• Oke dit moet je niet serieus nemen enz. Dit is een spel die ik een beetje heb gepikt maar toch HAHA Oke ik heb er niets tegen maar ik wil gewoon weten hoe je hun wilt vermoorden

    Het gaat zo beschrijf gewoon hoe je die wil vermoorden

    En als je geen haat hebt aan een artiest dan moet je gewoon een persoon....Maar als je niemand hebt die je haat...(wat een wonder is vind ik) dan kan je iets goed schrijven over iemand die het meest waard is voor jou!
    Maar je kan ook beide doen HAHHA

    Als dit niet mag kan je het dan vertellen want ik heb niet zoveel verstand van forums....

    Een kogel in zijn knieschijf schieten, hem levend villen. Daarna rollen in zout en dan levend verbranden.

    Ik ben een sadist, ja. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Borstkast openrijten en alle ingewanden deskundig eruit halen en dan aan de eerste de beste hond te eten geven? Ik weet echt niets op dit moment.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 14:55 ]


    All this dampness is damp.

    Z'n oogballen eruittrekken met een vork. De oogballen in een snoepverpakking doen en verkopen aan kleine kinderen. Daarna gooi ik hem in een bad met plas, en rol hem in een reuze loempia. Dan mag hij gefrituurd worden en eet ik hem op.
    Ik heb teveel fantasie xP

    Een gothic op Tom en de rest af sturen of adam Lambert. Een huurmoordanaar

    ik ontvoer hem eerst en dan sluit ik hem op in een klein vochtig kamertje waarna het echt heel koud word daar binnen.
    en dan snij ik een voor een zijn tenen eraf want ik wil hem laten leiden als ik eerst met zijn hoofd begin is hij gelijk dood:|
    daarna stuur ik een zwerm wespen op hem af *hopelijk is die alergische* als dat gebeurd is snij ik zijn stembanden eraf zodat hij lekker nooit meer kan zingen en dan pas hak ik zijn hoofd eraf:Y)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 19:24 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik wens niemand de dood toe en zo wel zou ik dat liever voor me houden (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen dood. Ik ga gewoon haar vriendje stelen, muaha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik word toch een beetje bang van sommige moord verhalen hier xD
    maar ik zou niet zo zeer iemand willen vermoorden, of toch wel? (A)

    lady gaga opeten met een vork:Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    justin bieber

    met een fles water (cat) maaar iemand was me voor...


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Langzaam en pijnlijk. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil op Justin Beavers hoofd inhakken met een schroevendraaier, dan wil ik met een lepel zijn lul eraf halen, die koken, ongeconcentreerd zoutzuur zijn strot in gieten, zijn microdick aan hem voeren en hem laten stikken in zijn eigen penis. :'D
    Daarna wil ik nog leuk op zijn lijf dingetjes snijden met een mes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik gooi hem van de maunt everest & laat hem landen op de scherpste rots ever. Dan boort de rots door zijn lul waardoor hij met een piepstem schreeuwt & hij nooit meer kan plassen. Dan verplaats ik hem naar het oerwoud waar de insecten hem oppulken. Einde ~

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 20:02 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    oke.. heel veel mensenjes gaan nu boos op me worden.. maar dat kan me niets schelen(A)

    (duivel) JUSTIN BIEBER IK HAAT JE(duivel)
    Eerst steek ik m met een passer, dan gooi ik m in de dierentuin in het haaien-aquarium, als ie niet is opgegeten ofso dan gooi ik m daarna bij de leeuwen en zo ga ik elk dier af tot ie dood is(A)

    *Het spijt me bieberlovers*


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    ik zou diegene gewoon constant uit z'n slaap houden. Dat is pas marteling. Als je 3 dagen niet hebt geslapen ga je namelijk ook dood. (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself