• Sommige zijn trouwens nogal grof. Val me er niet op aan, ik maak de filmpjes niet. (krul)

    Ik weet eigenlijk niet goed of ik dit in 't stamcafé moet plaatsen of hier...
    Maar goed, 't gaat dus om dit filmpje.

    De bedoeling is, dat je het hele filmpje kijkt zonder maar één keer te lachen. Zodra je lacht ben je af, doe je niet meer mee, heb je geen kans om te 'winnen'.

    Lets see wie van jullie het het langst vol kan houden! Zodra iemand met alle eerlijkheid (zo goed als onmogelijk) het hele filmpje zonder te lachen uitzit plaats ik een nieuwe.

    En zo gaan we eens kijken wie er of geen leven/humor heeft, of kei sterk zichzelf kan beheersen. (:


    Je mag natuurlijk officieel alleen door als je 't filmpje zonder lachen helemaal hebt uitgekeken. Anders mag je wel doorkijken, maar telt 't niet mee.
    Ronde 1
    Ronde 2
    Ronde 3
    Ronde 4.
    Ronde 5.
    Ronde 6.
    Deel 7.
    Ronde 8.
    Ronde 9a & ronde 9b.
    Ronde 10
    -
    Ronde 11.
    Ronde 12.
    Ronde 13.
    Ronde 14.

    Nu even een paar rondes Nederlandse humor. Heb niet veel inspiratie en ga zelf altijd plat bij deze filmpjes. :']
    [Je mag me ook filmpjes in pb of gastenboek doorsturen hoor, als ik goede zie plaats ik ze er gewoon tussen]
    -

    Als je alle filmpjes zonder lachen hebt gehad (of in expert mode zelfs niet geglimlacht), zeg het dan, dan zoek ik een nieuwe ronde uit. (krul)

    Net zo lang tot er één iemand over is. (krul)

    En remember, it's just for fun.(krul)


    -
    Edit: Ik lees net dat mensen denken dat de kat in een van de filmpjes mishandeld wordt. Dit is niet het geval. Het gaat hier gewoon om een dieren bad, en het dier is niks ernstig overkomen behalve dat hij weer schoongespoeld is. Maak je dus a.u.b geen zorgen, ik zal nooit dierenmishandeling goedkeuren of als lach filmpje plaatsen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 20:01 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tinfoil schreef:
    `7 gehaald (nerd)


    Ik geloof het bíjna niet maar goed, Deel 8.

    Als dat al niet helpt moet ik echt een moeilijke gaan zoeken. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gelooft mij bijna niet zeg Ö

    Je mag er nog één gaan zoeken :Y) Ik ben heel goed in deze dingen x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik ga dat ook een keer doen ;3
    en weetje wat ook kan, dat gewoon iedereen zegt van "gehaald" terwijl ze wel gelachen hebben enzo :3
    naja, als je dat doet ben je best wel lame want dan speel je niet meer echt het spel (A)

    NewZealand schreef:
    ik ga dat ook een keer doen ;3
    en weetje wat ook kan, dat gewoon iedereen zegt van "gehaald" terwijl ze wel gelachen hebben enzo :3
    naja, als je dat doet ben je best wel lame want dan speel je niet meer echt het spel (A)


    Idd, dat vind ik ook lame Ö Ik ben hier gewoon goed in omdat ik deze dingen vroeger ook altijd speelde. Verstand op nul. blik op oneindig, dat is mijn specialiteit :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tinfoil schreef:
    Gelooft mij bijna niet zeg Ö

    Je mag er nog één gaan zoeken :Y) Ik ben heel goed in deze dingen x]


    Ronde 9a & ronde 9b.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bij ronde a dacht ik alleen maar 'autch O.o' en bij B verbaasde ik me over de stupiditeit van sommige mensen ='D

    Maar ik ben verder n.n


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb niet gelachen, ik snap eigenlijk niet wat er grappig is...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Bij ronde 1 schiet ik meteen al in de lach door die ogen. x'D Nja, ik lach ook om echt alles. Gaby is helaas niet door. :[


    *insert philosophical cringe expression here*

    Okeé die robots in 9b ownden mij haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Vond er eigenlijk niks grappig aan.


    You’re falling into history.

    Ik heb niet gelachen ik zat wel zo van "oeh dat moet pijn doen" bij sommige maar voor de rest nope no laughing here ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik vond het eerlijk gezegd niet grappig, eerder verbazingwekkend. D:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ronde 10


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Niet gelachen
    die dingen zijn voorspelbaar

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 9:31 ]

    AK47 schreef:
    Ronde 10

    Sorry, maar ook hier heb ik niet om kunnen lachen. D:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.