• KrullEITJE schreef op 27 maart 2010 - 17:11:
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd .


    DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN !


    Deelnemers:
    -Sergio| 8.45 / 10
    |9.0/10
    |9.2/10
    |8.1/10
    |8.5/10
    - VampyreAngel | 8.73/10
    | 8.5/10
    |8.8/10
    |8.3/10
    |9.4/10

    -Courtesan |8.55/10
    |9/10
    |9.7/10
    |9.5/10
    |9.2/10

    Afvallers:
    - Fauna
    - Sid
    - Cloudburst
    - Prophecy
    - Andrew
    - L0VEDRUNK -teruggetrokken-
    - Chrysophylax
    - Awrighter
    - Discoverxme
    - Ferb
    - Sprinkles - teruggetrokken-
    - Footballeur (7.9)
    - Sensible (7.4)
    - DiscoverxMe - Gediskwalificeerd.
    - Fietsbel

    Juryleden
    - Reventon -op reis van 15 juli tot 4 aug-
    - Hel
    De winnaar krijgt een story, quiz, profiel of topic naar keuze in de spotlight (:

    Veel plezier (flower)

    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3

    OPDRACHT 4

    OPDRACHT 5

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:26 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    (...)

    Zolang het voor jou speciaal is mag het van mij geschreven worden :3


    thank youu =3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    thank youu =3


    heb je m weer vanavond af? xD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 19:00 ]

    Hel schreef:
    (...)

    heb je m weer vanavond af? xD


    XD Zeg... :P misschien wel, als ik nu me best doe, ik heb al.. -checkt even- 828 woorden... (duivel)
    en ik vond mijn vorige enorm lang by the way met 3456 woorden! komt mevrouw slim jury lid met 'Hij had langer gemogen' XD :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    XD Zeg... :P misschien wel, als ik nu me best doe, ik heb al.. -checkt even- 828 woorden... (duivel)
    en ik vond mijn vorige enorm lang by the way met 3456 woorden! komt mevrouw slim jury lid met 'Hij had langer gemogen' XD :D


    Ja, mocht ie ook xD, had t best leuk gevonden als dr een serie van kwam ofzo :P

    plus, ik moest commentaar geven, dus laat me lekker xD

    Hel schreef:
    (...)

    Ja, mocht ie ook xD, had t best leuk gevonden als dr een serie van kwam ofzo :P

    plus, ik moest commentaar geven, dus laat me lekker xD


    XD Nou, ik zit daar, heel serieus wil ik dan mijn commentaar lezen.. en eht enige wat ze zegt is of eht langer kan XD
    ik heb er eerlijk gezegt over nagedacht, en misschien dat ik dat wel ga doen.. maar ik weet eht nog niet zeker omdat ik oo kveel bezig ben aan mijn boek, en op n engelse versie van Quizlet XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik be NIET snel >.< dat jullie dat allemaal even weten.....
    Of ik nu door ben of neit, hier is mijn inzending XD
    http://www.quizlet.nl/chapters/238738/the-tale-of-the-bamboo-cutter/


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    Ik be NIET snel >.< dat jullie dat allemaal even weten.....
    Of ik nu door ben of neit, hier is mijn inzending XD
    http://www.quizlet.nl/chapters/238738/the-tale-of-the-bamboo-cutter/


    wil geen lullige opmerking maken, maar leef jij voor deze schrijfwedstrijd ofzo? xD man wat snel xD

    Hel schreef:
    (...)

    wil geen lullige opmerking maken, maar leef jij voor deze schrijfwedstrijd ofzo? xD man wat snel xD


    XD haha Nee, ik leef voor het schrijven zelf..
    En ik had hiervan al 2 zinnen dus ik dacht ik gebruik het XD =3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    XD haha Nee, ik leef voor het schrijven zelf..
    En ik had hiervan al 2 zinnen dus ik dacht ik gebruik het XD =3


    je had al 2 zinnen? 0.o dus schrijf je maar meteen de hele opdracht? knettergek xD

    Hel schreef:
    (...)

    je had al 2 zinnen? 0.o dus schrijf je maar meteen de hele opdracht? knettergek xD


    XD Nou, misschien ben i kwel een beetje schrijf verslaafd jah! O.O
    (Ik oefen stiekem gewoon voor wedstrijden op de engelse versie van Quizlet :'D)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voor alle deelnemers: Ik wil even zeggen, sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen, maar ik had het gewoon weg druk. Ik zal vanavond de dingen na gaan kijken, maar of ik het klaar krijg, kan ik niet beloven. Snorry daarvoor. Hoe het verder gat, zal Reventon anders wel vertellen, we houden jullie in ieder geval op de hoogte -denk ik-

    Wie zijn er dan afgevallen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik weet niet wie er af zijn gevallen, maar hierbij wil ik even zeggen dat ik kap met jury zijn van deze wedstrijd.
    Om een lang verhaal kort samen te vatten; er waren er dingen die ik niet zo tof vond. En toen vandaag kwam de laatste druppel en de emmer liep over. Daarom ben ik gestopt. Ik wens iedereen nog veel succes toe! (:

    i'm confused =3 de wedstrijd wordt een beetje verwarrend...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een beetje ga ik tot heel erg benoemen O.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.