
    (...)


    New Moon was nog droger dan een kurk in de Sahara.
    De reggiseur van Eclipse heeft echt wel tijd en energie gestoken in deze film.
    New Moon was gewoon dit; Meisje verliefd, rijdt motor en flikkert door het zien van visioen, jacob neemt een make-over , edward verschijnt.
    Boring dus.

    Yeah indeed, ik vind mijn verhalen zelfs nog interessanter -.- Laat ze dat maar verfilmen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga over 2 weken pas :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Extraneous schreef:
    Hij was werkelijk geweldig, beste film van heel de Twilight Saga tot nu toe <3
    Vind je dat serieus? Ik vond het wel erg makkelijk geld verdienen en zoveel mogelijk uitmelken zodat ze nog een 'goede' deel 4 konden maken. Ik vond hem niet slecht, dat zeker niet maar aan het einde had ik toch wel even het gevoel alsof ik naar [lord van het uitrekken, uitmelken en uitstellen]HP aan het kijken was.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga ook eens gaan kijken. Al weet ik nog niet wanneer.

    IK HEP UM GESIEN;D
    en hij was best wel uberawesome en al die shit en ook fuckingHOT ^^