• Hee, ben net terug van school. Heb ook een leuk verhaaltje dus voor jullie. Nou het punt is een bitch (laten we maar zeggen S) pest mij al fucking lang! Ik doe nooit iets terug omdat ik andere gewoon geen pijn wil doen!
    Maarja gisteren avond, doen had ik mezelf beloofd dat ik voor mezelf op zou komen. Dat heb ik vandaag ook gedaan. Wraak, geloof het of niet, het voelt zo goed!

    Hier begon het allenmaal mee:
    In het bijgebouw, oftewel de gymzaal, vanaf daar is het 5 min lopen voordat je bij de lokalen komt.
    We waren een liedje aan het oefenen maar daarvoor ston ik een heel klein stukje verkeerd. S duwt mij weg en zegt: "Anders klopt het niet!" Opzich ontschuldig maarja daarna. "O, wacht het klopt zowiesow niet omdat jij er bij staat." Ik hield mijn bek maar. Daarna trok ze aan mij BH bansje en liet die weer tegen mijn rug knallen. Toen begon het al. Even een dialoog van wat er toen gebeurdeZ:
    Ik: "Weet je wat? Ik verwijder 99% van je beauty met water en een doekje!"
    S: "Ik draag geen make-up!"
    Ik: "Is ook niet nodig iedereen weet al dat je fake bent!"
    S: "Fake?"
    Ik: "Ja fake!"

    Toen ging ze me nog meer staan kloten. Het liedje was afgelopen en we liepen het gebouw uit. Ik wachtte bij de deur totdat ze er uit was. Toen ze er uit kwam gebeurde het grote werk!
    Ik: Je moet niet stoer doen!
    Haar vriendin: Nou dan weet je meer dan wij!
    Ik: Wist ik al, want ik heb brainz en jullie zaagsel!
    (Hier sla ik ff n stukje over want het duurt anders veeeeeeeel te lang, we gingen in ieder geval door over scholen)
    Zij: Ik haal ook best wel een goede baan hoor!
    Ik: Ja het hoerehuis ja!
    Zij: Ik weet niet hoe het moet duzzz!
    Ik: Maar de leer je wel op het hoerencollege!
    Zij: Die bestaat niet eens. En trouwens hoe weet jij dat? Zit je er zelf op?
    (Nu komt het momend waar ik haar blijkbaar flink stond te dissen: )
    Ik: Nee maar ik moest voor jou kijken omdat niemand je wilde!

    Iedereen riep: "Wooo uitgedist!" En die bitch was stil! Het voelde echt heel goed! Eindelijk eens terug vuren!
    Je kan het nou hard noemen, maar ze ging gewoon te ver!

    Hoe gek het ook klinkt, ik ben nu echt heel trots op mezelf. Ik maak hier geen gewoonte van maareh, ik kom voortaan wel voor mezelf op!

    XXX

    PS voor mensen die ook gepest worden maar niks terug durven doen. Doe het toch. Als iemand echt te ver gaat komt het vanzelf!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 15:52 ]

    EstrellaVida schreef:

    Zij: Ik weet niet hoe het moet duzzz!
    Ik: Maar de leer je wel op het hoerencollege!
    Zij: Die bestaat niet eens. En trouwens hoe weet jij dat? Zit je er zelf op?
    (Nu komt het momend waar ik haar blijkbaar flink stond te dissen: )
    Ik: Nee maar ik moest voor jou kijken omdat niemand je wilde!


    huh?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 16:35 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    hahahahhahaha eigelijk zou er zoiets als n anti bitchen natie moete bestaan xD ooh ik heb ook zo'n verhaaltj,, ik en mijn vriendinnen zijn zo allemaal twilighters en ene A. kan da ni hebben... nou, al het hele jaar door irriteert ze ons, en op een tgegeven moment was het in de praktijkgroep tussen haar en mijn vriendinnen zo erg da ze 's avonds op haar face book "stomme twilighters" zei. velen gaven eerst haar gelijk, tot ik reageerde xD
    ik: wwwarom kun je da ni recht in't gezicght zegge? liever twilight dan laf!

    en toen was heel facebook on my team (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    huh?

    Zij: Ik weet niet hoe het moet duzzz! (Ik weet niet hoe ik me moet late verneuken)
    Ik: Maar de leer je wel op het hoerencollege!
    Zij: Die bestaat niet eens. En trouwens hoe weet jij dat? Zit je er zelf op?
    (Nu komt het momend waar ik haar blijkbaar flink stond te dissen: )
    Ik: Nee maar ik moest voor jou kijken omdat niemand je wilde! (Ik moest voor jou voor een hoerencollege kijken omdat niemand jou wou!)

    laRogue666 schreef:
    hahahahhahaha eigelijk zou er zoiets als n anti bitchen natie moete bestaan xD ooh ik heb ook zo'n verhaaltj,, ik en mijn vriendinnen zijn zo allemaal twilighters en ene A. kan da ni hebben... nou, al het hele jaar door irriteert ze ons, en op een tgegeven moment was het in de praktijkgroep tussen haar en mijn vriendinnen zo erg da ze 's avonds op haar face book "stomme twilighters" zei. velen gaven eerst haar gelijk, tot ik reageerde xD
    ik: wwwarom kun je da ni recht in't gezicght zegge? liever twilight dan laf!

    en toen was heel facebook on my team (A)

    Recht in dr face!

    aaah super goed! :"D
    zoiets durf ik niet hoor!
    Ik ben trots op je :Y)


    Beautiful people, are people who smile.

    Username schreef:
    aaah super goed! :"D
    zoiets durf ik niet hoor!
    Ik ben trots op je :Y)

    Ik gewoonlijk ook niet maar als je pissed bent durf je alles!

    Yay, -high five-
    Goed gedaan ^^


    wth.

    Maaf [:
    Die's goed :D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 17:03 ]


    My friends are my estate.