• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    En daarbij, wist je dat de landbouw en de groenteteelt ook heel de aarde naar de klote helpt? Dat wordt dan uithongeren.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:34 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Jij sluit gewoon je ogen voor zo'n dingen. wij veranderen.


    Dit is wat ik denk: Mensen die vlees lekker en ''gezond'' vinden eten vlees,maar wanneer ze ervan gaan genieten,Houden ze er niet bij dat dat vlees wat ze eten door een pijnlijke manier word geslacht.


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)
    euhm... hahaha


    Dat betekend niet dat ik wou overkomen ofzo hoor.
    Ik typ overal gewoon 'hahaha' achter en soms dan zit ik heel dood achter de computer en dan typ ik het uit gewoonte.


    Smiling but close to tears.

    Strobelight schreef:
    (...)
    What-eveeeeeeeeeeer. (cat) wind je zo niet op! Die koeien en paarden en kippen worden vermoord , of jij nu veggie bent of niet.

    Ik wind me niet op.

    meer dan 1.500.000 dieren worden gered door veggie's, denk daar maar eens aan.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    En bedankt, weet ik dat ook weer.
    Had het niet gezegd
    (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    TheRipper schreef:
    (...)
    oh, wat grappig =|

    Ja man, ik heb er vanmiddag ook een op, nu ben ik grappig he (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TheRipper schreef:
    (...)
    Ik wind me niet op.

    meer dan 1.500.000 dieren worden gered door veggie's, denk daar maar eens aan.


    Maar die beesten die wij eten staan nou niet bepaald op het punt om uit te sterven :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    NorthKorea schreef:
    En daarbij, wist je dat de landbouw en de groenteteelt ook heel de aarde naar de klote helpt? Dat wordt dan uithongeren.

    Zelfs autorijden is minder erg voor het milieu dan vlees eten.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Dit is wat ik denk: Mensen die vlees lekker en ''gezond'' vinden eten vlees,maar wanneer ze ervan gaan genieten,Houden ze er niet bij dat dat vlees wat ze eten door een pijnlijke manier word geslacht.


    Het is ook wel gezond hoor.
    nouja, sommige soorten.
    En sommige dieren worden daarvoor 'gefokt' of hoe dat ook heet.
    dan laten ze die dieren op de aarde komen, dan mesten ze ze vet en dan vermoorden ze ze om er eten van te maken, oftewijl, ze zijn ervoor gemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:36 ]


    Smiling but close to tears.

    Wat 'n discussie. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    EZ. ppl, shut it. Rustig 8D

    En veggies redden de dieren niet. Ze eten het alleen niet. Slachters gaan echt niet denken 'EUHJ WAIT, veggies eten het niet. Dus laat maar zitten, laat dat beest maar weer vrij'. Ze slachten het evengoed, alleen word het minder gegeten door de veggies.


    I live for the applause, you will die for it.

    klikkerdeklik

    Kijk wat er in je maag gebeurd als ja al die md troep naar binnen werkt.


    Je mpp moeder swaa

    Het boeit me eigenlijk niet zo veel want er worden dieren op gruwelijkere manieren afgeslacht. En sowieso weerhoudt dit me er niet van om naar de mac te gaan want ik hou van de mac. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TheRipper schreef:
    (...)
    Zelfs autorijden is minder erg voor het milieu dan vlees eten.
    Nu overdrijf je wel héél erg.


    I live for the applause, you will die for it.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Ik wind me niet op.

    meer dan 1.500.000 dieren worden gered door veggie's, denk daar maar eens aan.

    En andere miljoenen dieren worden dan weer opgegeten door de mensen. (=


    None but ourselves can free our minds.