• Beautiful girls, all over the world. I could be chasing but my time would be wasted.

    David Villa, is een bekende voetballer die vaak over de wereld reist voor zijn carrière. In elk land waar hij komt heeft hij wel een vriendinnetje. Als Villa, dan op een dag in Italië is, valt zijn oog op de beeldschone Lucia. Ze is anders dan al zijn andere vriendinnetjes, in tegenstelling tot hun kan hij haar niet krijgen. Hij word steeds verliefder, maar zij moet niks van hem weten, uit angst dat zij ook deel uit gaat maken van 'een van zijn vriendinnetjes'. Hij dumpt al zijn vriendinnetjes voor haar in de hoop dat zij ooit de zijne word, maar is dat ook iets wat zij wil?


    Rollen:
    Vriendinnetjes Villa:
    Vriendinnetjes voetballers:
    Beste vriendin Lucia:
    Zelfverzonnen rol.


    ~Bezet~
    Toekomstige vriendin Casillas: Footballeur
    Beste vriendin Lucia: Unusual.
    Vriendinnetjes Villa: Believing, S0UNDTRACK, Italie
    Toekomstige vriendin Kaká: S0UNDTRACK.
    Beste vriendin Lucia: VivaEspana
    Vriendinnetje van der Vaart: VivaEspana
    Vriendinnetje Afellay: Reckless
    Vriendinnetjes Torres: JBM en Santo
    Vriendinnetje Diego Forlán: Joker
    Vriendinnetje van Persie: Pershoofd
    Ex van Villa: Pershoofd
    Vriendinnetje Elia: Argentinia








    Rol:
    Naam;
    Achternaam;
    Leeftijd;
    Afkomst;
    Karakter;
    Uiterlijk beschrijving;
    Titel;

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 16:03 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik ga dan naar de hoertjes hoor (cat)

    Ik haat jou.


    we've only said goodbye with words

    MAAR IK BEN VEEEEEELS TE LUI (cat)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    ROSE.
    Ik heb al genoeg rollen in jouw stories. Ik gun Ibi dit keer een ander, ookal blijft ie van mij.
    Zo, ben ik ook goed voor vandaag. Mag ik nu naar de hemel? (krul)


    Belloe, dan krijg je ook niet meer in mijn verhaal appelvlaai, en dan ga ik het lekker uitmaken tussen jullie twee (puh)


    SLOAN.

    Reckless schreef:
    (...)
    Ik haat jou.

    Je bent wel verloofd met me he. Geef mijn papieren ring dan terug (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    (...)

    Belloe, dan krijg je ook niet meer in mijn verhaal appelvlaai, en dan ga ik het lekker uitmaken tussen jullie twee (puh)


    OKE OKE IK VUL HEM AL IN. JEZUS TOCH. WILLEN JULLIE ZO GRAAG DAT IK HEM KRIJG?


    we've only said goodbye with words

    Portugal schreef:
    (...)
    Je bent wel verloofd met me he. Geef mijn papieren ring dan terug (cat)


    Ik straal sarcasme uit schat.


    we've only said goodbye with words

    Rol: doe maar vriendinnetje Villa of vriendin Kaka
    Naam; Joelle
    Achternaam; Cruz
    Leeftijd; twintig
    Afkomst; Engeland
    Karakter; Joelle is een mooi en buitengewoon slim meisje, vaak weet joelle waar ze mee bezig is behalve met de liefde. vaak wordt ze verblind door de schoonheid van de man en valt er als een blok voor, zo is ze vaak gebruikt en leert ze er niks van. ze trapt vaak in hun spelletjes, maar Joelle weet wel hoe ze met mannen om moet gaan. Joelle is een echte flirtster en kan nooit ophouden met glimlachen. Joelle is wel heel lief en ook erg behulpzaam. haar vrienden en familie zijn haar alles, Joelle kan wel een grote mond hebben voor iemand van twintig. daarom komt ze vaak over als een moeilijke puber, Joelle kan in de tijd van haar maandelijkse probleem zeer chagerijnig en bot overkomen.
    Uiterlijk beschrijving; Joelle heeft blond gekruld haar, wat ze meestal wild heeft zitten. vaak draagt ze er hippiebandjes/linten/haarbandjes in. ze draagt ook graag opvallende make-up en opvallende kleding met aparte printen erop.
    Titel; die ga ik bedenken chickie :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Allerbeste vriendin Lucia + Vriendinnetje Rafael van der Vaart
    Naam; Kim
    Achternaam; Johansson
    Leeftijd; 20 jaar.
    Afkomst; Nederlands.
    Karakter; Lief, aardig, verlegen, rustig, niet al te slim, zorgzaam, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden familie, creatief, optimistisch, muzikaal,
    Uiterlijk beschrijving; Kim heeft een blanke huid die snel bruin word zodra ze in de zon komt, ze heeft lichtblond haar dat snel krullerig word, ze heeft lichtblauwe ogen en lichtroze lippen. Ze is best klein maar dat vind ze totaal niet erg. Kim heeft een slank tot mager postuur en is het ideale meisje.
    Titel; You're the one that I want.

    Kan deze rol alsjeblieft?? Please??

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 13:15 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Reckless schreef:
    (...)

    OKE OKE IK VUL HEM AL IN. JEZUS TOCH. WILLEN JULLIE ZO GRAAG DAT IK HEM KRIJG?

    beter voor je leven (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: De beruchte rol die ik altijd neem
    Naam; Maya
    Achternaam; Burkovíç
    Leeftijd; 20
    Afkomst; Bosnië/Nederland
    Karakter; Een dromertje, geen pietje-precies. Vind normale dingen altijd saai. Rustig, en doet meestal gezellig. Gevoel voor humor, kan heerlijk koken. Houdt van reizen, stadlichtjes, andere steden bezoeken. Shopaholic, leest graag. Houdt van muziek luisteren en koffie. Artistiek en weet de rumoerige boel te sussen.
    Uiterlijk beschrijving; Lang donkerblond golvend haar. Kastanje bruine ogen. Mooie jukbeenderen, hartvormig gezicht. Slank met goeie rondingen. Ookal haat ze sporten.
    Titel; Rose mag niet vreemdgaan.


    NU BLIJ.


    we've only said goodbye with words

    Maar ik wil er VEEL in voorkomen (cat)


    we've only said goodbye with words

    Jeej, brave Bella. ^^


    SLOAN.

    Ik ben te lui om te typen, komt vast door de honger. Poepies ik ga een tosti maken :9~


    we've only said goodbye with words

    Ok dan maar om Rose tevreden te stellen (cat)
    Rol: Vriendin David Villa
    Naam; Kate
    Achternaam; Rivera
    Leeftijd; 22
    Afkomst; Spanje :3
    Karakter; Eigenwijs, gestoord, gek, behulpzaam, iritant
    Uiterlijk beschrijving; Kate heeft lange bruine lokken tot net onder haar borst. Ze zijn niet stijl maar ook niet krullerig. Kate heeft een mooi gezicht met fel groene ogen een volle zwarte wimpers. Kate heef een mooi figuur met mooie ronde vormen en is ongeveer 1.75
    Titel; Rose heeft een te groot ego (cat)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 13:20 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Ok dan maar om Rose tevreden te stellen (cat)
    Rol: Vriendin David Villa
    Naam; Kate
    Achternaam; Rivera
    Leeftijd; 22
    Afkomst; Spanje :3
    Karakter; Eigenwijs, gestoord, gek, behulpzaam, iritant
    Uiterlijk beschrijving; Kate heeft lange bruine lokken tot net onder haar borst. Ze zijn niet stijl maar ook niet krullerig. Kate heeft een mooi gezicht met fel groene ogen een volle zwarte wimpers. Kate heef een mooi figuur met mooie ronde vormen en is ongeveer 1.75
    Titel; Rose heeft een te groot ego (cat)


    Onze titels zijn geniaal (cat)


    we've only said goodbye with words