• KrullEITJE schreef op 27 maart 2010 - 17:11:
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd .


    DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN !


    Deelnemers:
    -Sergio| 8.45 / 10
    |9.0/10
    |9.2/10
    |8.1/10
    |8.5/10
    - VampyreAngel | 8.73/10
    | 8.5/10
    |8.8/10
    |8.3/10
    |9.4/10

    -Courtesan |8.55/10
    |9/10
    |9.7/10
    |9.5/10
    |9.2/10

    Afvallers:
    - Fauna
    - Sid
    - Cloudburst
    - Prophecy
    - Andrew
    - L0VEDRUNK -teruggetrokken-
    - Chrysophylax
    - Awrighter
    - Discoverxme
    - Ferb
    - Sprinkles - teruggetrokken-
    - Footballeur (7.9)
    - Sensible (7.4)
    - DiscoverxMe - Gediskwalificeerd.
    - Fietsbel

    Juryleden
    - Reventon -op reis van 15 juli tot 4 aug-
    - Hel
    De winnaar krijgt een story, quiz, profiel of topic naar keuze in de spotlight (:

    Veel plezier (flower)

    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3

    OPDRACHT 4

    OPDRACHT 5

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:26 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    okay, dan zeg ik het nog eens.. de wedstrijd wordt een beetje heel erg verwarrend


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    okay, dan zeg ik het nog eens.. de wedstrijd wordt een beetje heel erg verwarrend


    Het is niet erg verwarrend. Reventon wilde de cijfers gister geven omdat iedereen wel doorheeft dat ze in tijdnood zit door die nieuwe regel van 'wedstrijd moet binnen 4 maanden weer afgelopen zijn.'

    met de gevolgen dat ze dus zo snel mogelijk de cijfers online wilde zetten en de nieuwe opdracht ook meteen )die zoals jullie weten al online staat' Whipple is het niet eens met bepaalde dingen, ik ook niet, maar heb vandaag geen zin in dikke discussies en kinderachtig gedrag, doet er verder ook niet toe. Whipple heeft zich teruggetrokken, wat inhoud dat ik en Reventon de laatste 2 cijfers moeten geven. (volgens mij had Whipple de laatste ronde anders ook gemist wegens vakantie, maar kan het mis hebben) Voor jullie veranderd niets, alleen dat we nu nog met 2 beoordelen, en de cijfers waarschijnlijk vandaag wél online staan.

    Hel schreef:
    (...)

    Het is niet erg verwarrend. Reventon wilde de cijfers gister geven omdat iedereen wel doorheeft dat ze in tijdnood zit door die nieuwe regel van 'wedstrijd moet binnen 4 maanden weer afgelopen zijn.'

    met de gevolgen dat ze dus zo snel mogelijk de cijfers online wilde zetten en de nieuwe opdracht ook meteen )die zoals jullie weten al online staat' Whipple is het niet eens met bepaalde dingen, ik ook niet, maar heb vandaag geen zin in dikke discussies en kinderachtig gedrag, doet er verder ook niet toe. Whipple heeft zich teruggetrokken, wat inhoud dat ik en Reventon de laatste 2 cijfers moeten geven. (volgens mij had Whipple de laatste ronde anders ook gemist wegens vakantie, maar kan het mis hebben) Voor jullie veranderd niets, alleen dat we nu nog met 2 beoordelen, en de cijfers waarschijnlijk vandaag wél online staan.


    .. okay, bedankt =3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fietsbel schreef:
    Wie zijn er dan afgevallen?


    Alleen DiscoverxMe, ze had jammer genoeg niets ingeleverd.

    Wat hel verder heeft gezegd klopt zo ongeveer. De cijfers zullen inderdaad zo online staan


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    O.O holy daaamn.. bedankt voor eht zeggen dat de punten er zijn


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    (...)

    Het is niet erg verwarrend. Reventon wilde de cijfers gister geven omdat iedereen wel doorheeft dat ze in tijdnood zit door die nieuwe regel van 'wedstrijd moet binnen 4 maanden weer afgelopen zijn.'

    met de gevolgen dat ze dus zo snel mogelijk de cijfers online wilde zetten en de nieuwe opdracht ook meteen )die zoals jullie weten al online staat' Whipple is het niet eens met bepaalde dingen, ik ook niet, maar heb vandaag geen zin in dikke discussies en kinderachtig gedrag, doet er verder ook niet toe. Whipple heeft zich teruggetrokken, wat inhoud dat ik en Reventon de laatste 2 cijfers moeten geven. (volgens mij had Whipple de laatste ronde anders ook gemist wegens vakantie, maar kan het mis hebben) Voor jullie veranderd niets, alleen dat we nu nog met 2 beoordelen, en de cijfers waarschijnlijk vandaag wél online staan.

    over het algemeen ben ik het eens.
    ik had de vorige ronde geen punten bij 1 of 2 dacht ik, omdat ik midden in de pww zat.

    Tinfoil heeft haar naam verandert in Courtesan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vanavond moeten de inzendingen binnen zijn :Y)

    Morgen komt de finale uitslag ;D Dan wordt de winnaar bekendgemaakt (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wanneer krijgen we nu eigenlijk de uitslag?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Wanneer krijgen we nu eigenlijk de uitslag?

    Het spijt me, ik ben er aan het werken, maar gisteren had mijn pa de mijn computer ingepalmd voor zijn werk en vandaag moest ik de hele dag werken. Het spijt me echt, ik vind 't vreselijk dat ik m'n beloftes niet kan nakomen. Vanavond zet ik de winnaar online. Nogmaals mijn excuses.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    (...)
    Het spijt me, ik ben er aan het werken, maar gisteren had mijn pa de mijn computer ingepalmd voor zijn werk en vandaag moest ik de hele dag werken. Het spijt me echt, ik vind 't vreselijk dat ik m'n beloftes niet kan nakomen. Vanavond zet ik de winnaar online. Nogmaals mijn excuses.


    Vaders ook :P Je bent vergeven aan deze kant hoor XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hier ben je ook vergeven, ik vroeg het me gewoon af ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De strijd is gestreden, de uitslag is er en de grote winnaar is VAMPYREANGEL !
    Van harte gefeliciteerd, je hebt 't goed gedaan (:. Stuur me straks eventjes een privébericht wat voor story/hoofdstuk/... je in de spotlight wil (:

    Voor de anderen; je kan zien dat 't heel nipt was; jullie hebben het allemaal fantastisch gedaan en het was een moeilijke keuze. Jullie waren stuk voor stuk geweldige deelnemers en ik wil jullie bedanken om er tot 't einde bij te blijven ! Ook gefeliciteerd en nogmaals bedankt !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    De strijd is gestreden, de uitslag is er en de grote winnaar is VAMPYREANGEL !
    Van harte gefeliciteerd, je hebt 't goed gedaan (:. Stuur me straks eventjes een privébericht wat voor story/hoofdstuk/... je in de spotlight wil (:

    Voor de anderen; je kan zien dat 't heel nipt was; jullie hebben het allemaal fantastisch gedaan en het was een moeilijke keuze. Jullie waren stuk voor stuk geweldige deelnemers en ik wil jullie bedanken om er tot 't einde bij te blijven ! Ook gefeliciteerd en nogmaals bedankt !


    Okay.. wow XD Ik stierf even toen ik dat las.. Bedankt!!! de pb met de link komt er aan XD bedankt voor het hosten en judging van de wedstrijd


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.