• Oke dit moet je niet serieus nemen enz. Dit is een spel die ik een beetje heb gepikt maar toch HAHA Oke ik heb er niets tegen maar ik wil gewoon weten hoe je hun wilt vermoorden

    Het gaat zo beschrijf gewoon hoe je die wil vermoorden

    En als je geen haat hebt aan een artiest dan moet je gewoon een persoon....Maar als je niemand hebt die je haat...(wat een wonder is vind ik) dan kan je iets goed schrijven over iemand die het meest waard is voor jou!
    Maar je kan ook beide doen HAHHA

    Als dit niet mag kan je het dan vertellen want ik heb niet zoveel verstand van forums....

    Justin BIeber door zn eigen condoomlijn achter in zn keel te douwen! :Y)

    Justin Bieber ik schiet een kogel dor zijn kop en bij Ralf het zelfde:Y)


    Shoganai i ne~

    Justin Bieber. xD

    eerst zijn tong eraf snijden zoodat hij niet kan gillen want das is irritant.
    daarna hooft kaal scheren want ik mag dat haar niet.Dan lieve knuffel beertjes op zijn hooft tatoeëren.en zijn hele lichaam(nerd)Dan hem naar een kamer brengen Zonder licht. daar hem 3 dagen houden. Dan bij de haaien

    oke dat was mijn moord gedachten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OEH OEH
    Miley, ik laat de Wiet opeten, ik steek die naald van een tatoerder ik dr ass en sla dr knock out met dr paal van de clubs.
    Ze wil stoer doen? Hier kan ze het krijgen!

    Moby schreef:
    ik zou hem eerst martelen totdat hij smeekt om vergiffenis -wat dus niet komt.
    Daarna snijdt ik zijn onderbenen eraf zodat hij niet kan wegvluchten. Ik kaasschijf zijn borst met een kaasschijf. Gehehe, enneh, maakt zijn hoofd kaal en elektrokuteer hem zodat hij net niet doodgaat. Gooi hem in een bak vol piranha's en op het laast haal ik zijn ogen eruit met een lepel en voor het aan de vissen. En daarna dump ik zijn lijk in een vleesfabriek zodat anderen mensen hem opeten
    en ik film alles.
    okee, dat was mijn moord gedachte

    jij hebt echt teveel horrorfilms gezien xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    In een bad met zoutzuur gooien:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.