• en dat vind ik eigenlijk best wel jammer. Ik bedoel, zo krijgen anderen geen kans op die gratis reclame? En ja, die stories zullen vast wel goed zijn (ik lees ze niet:X) maar dan nog.
    Wat vinden jullie?


    Stop existing and start living.

    Hier is al een discussie over geweest.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik denk dat er heel veel leuke stories zijn, maar promotie is hier op quizlet niet echt mogelijk.


    "Let them eat cake!"

    Denmark schreef:
    Hier is al een discussie over geweest.


    we've only said goodbye with words

    Hier is al een discussie over geweest. En ja, je hebt gelijk. Ik vind het ook jammer dat er meestal dezelfde in staan.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Hier zijn al topics over.


    Scream for mercy!

    Denmark schreef:
    Hier is al een discussie over geweest.


    En ik wou er ook eentje beginnen. :Y)


    Stop existing and start living.

    Bastette schreef:
    (...)

    En ik wou er ook eentje beginnen. :Y)


    Oh dan is het goed xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil er ook in staan met een verhaal die ik heb geschreven ik denk dat ie tot nu toe de beste is die ik ooit heb geschreven....Maarja niemand zal het ooit echt lezen en ik krijg nooit meer dat 1 kudo
    HAHHA
    En NIEMAND leest mijn story's alleen een paar die het op een topic hadden gezien en natuurlijk een vrienin maar ja

    SweetLady123 schreef:
    Ik wil er ook in staan met een verhaal die ik heb geschreven ik denk dat ie tot nu toe de beste is die ik ooit heb geschreven....Maarja niemand zal het ooit echt lezen en ik krijg nooit meer dat 1 kudo
    HAHHA
    En NIEMAND leest mijn story's alleen een paar die het op een topic hadden gezien en natuurlijk een vrienin maar ja


    Ik heb precies hetzelfde! Ik zal je storie wel even lezen als ik die leuk vind, hoe heet 'ie?


    Ik wil trouwens wel even kwijt dat ik het idee van de Kudo's heel erg leuk vind! Het is alleen jammer dat anderen weinig in de belangstelling komen.


    Stop existing and start living.

    Beelzebub schreef:
    Hier zijn al topics over.


    Nu dus nog één meer. (krul)


    Stop existing and start living.

    Het ligt er gewoon aan waar mensen op stemmen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Daar zijn volgensmij echt al duizend topics over geweest. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik vind het ook wel jammer.
    maar ik denk wel dat die story's heel goed zijn.
    en ik zou ook wel willen dat mijn story er op staat want ik heb eindelijk een heel verhaal lijn uitgedacht en hij si best wel goed(A)

    nja het is gewoon hopen en afwachten(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Caithlyn schreef:
    Daar zijn volgensmij echt al duizend topics over geweest. x'D


    1001 (hoera)


    Stop existing and start living.

    Hier zijn al meerdere topics over geweest, dus hier gaat 'n slotje op :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'