• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    mag ik vragen wat het nut van dit topic is? (krul)

    -hier komen denk ik alleen maar ''meningsverschillen'' van-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TheRipper schreef:
    (...)
    Videobeelden liegen niet.

    wanna see proof? ga dan naar PETA2.com


    x

    Nee,we gaan internet geloven,sorry maar er staat zoveel onzin op internet dat ik het niet zo snel geloof.

    @S0UNDTRACK
    Dieren zijn er om de zelfde reden als wij(wat die ook maag zijn) De natuur is er niet om ons te dienen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)
    woesh, zo kan ik niet leven hoor, i need my vlees,
    like waarom zijn dieren erdan? om naar te kijken? nope ik eet ze liever -ik klink nu echt harteloos weet ik (krul)-

    dieren zijn er omdat ze ook gewoon een leven hebben net als wij mensen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:34 ]


    Je mpp moeder swaa

    Exercitus schreef:
    (...)
    Nee,we gaan internet geloven,sorry maar er staat zoveel onzin op internet dat ik het niet zo snel geloof.

    @S0UNDTRACK
    Dieren zijn er om de zelfde reden als wij(wat die ook maag zijn) De natuur is er niet om ons te dienen.


    Hmm, is over na gedacht (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    RememberXme schreef:
    zoals Jackson rathbone zegt M.E.A.T Man eats all things :X

    Je hebt wel vlees nodig, je kan ook tabletten krijgen met die voedingsstoffen maar dat gaat mij wat te ver. Misschien een domme-harteloze- vraag maar heb je nooit zin in een stukje vlees ofzo?


    Ik ben ook veggie en geloof me, ik heb nooit trek in vlees.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    Wist je dat nog niet ofzo?

    Ben je al bij PETA2 op de website geweest?

    Ik ben een PETA activist en het is echt heel nice bij ons.

    trouwens, alle dieren worden zo afgemaakt, en ik hou van dieren.

    Daarom eet ik ze niet.

    veggiefriends?

    x


    Ik heb liefde voor Peta en animals dus ja ;P


    Je mpp moeder swaa

    Ik ga er nooit naar toe altijd naar de frituur.

    Ik heb trouwens tijdens de les godsdienst gelezen dat enkele jaren geleden het bedrijf waar het zijn speelgoedjes enzo laat maken beschuldigt is van kinder arbeid.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Plectrum schreef:
    (...)
    dieren zijn er omdat ze ook gewoon een leven hebben net als wij mensen

    absoluut waar!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik heb liefde voor Peta en animals dus ja ;P

    yay :Y)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    RememberXme schreef:
    zoals Jackson rathbone zegt M.E.A.T Man eats all things :X

    Je hebt wel vlees nodig, je kan ook tabletten krijgen met die voedingsstoffen maar dat gaat mij wat te ver. Misschien een domme-harteloze- vraag maar heb je nooit zin in een stukje vlees ofzo?


    Ik luister nooit naar beroemdheden ik luister altijd naar mezelf ;) En sinds ik videos heb gezien van hoe dieren op een gruwelijke manier worden geslacht,Maakt vlees me gewoon srsly misselijk


    Je mpp moeder swaa

    En als we zo beginnen kunnen we ons beter laten verhongeren of wat? het blijft eten, en ik denk dat macdonalds belange na nog niet zo slecht is als al die andere dingens die niet eens ketens hebben in europa. Hier staan er veel strengere normen op dus wij hebben niet te klagen. (En ik blijf macdonalds goed vinden! :p)


    Get outta my head!

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik luister nooit naar beroemdheden ik luister altijd naar mezelf ;) En sinds ik videos heb gezien van hoe dieren op een gruwelijke manier worden geslacht,Maakt vlees me gewoon srsly misselijk

    Bij mij ook zo xD

    Maar, iedereen die ik ken eet vlees, en dat kan soms zorgen voor onbegrip...

    Iedere keer als ik de ingrediëntenlijst bekijk staart men zo ->:| naar mij...

    Of op restaurant Ö
    Zo vervelend!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze!

    Oke, dat vind ik best wel onterecht. Bij mij moet je niet gaan schelden met mongol, en je overdrijft met 'ik haat ze'. Maar dus, hoe dan ook. Ik blijf lekker bij de MCdonalds eten en anders zou je nérgens moeten gaan eten.


    your eyes are like stars in the night.

    Eigenlijk is vlees het belangerijkste voedsel, ppl.


    I live for the applause, you will die for it.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Bij mij ook zo xD

    Maar, iedereen die ik ken eet vlees, en dat kan soms zorgen voor onbegrip...

    Iedere keer als ik de ingrediëntenlijst bekijk staart men zo ->:| naar mij...

    Of op restaurant Ö
    Zo vervelend!


    Ja dat heb ik xD ik vind vegetarisch worden ook meer gezonder ;)


    Je mpp moeder swaa