• ok dus, dit gaat zooo
    ik schrijf een woord en jullie moeten mijn berichtje over quoten, en het woord overschrijven en nog een woord aan plakken zodat het een zin wordt
    hopelijk snappen jullie het we beginnen met het woord:

    Tandpasta


    death to the one at the end of the serenade.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders


    It's all for you, my butterfly.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat


    It's heavy but you are not the only one

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat


    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen


    death to the one at the end of the serenade.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat


    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen

    en gaan haar kleine


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat


    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen

    en gaan haar kleine


    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakkign door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen..


    i hate everyone

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan



    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden


    You can't win the match if you can't beat the best.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent

    HIHI


    I recycle my thoughts.

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent omdat ze


    Xx~They say this will be forever~xX

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snorharen eet de lijn parika chips


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3