• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    Ik hou heel erg van dieren maar over McDonalds food zeg ik; whatever! :9~ jumjumjum. Als het maar lekker is :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    KirstenSnaps schreef:
    En daarbij vind ik het ook een goed punt dat je vega bent en er zo serieus over nadenkt. Maar eet je dan nog kaas, eieren en drink je nog wel melk? En draag je nog wel wol en leer? En waarom dan? Dat is toch ook zielig? Dit is verder geen aanval ofzo. Maar omdat je zo ontzettend fel tegen mcdonalds bent en alles, vraag ik me dat gewoon af of je die dingen dan nog wel doet/draagt.


    Ik drink/eet alleen dingen die afkomstig zijn van soya bonen. en ik nee ik draag geen wol of leer alleen nep leer.


    Je mpp moeder swaa

    Wist je dat nog niet ofzo?

    Ben je al bij PETA2 op de website geweest?

    Ik ben een PETA activist en het is echt heel nice bij ons.

    trouwens, alle dieren worden zo afgemaakt, en ik hou van dieren.

    Daarom eet ik ze niet.

    veggiefriends?

    x

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:26 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Vraagje,hoe weet je dat?
    Misschien is het wel helemaal niet waar.
    Ik ben het wel met je eens dat dieren goed moeten behandelt worden en goed geslacht moeten worden. M


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik eet zoiezo nooit bij Quick of McDonalds.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik drink/eet alleen dingen die afkomstig zijn van soya bonen. en ik nee ik draag geen wol of leer alleen nep leer.


    Wow heavy je bent dus hardcore bezig :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    MD is vies, ik eet er nooit en hier wordt maar weer eens bevestigd dat MD echt kak is.

    Italie schreef:
    Ik vind het zielig voor de dieren die worden geslacht maar ik blijf nog steeds bij mijn standpunt:

    Het boeid me niet waar het vandaan komt zolang ik het maar lekker vind.

    Reventon schreef:
    Even enkele vragen;
    1) Vanwaar heb je deze informatie ?
    2) Heb je het zelf zien gebeuren ?
    3) Indien nee, hoe weet je dat zeker dat 't waar is?
    4) Waarom zou McDonald's dat in godsnaam doen? De kip smaakt er niet beter door, het kost meer geld en hun -belangrijke- imago wordt er niet beter op. Daar boven op zouden meer mensen niet meet bij McDonald's eten als dat zo was. Ze hebben er dus 0,0 baat bij.


    1) ik ben er zelf achter gekomen
    2) ja,ik heb het zelf zien gebeuren en vond het verschrikkelijk!
    3) Omdat ik dat weet en veel mensen zijn getuige
    4) dat ze met doodgemaakte dieren veel geld kunnen verdienen is gewoon bullshit :)


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik drink/eet alleen dingen die afkomstig zijn van soya bonen. en ik nee ik draag geen wol of leer alleen nep leer.

    woesh, zo kan ik niet leven hoor, i need my vlees,
    like waarom zijn dieren erdan? om naar te kijken? nope ik eet ze liever -ik klink nu echt harteloos weet ik (krul)-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Exercitus schreef:
    Vraagje,hoe weet je dat?
    Misschien is het wel helemaal niet waar.
    Ik ben het wel met je eens dat dieren goed moeten behandelt worden en goed geslacht moeten worden. M

    Videobeelden liegen niet.

    wanna see proof? ga dan naar PETA2.com


    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Desperation schreef:
    MD is vies, ik eet er nooit en hier wordt maar weer eens bevestigd dat MD echt kak is.


    Ik ben het met je eens;)


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)
    Videobeelden liegen niet.

    wanna see proof? ga dan naar PETA2.com


    x


    Ik heb ook veel vids op youtube gezien ;) hier is er een van kennen jullie mccruelty I'm hatin it? die is ook van peta

    klik

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:30 ]


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik drink/eet alleen dingen die afkomstig zijn van soya bonen. en ik nee ik draag geen wol of leer alleen nep leer.
    Dan heb ik respect voor jou. Dat vind ik echt knap om dan je standpunt hoog te houden aangezien bijna niemand het hier mee eens is, om op zo'n manier te leven.

    Ik vind het ook erg hoe er met dieren omgesprongen word. Daarom zul je mij sowieso eigenlijk nooit vinden bij bedrijven als McDonalds, Burgerking, KFC en al die onzin, behalve als vriendinnen er heen willen ofzo en dan eet ik eigenlijk nog geen vlees daar normaal gesproken.


    Wie du mir, so ich dir.

    zoals Jackson rathbone zegt M.E.A.T Man eats all things :X

    Je hebt wel vlees nodig, je kan ook tabletten krijgen met die voedingsstoffen maar dat gaat mij wat te ver. Misschien een domme-harteloze- vraag maar heb je nooit zin in een stukje vlees ofzo?


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey