• Oke dit moet je niet serieus nemen enz. Dit is een spel die ik een beetje heb gepikt maar toch HAHA Oke ik heb er niets tegen maar ik wil gewoon weten hoe je hun wilt vermoorden

    Het gaat zo beschrijf gewoon hoe je die wil vermoorden

    En als je geen haat hebt aan een artiest dan moet je gewoon een persoon....Maar als je niemand hebt die je haat...(wat een wonder is vind ik) dan kan je iets goed schrijven over iemand die het meest waard is voor jou!
    Maar je kan ook beide doen HAHHA

    Als dit niet mag kan je het dan vertellen want ik heb niet zoveel verstand van forums....

    SweetLady123 schreef:
    (...)

    Je kan toch fantasie hebben ???


    Jawel, maar hoe realistischer de fantasie, hoe groter het meesterbrein erachter.(nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oké, hier komt de mijne:

    Ik zou hem eerst kidnappen, dan opsluiten in een klein kamertje vol ongedierte en schimmel, daarna zou ik hem een paar dagen honger laten lijden.
    Dan vriesdroog ik zijn edele deel met vloeibare stikstof -ik ben niet vies van een beetje sadomasochisme- en dan kraak ik zijn edele delen eraf. (dat kun je namelijk doen na een behandeling met vloeibare stikstof)

    Dan bak ik ze en serveer ik ze aan hem, hij moet toch een laatste maaltijd hebben, toch?

    Vervolgens kap ik zijn vingertoppen milimeter voor milimeter eraf.

    Daarna ontdoe ik hem van zijn nieren, om ze later te verkopen.

    Dan mag hij weer enkele dagen alleen zitten, zichzelf vergiftigend doordat hij geen nieren meer heeft.

    Dan zijn zijn benen aan de beurt, ik martel hem tot hij schreeuwt om te sterven.

    Dan stel ik hem voor de keuze, ofwel neemt hij een vergif waarna hij in een pijnljke dood zal sterven ofwel kan hij gewoon doodbloeden.


    -ja ik heb een vijs verloren, en nee dit is geen fantasie die ik in werkelijkheid wil laten komen-


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik wil Paris Hilton haar kop eraf schieten =)
    Als ik mijn leven beu ben en zelfmoord wil plege ofzo ga ik dat eerst doen..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik haat een meisje dat mijn crush wil verleiden (Maar ik denk dat hij mij meer ziet zitten :3)
    Dus wil ik eerst haar buik opensnijden dan haar ik d'r ingewanden uit, van mij mag ze d'r eigen darmen opeten met een flesje tabascosaus dan hang ik d'r aan m'n huis met d'r haren op zodat d'r kope deraf valt en dan bloed ze gwn dood en als ze nog net iets ziet zoen ik m'n crush voor d'r ogen vol op de mond en dan heeft ze een ongelukkige dood (duivel)

    Adam's appel eruit trekken (Heb ik namelijk altijd al eens willen doen(duivel))


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    ik wil paris hilton vermoorden :)
    Ik had gedacht om met een van haar stiletto's tegen haar hoofd te slaan tot ze ko is, dan haar lelijke kop tegen een muur slaan zodat haar neus gebroken is en als laatste wachten tot ze weer wakker is en haar dan aan de haaien voeren :)

    whahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)
    sorry, ik kan paris hilton gewoon niet uitstaan(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aardig als ik ben, wens ik niemand de dood toe. (:
    Maar, ik zou er nu niet bepaald om treuren als Paris Hilton sterft.


    effort never betrays you

    Laten we die persoon eerst lekker laten lijden. Hmm, op zo'n oud martelingsvoertuig zoals de pijnback. Zijn ledematen rekken. Met een hamer op zijn vingers slaan. Hem laten verzuipen en nét op tijd naar boven halen. En uh.. ik heb geen inspi q_q Voor de trein leggen is wel awesum. En dan net te lui zijn om die persoon weg te halen wanneer een een trein komt... Oops.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou 'm niet vermoorden. Ik zou 'm voor altijd opsluiten en hem verkracht laten worden door vieze mannetjes die er veel geld voor over hebben. Ghehe 8D
    - Oei, ik moet hem wel heel erg haten. Dit is echt superevil.


    Life is hard and then we die

    DarkSun schreef:
    Aardig als ik ben, wens ik niemand de dood toe. (:
    Maar, ik zou er nu niet bepaald om treuren als Paris Hilton sterft.


    Stay calm and be a directioner.

    Ik zou eerst hem vastbinden, en een groot stuk plakband over zijn mond plakken. Daarna wil ik zijn vingers eerst proberen plat te maken met mijn stijltang. Maar dat zal hoogst waarschijnlijk niet werken dus plet ik ze met een hele grote hamer. Daarna wil ik zijn gezicht platstrijken. En dan is die vast wel bewusteloos. Dan wil ik er met een wals overheen rijden om te kijken wat voor een effect dat geeft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ok,over overdrijven gesproken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Justin Bieber
    Eerst zou ik hem ontvoeren daarna zijn organen eruit trekken en die aan hemzelf voeren. Daarna gooi ik hem in een kooi met leeuwen en dan alles wat overblijft gooi ik in een rivier met ijs erover, zodat hij niet kan ontsnappen
    (duivel)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou 'm niet vermoorden. Ik zou 'm voor altijd opsluiten en hem verkracht laten worden door vieze mannetjes die er veel geld voor over hebben. Ghehe 8D
    - Oei, ik moet hem wel heel erg haten. Dit is echt superevil.
    hahahaha, dat is best vies :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Tokio hotel:

    Eerst vastbinden met stekeldraad in een roze kamer vol met barbies.
    Dan nagellak en tiepexx voeren.
    Laten verdrinken in een kinderbadje met haaien en kwallen.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.