• Was het waar dat chris brown huilde of waren het oogdruppels die hij gebruikte??


    Wat denk jij ???

    Alle ogen waren afgelopen weekend gericht op Chris Brown toen hij een spraakmakend en emotioneel optreden gaf op de BET Awards. Zijn tribute aan de King Of Pop eindigde in tranen waardoor Chris geen woord meer kon zingen.

    Deze week hebben allerlei artiesten hun mening uitgesproken over zijn optreden. Sommigen vonden het eerlijk en oprecht, anderen waren sceptisch en noemden het krokodillentranen.

    Er gaan nu geruchten dat Chris Brown backstage oogdruppels kreeg van zijn bodyguard voordat hij 'Man In The Mirror' moest zingen.

    Volgens Brown's agent was Chris simpelweg ontroerd en vereerd dat hij de kans kreeg om ter nagedachtenis aan zijn idool te mogen optreden.


    TMF heeft dat namelijk gezegd.
    Hie is een filmpje

    http://www.youtube.com/watch?v=cTDge1eKeag&feature=related

    Je moet het ff doorspoelen naar 1:43

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 14:12 ]


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    nee dat zijn echte tranen..


    It's not the same without you.

    Dat zijn echte tranen. Want als je oogdruppels zou gebruiken zou je wel nog kunnen zingen. En het ziet er niet naar uit dat hij faked dat hij niet kan zingen.


    Edit:
    Al hoewel je wel kunt zeggen dat Chris zijn Cariëre niet meer is wat het is geweest en misschien dacht hij dat dat zijn cariëre weer ten goeden zou doen. Maar MJ was ook zijn grote idool dus het kan best zijn dat hij echt huild want hij is er wel kapotvan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:04 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat zijn echte tranen, je ziet echt dat hij er kapot van is.


    Only losers can act the way you do

    ik durf het niet te zeggen
    't lijkt idd alsof het echt is, maar ik vind het een tikkeltje overdreven en doordat hij eigenlijk amper zingt kun je het niet goed horen..die paar keer dat je hem wel hoort, dat is best makkelijk te faken. Dus ik durf het niet zeker te zeggen


    Why don't you break my heart

    Sorry, maar ik vind het er onwijs nep uitzien.. Gewoon zijn hele houding en alles erbij.

    Kun je misschien even een link maken van het adres? Dat is wat gemakkelijker. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je kan wel zien dat dat echte tranen zijn, hij kan niet eens meer god uit zijn woorden komen en is er echt kapot van.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het ziet er wat fake uit vind ik.

    Oh arme Chris, ik zweeer je als ik daar stond zou ik op het podium springen en hem troosten - al was het nep! :') Grote CB fan haha .

    DemonDesires schreef:
    http://www.girlz-online.nl/celebs/id=3046/gossip.html



    tnx voor het sturen van de linkxD


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    ik had t van tmf

    http://www.tmf.nl/artiesten/nieuws/101955/gebruikte_chris_brown_oogdruppels.html

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 14:45 ]


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Dat was nepjanken volgensmij haha.


    Smiling but close to tears.

    Het zijn denk ik wel echte tranen


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    i think ;
    het zijn egte tranen maar Italie heeft een goed punt.


    Life is a beautiful struggle