• ok dus, dit gaat zooo
    ik schrijf een woord en jullie moeten mijn berichtje over quoten, en het woord overschrijven en nog een woord aan plakken zodat het een zin wordt
    hopelijk snappen jullie het we beginnen met het woord:

    Tandpasta


    death to the one at the end of the serenade.

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent omdat ze

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent omdat ze volgens

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent omdat ze

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent omdat ze volgens


    de buren


    To live would be an awfully big adventure

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent omdat ze

    Tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking door mijn tante die geel tand heeft en rode snorharen eet voor de lijn, want anders gaat ze ontploffen en gaan haar kleine kindjes weer plassen in de struiken en gaan de honden gaan lopen naar de kebabtent omdat ze volgens


    de buren


    teveel


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van mijn bomma

    BrutalOrgasm schreef:
    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van mijn bomma


    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van mijn bomma omdat


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    (...)

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van mijn bomma omdat wij daar


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van mijn bomma omdat wij daar gelukkig


    Just a simple "I love you" (:

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van mijn bomma omdat wij daar gelukkig


    van worden


    Neon naui jeonbuya.

    tandpasta moet verkocht worden in roze verpakking die geel tand heeft en rode snor haren eet voor de lijn van mijn bomma omdat wij daar gelukkig van worden en daarom


    hoi, jij bent leuk.