• Sommige zijn trouwens nogal grof. Val me er niet op aan, ik maak de filmpjes niet. (krul)

    Ik weet eigenlijk niet goed of ik dit in 't stamcafé moet plaatsen of hier...
    Maar goed, 't gaat dus om dit filmpje.

    De bedoeling is, dat je het hele filmpje kijkt zonder maar één keer te lachen. Zodra je lacht ben je af, doe je niet meer mee, heb je geen kans om te 'winnen'.

    Lets see wie van jullie het het langst vol kan houden! Zodra iemand met alle eerlijkheid (zo goed als onmogelijk) het hele filmpje zonder te lachen uitzit plaats ik een nieuwe.

    En zo gaan we eens kijken wie er of geen leven/humor heeft, of kei sterk zichzelf kan beheersen. (:


    Je mag natuurlijk officieel alleen door als je 't filmpje zonder lachen helemaal hebt uitgekeken. Anders mag je wel doorkijken, maar telt 't niet mee.
    Ronde 1
    Ronde 2
    Ronde 3
    Ronde 4.
    Ronde 5.
    Ronde 6.
    Deel 7.
    Ronde 8.
    Ronde 9a & ronde 9b.
    Ronde 10
    -
    Ronde 11.
    Ronde 12.
    Ronde 13.
    Ronde 14.

    Nu even een paar rondes Nederlandse humor. Heb niet veel inspiratie en ga zelf altijd plat bij deze filmpjes. :']
    [Je mag me ook filmpjes in pb of gastenboek doorsturen hoor, als ik goede zie plaats ik ze er gewoon tussen]
    -

    Als je alle filmpjes zonder lachen hebt gehad (of in expert mode zelfs niet geglimlacht), zeg het dan, dan zoek ik een nieuwe ronde uit. (krul)

    Net zo lang tot er één iemand over is. (krul)

    En remember, it's just for fun.(krul)


    -
    Edit: Ik lees net dat mensen denken dat de kat in een van de filmpjes mishandeld wordt. Dit is niet het geval. Het gaat hier gewoon om een dieren bad, en het dier is niks ernstig overkomen behalve dat hij weer schoongespoeld is. Maak je dus a.u.b geen zorgen, ik zal nooit dierenmishandeling goedkeuren of als lach filmpje plaatsen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 20:01 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    SHIT DIE GROTE DUIF XD *plat* Oké ik verlies.
    Ik heb al 2 x verloren. De Power Rangers ownden me T_T

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 18:55 ]

    Ik vind het niet zo heel erg grappig... :S


    make cake, not war

    Bij die grote duif kon ik me echt niet meer inhouden, je wint^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Done.
    Niet eens grappig :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Done.
    Niet eens grappig :')


    Ronde 2 voor Joker.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Still nothing lol. What the fuck drinkt hij @ 0:46 D: Ze zijn wel goed, maar ik schiet er niet van in de lach 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Still nothing lol. What the fuck drinkt hij @ 0:46 D: Ze zijn wel goed, maar ik schiet er niet van in de lach 8D


    Volgens de officiele regels heb je 3 opties.
    1 = beginner = grijnzen mag
    2 = geavanceerd = 2x glimlachen is af
    3 = expert = glimlach is af...

    Goed, dan ga ik nu iets zoeken voor je voor een echte pro. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Coldplay schreef:
    SHIT DIE GROTE DUIF XD *plat* Oké ik verlies.
    Ik heb al 2 x verloren. De Power Rangers ownden me T_T



    Hahaha ja die was inderdaad leuk, daar ging ook op stuk de 1e keer. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb nergens gelachen en mss moet ik het zelf niet zeggen, maar ik heb wel humor hoor.
    bij 1:15 moest ik bijna lachen, maar ikbleef gewoon met mijn pokerface zitten. -voelt zich stoer- (krul)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:04 ]


    Smiling but close to tears.

    Joker schreef:
    Still nothing lol. What the fuck drinkt hij @ 0:46 D: Ze zijn wel goed, maar ik schiet er niet van in de lach 8D


    Ronde 3 voor Joker.

    @ Argentinia; heb jij al ronde 2 ook gehad? Dan kan je namelijk gewoon dezelfde als die voor Joker pakken hoor. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:04 ]


    make cake, not war

    Argentinia schreef:
    Ik heb nergens gelachen en mss moet ik het zelf niet zeggen, maar ik heb wel humor hoor.
    bij 1:15 moest ik bijna lachen, maar ikbleef gewoon met mijn pokerface zitten. -voelt zich stoer- (krul)
    RUIG JONGE :9~ Let's be cool togetha. (cool)


    I live for the applause, you will die for it.

    Pijnlijke dingen zijn helemaal niet zo grappig >.<


    make cake, not war

    Nop, still nothing hehe. Die jongen die zichzelf op het bed ramt, dat filmpje ken ik al en is niet meer grappig 8D Was het eerst wel :3


    I live for the applause, you will die for it.

    ronde drie ook win.
    Dit is niet echt mijn humor, vandaar.


    make cake, not war