• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)
    het is nuts om te denken dat je vlees nodig hebt om te overleven

    jullie denken dat omdat jullie het zo lekker vinden


    EHm je kan het opzoeken dat de mens vlees nodig heeft hoor en wie zegt dat iedereen het hier lekker vind misschien eten sommige het wel on juist gezond te blijven :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    TheRipper schreef:
    (...)
    het is nuts om te denken dat je vlees nodig hebt om te overleven

    jullie denken dat omdat jullie het zo lekker vinden
    *Sigh*
    Ik weet dat groente belangerijk is, maar ik vind het vies en het vult voor geen flikker, dan krijg je zo'n leeg en luchtig gevoel in je maag, waar ik niet tegen kan. Maar vlees heb je wél nodig. Geloof me nou, vlees is nodig. Maar je kunt heus wel leven zonder.


    I live for the applause, you will die for it.

    TheRipper schreef:
    (...)
    het is nuts om te denken dat je vlees nodig hebt om te overleven

    jullie denken dat omdat jullie het zo lekker vinden


    Ja dat denk ik xD


    Je mpp moeder swaa

    Joker schreef:
    (...)*Sigh*
    Ik weet dat groente belangerijk is, maar ik vind het vies en het vult voor geen flikker, dan krijg je zo'n leeg en luchtig gevoel in je maag, waar ik niet tegen kan. Maar vlees heb je wél nodig. Geloof me nou, vlees is nodig. Maar je kunt heus wel leven zonder.


    Volgens mij hou jij alleen van vet xD


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Volgens mij hou jij alleen van vet xD
    True, is daar iets mis mee? Ik ben niet dik, dat je dat even weet x'D Maar ik eet ook heel vaak fruit en soms groente. Deze laatste 2 weken heb ik me volgevreten met aardbeien en meloen, lol.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:23 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Omdat zij belangrijke vitamines in haar heeft zitten (A)


    Je wil toch niet zeggen dat ik niet gezond ben omdat ik vlees eet ....


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    TheRipper schreef:
    (...)
    het is nuts om te denken dat je vlees nodig hebt om te overleven

    jullie denken dat omdat jullie het zo lekker vinden

    Ik lust bijna geen vlees, maar ik eet het omdat het mij is aangeleerd dat je er van groeit en er sterk van word. Ik probeer jou helemaal niet ervan te overtuigen om terug vlees te eten, dus probeer andere mensen er niet van te overtuigen dat ze veggie moeten worden. -en ja, misschien denk je dat zij hetzelfde proberen, maar iedereen eet wat die zelf wil, niet ?-


    None but ourselves can free our minds.

    Wat maakt dat uit?
    als ik me eten maar krijg is het goed.

    En ik eet nieteens kip bij de mac, ik ga dan naar de KFC. :9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Wat maakt dat uit?
    als ik me eten maar krijg is het goed.

    En ik eet nieteens kip bij de mac, ik ga dan naar de KFC. :9~
    KFC :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Argentinia schreef:
    Wat maakt dat uit?
    als ik me eten maar krijg is het goed.

    En ik eet nieteens kip bij de mac, ik ga dan naar de KFC. :9~

    Die doen het net zoals de mac


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    RememberXme schreef:
    (...)

    EHm je kan het opzoeken dat de mens vlees nodig heeft hoor en wie zegt dat iedereen het hier lekker vind misschien eten sommige het wel on juist gezond te blijven :X

    ik ben ook gezond, zonder vlees


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Die doen het net zoals de mac

    En dit dan ? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    En ik heb het over appel.
    Jij zei : sappig staat gelijk aan vet, maar dat is helemaal niet waar, niet altijd.


    Ik heb het over biefstuk-sappig niet fruit-sappig


    amen.


    Je mpp moeder swaa

    Ja die dieren worden kut behandeld maar 9 van de 10 van die horrorverhalen zijn bullshit. Grote voedselbedrijven halen hun vlees ook maar gewoon van handelaren, die allemaal via de bioindustrie aan hun vlees komen. Ja het is slecht hoe die dieren behandeld worden, nee er zal toch niks aan gedaan worden. Het is kut maar het is zo. Die bio-koeien zullen wel biokoe zijn geworden omdat ze in hun vorige leven iets fout hebben gedaan ofzo :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb het liefst dat de dieren zo minder pijnlijk als mogelijk worden geslacht.
    Maar of dat nou zal gebeuren of niet, ik eet het toch wel, daar vind ik het te lekker voor.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:27 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.