• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik luister nooit naar beroemdheden ik luister altijd naar mezelf ;) En sinds ik videos heb gezien van hoe dieren op een gruwelijke manier worden geslacht,Maakt vlees me gewoon srsly misselijk


    Dat is het punt niet dat ik naar HEM luister maar gewoon naar mezelf ik hou van vlees -dat klinkt ranzig xD-

    Ik vind het ook zielig hoor geloof mij maar, maar als ik geen vlees eet voel ik me ...zwak om het mild uit te drukken..

    Mijn mening ;)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:42 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    OuttamyHead schreef:
    En als we zo beginnen kunnen we ons beter laten verhongeren of wat? het blijft eten, en ik denk dat macdonalds belange na nog niet zo slecht is als al die andere dingens die niet eens ketens hebben in europa. Hier staan er veel strengere normen op dus wij hebben niet te klagen. (En ik blijf macdonalds goed vinden! :p)

    Je kan echt wel zonder vlees leven hoor, je verhongert niet...

    Misschien spreek je wel anders als je ziet wat men doet met de McCruelty-kippen...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oke, dat vind ik best wel onterecht. Bij mij moet je niet gaan schelden met mongol, en je overdrijft met 'ik haat ze'. Maar dus, hoe dan ook. Ik blijf lekker bij de MCdonalds eten en anders zou je nérgens moeten gaan eten.


    ik ben het met je eens ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boeiend? x'D De Mac krijgt er echt niet minder klanten door, en al zou dat wél zo zijn, if they care? Ze verdienen kapitálen daar.


    Alis volat propriis.

    Joker schreef:
    Eigenlijk is vlees het belangerijkste voedsel, ppl.


    Dus als er weer een ziekte uitbreekt bij dieren,Is het dan nogsteeds gezond :S?


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Dus als er weer een ziekte uitbreekt bij dieren,Is het dan nogsteeds gezond :S?


    ze zei toch niet gezondste?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik luister nooit naar beroemdheden ik luister altijd naar mezelf ;) En sinds ik videos heb gezien van hoe dieren op een gruwelijke manier worden geslacht,Maakt vlees me gewoon srsly misselijk

    Maar dan kan je toch ook biologies/scharrel vlees eten.
    Ik wil je niet aanvallen maar ik snap niet waarom mensen geen vlees eten,ik snap niet hoe iemand zo tegen de natuur in gaan(ook niet in de bioindustrie hoor)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    TheRipper schreef:
    (...)
    Je kan echt wel zonder vlees leven hoor, je verhongert niet...

    Misschien spreek je wel anders als je ziet wat men doet met de McCruelty-kippen...
    Uh, jewel dus :'D

    Oh en als ik dat zou zien: Ik zou er echt niet tegen kunnen en het liefst die mensen kapot willen schieten maar ik blijf het eten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Dus als er weer een ziekte uitbreekt bij dieren,Is het dan nogsteeds gezond :S?
    Zo kan ik ook over groente praten c: Als er schimmel op zit is het ook niet gezond 8D Maar ik zei idd niet gezond maar belangerijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Zo kan ik ook over groente praten c: Als er schimmel op zit is het ook niet gezond 8D Maar ik zei idd niet gezond maar belangerijk.


    ghagha, ja precies


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Joker schreef:
    (...)Uh, jewel dus :'D

    Oh en als ik dat zou zien: Ik zou er echt niet tegen kunnen en het liefst die mensen kapot willen schieten maar ik blijf het eten.


    Dat vind ik gewoon raar dat snap ik gewoon niet.


    Je mpp moeder swaa

    Damn, nou heb ik zin in Mcdonalds food.


    Scream for mercy!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Maar dan kan je toch ook biologies/scharrel vlees eten.
    Ik wil je niet aanvallen maar ik snap niet waarom mensen geen vlees eten,ik snap niet hoe iemand zo tegen de natuur in gaan(ook niet in de bioindustrie hoor)


    Idd de aard van de mens is jagen -als in vlees eten- ..dat is gewoon een feit, net zoals ff Offtopic mannen die jagen op vrouwen xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Oké stomme vraag verder. Maar waar gaat dit topic heen? Ik bedoel wat is het uiteindelijke doel van dit topic. Want als ik het nu gewoon op de vrije loop laat weet ik dat er hier straks een paar ruzie hebben..

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Dat vind ik gewoon raar dat snap ik gewoon niet.
    Wat snap je niet? Waarom ik het dan wel eet of heb ik het verkeerd D:

    Uhm, het is toch al dood... tja klinkt hard. Maar echt, ik ben absoluut tégen dierenmishandeling enzo.


    I live for the applause, you will die for it.