• Was het waar dat chris brown huilde of waren het oogdruppels die hij gebruikte??


    Wat denk jij ???

    Alle ogen waren afgelopen weekend gericht op Chris Brown toen hij een spraakmakend en emotioneel optreden gaf op de BET Awards. Zijn tribute aan de King Of Pop eindigde in tranen waardoor Chris geen woord meer kon zingen.

    Deze week hebben allerlei artiesten hun mening uitgesproken over zijn optreden. Sommigen vonden het eerlijk en oprecht, anderen waren sceptisch en noemden het krokodillentranen.

    Er gaan nu geruchten dat Chris Brown backstage oogdruppels kreeg van zijn bodyguard voordat hij 'Man In The Mirror' moest zingen.

    Volgens Brown's agent was Chris simpelweg ontroerd en vereerd dat hij de kans kreeg om ter nagedachtenis aan zijn idool te mogen optreden.


    TMF heeft dat namelijk gezegd.
    Hie is een filmpje

    http://www.youtube.com/watch?v=cTDge1eKeag&feature=related

    Je moet het ff doorspoelen naar 1:43

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 14:12 ]


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik denk wel dat hij echt huilt.

    vast echte tranen ;)


    Read comment maybe kudo's?

    echt tranen. denk ik;P


    baby you light up my world like nobody else! <3

    Echte tranen.
    Maar sommige mensen willen hem gewoon de grond instampen en een paar leugens rondvertellen..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Dat zijn echte tranen.


    None but ourselves can free our minds.

    Starwarsdude schreef:
    Dat zijn echte tranen, je ziet echt dat hij er kapot van is.


    Hope goes lost but never dies.

    Starwarsdude schreef:
    Dat zijn echte tranen, je ziet echt dat hij er kapot van is.


    All this dampness is damp.

    OHMYLOGAN schreef:
    Oh arme Chris, ik zweeer je als ik daar stond zou ik op het podium springen en hem troosten - al was het nep! :') Grote CB fan haha .

    k zou t zelfde als jouw doen!


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Volgens mij kan hij of heel goed acteren, of héél slecht met zijn emoties omgaan.
    De ene keer slaat hij z'n vriendin de tering in als hij boos is en die daarna huilt 'ie weer als 'ie zich even niet goed voelt...
    Don't know what to think about it.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 18:44 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    waarom word hier nog op gereageerd?
    + chris brown is echt een schatje + mn honeyponeyschatjepatatje. oke grapje. :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Pinup schreef:
    Volgens mij kan hij of heel goed acteren, of héél slecht met zijn emoties omgaan.
    De ene keer slaat hij z'n vriendin de tering in als hij boos is en die daarna huilt 'ie weer als 'ie zich even niet goed voelt...
    Don't know what to think about it.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het maakt me niet uit, maar ookal huilt hij, dan is het vast om een goede reden.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik denk dat het echt is, want je ziet ook wel dat hij er kapot van is. Of hij kan gewoon goed acteren. (krul)


    Never wait for perfection, just make it.

    dus de meeste zeggen hij huilt egt


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Hij moet weer even laten zien dattie toch nog ergens een hart heeft zitten na die hele Rihanna-affaire.


    ars moriendi