• Was het waar dat chris brown huilde of waren het oogdruppels die hij gebruikte??


    Wat denk jij ???

    Alle ogen waren afgelopen weekend gericht op Chris Brown toen hij een spraakmakend en emotioneel optreden gaf op de BET Awards. Zijn tribute aan de King Of Pop eindigde in tranen waardoor Chris geen woord meer kon zingen.

    Deze week hebben allerlei artiesten hun mening uitgesproken over zijn optreden. Sommigen vonden het eerlijk en oprecht, anderen waren sceptisch en noemden het krokodillentranen.

    Er gaan nu geruchten dat Chris Brown backstage oogdruppels kreeg van zijn bodyguard voordat hij 'Man In The Mirror' moest zingen.

    Volgens Brown's agent was Chris simpelweg ontroerd en vereerd dat hij de kans kreeg om ter nagedachtenis aan zijn idool te mogen optreden.


    TMF heeft dat namelijk gezegd.
    Hie is een filmpje

    http://www.youtube.com/watch?v=cTDge1eKeag&feature=related

    Je moet het ff doorspoelen naar 1:43

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 14:12 ]


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    ik denk dat hij echt huilt.
    want micheal jackson is een grote ster en hij betekent veel voor iedereen.
    dus ook chris brown zelfs bij zijn sweet 18 wou micheal jackson hem bellen.
    ik ben ervan overtuigd dat hij echt huilde:Y)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Fera schreef:
    Dat zijn echte tranen, je ziet echt dat hij er kapot van is.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    WeepMe schreef:
    Je kan wel zien dat dat echte tranen zijn, hij kan niet eens meer god uit zijn woorden komen en is er echt kapot van.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Omg, dat is een faal. En het ergste is dat iedereen nog gilt ook (cat)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    de meeste zeggen dus dat hij echt huilt


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Jullie weten dat dit topic bijna een jaar oud is? (cop)


    -

    oud maar goud(H)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    WeepMe schreef:
    Je kan wel zien dat dat echte tranen zijn, hij kan niet eens meer god uit zijn woorden komen en is er echt kapot van.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Wat hebben mensen de laatste tijd met oude topics omhoogschoppen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fera schreef:
    Dat zijn echte tranen, je ziet echt dat hij er kapot van is.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Waarom zou hij dat faken :S?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom zou hij dat faken :S?


    inderdaad


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)