• Oke dit moet je niet serieus nemen enz. Dit is een spel die ik een beetje heb gepikt maar toch HAHA Oke ik heb er niets tegen maar ik wil gewoon weten hoe je hun wilt vermoorden

    Het gaat zo beschrijf gewoon hoe je die wil vermoorden

    En als je geen haat hebt aan een artiest dan moet je gewoon een persoon....Maar als je niemand hebt die je haat...(wat een wonder is vind ik) dan kan je iets goed schrijven over iemand die het meest waard is voor jou!
    Maar je kan ook beide doen HAHHA

    Als dit niet mag kan je het dan vertellen want ik heb niet zoveel verstand van forums....

    geeen artiest maar Luis Suarez . hoe geeen idee

    Ik haat niemand (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Justin Bieber(duivel)

    Eerst sla ik hem inelkaar met een theepot(6) Daarna snij ik langzaam z'n keel door, en snij ik z'n wangen ervanaf(duivel)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    JerseyShore schreef:
    Tokio hotel:

    Eerst vastbinden met stekeldraad in een roze kamer vol met barbies.
    Dan nagellak en tiepexx voeren.
    Laten verdrinken in een kinderbadje met haaien en kwallen.


    Ik ben Fan! Maar hierom moest ik stiekem toch lachen:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vermoord niemand (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vengeance schreef:
    Jullie denken echt allemaal dat iemand niet al vrij snel doodbloed als je armen en/of benen er af zegt? Want dat gebeurd namelijk wel. Doe dat dan als laatste.(krul)


    Haha het klinkt bijna alsof je er verstand van hebt xD

    Een waterflesje gooien naar tokio hotel!
    wat...
    ze deden dat toch ook naar justin!
    dan mag het ook naar TH!

    DoctorWho schreef:
    Justin Bieber(duivel)

    Eerst sla ik hem inelkaar met een theepot(6) Daarna snij ik langzaam z'n keel door, en snij ik z'n wangen ervanaf(duivel)
    µ
    dat is ronduit duivels!

    Ik zou Tokio Hotel wel wat aan willen doen! Eerst ze vastbinden en dan al die wijven die Tokio Hotel leuk vinden er op af sturen. Eerst even kijken of ze dat overleven...(Denk het niet!) Zo ja, dan stuur ik de andere haters op ze af (A)

    groetjes Bazz(flower)

    Ik wil niemand vermoorden! (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Ik haat niemand, ik accepteer dat die persoon er nu eenmaal is. Klinkt erg raar/moeilijk/ingewikkeld/engelig, weet ik veel, maar zo ben ik nou eenmaal. Ik wil al helemaal niemand vermoorden...


    Our perspective only changes when we change our position.

    Dit onderwerp is best wel zwaar geniaal O.o
    Iedergeval...
    Ik zou...
    Konijnenoren achter op het hoofd vastmaken, hem in een vleesetendeplantkostuum steken, dat dan weer in een plantenbak, dan de plantenbak vullen met mierenzuur (duivel)

    Weetje... Die moordactie slaat wel eigenlijk helemaal nergens op... O.o

    Ik denk dat er mensen zijn die dit te serieus nemen :'D

    - Ik snij zijn gezicht open met mijn nagels, krab zijn ogen eruit en krak zijn neus naar elke kant. Dan gooi ik hem in een enorme vissenkom waarik hij zo langzaam verdrinkt, dat het de pijnlijkste dood ever wordt. Het hele water wordt rood door zijn bloed en ik strooi in de tussentijd dat hij dood gaat met vissenvoer. Muhahaha.
    Ik weet wel niet om wie het gaat, maar hij zal lijden. (duivel)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 19:19 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Smeagol schreef:
    Justin Bieber(duivel)

    Eerst sla ik hem inelkaar met een theepot(6) Daarna snij ik langzaam z'n keel door, en snij ik z'n wangen ervanaf(duivel)


    waar jaloezie een mens toe kan lijden..


    Save me from myself.

    Zachary schreef:
    (...)

    waar jaloezie een mens toe kan lijden..


    Dit spel is voor de fun. Dus neem dit niet ze erg op jonge


    "Ignite, my love. Ignite."