• Het lijkt wel alsof er mensen zijn die gewoon écht alles hebben. Knap, model, populair, zelfverzekerd, veel vrienden, vriendje.

    Zijn er ook nog geen perfecte mensen op aardig uitgezonderd van mij?


    Queen of Hell is my name

    En ik heb jeuk aan m'n kop. Misschien heb ik wel last van imperfecte luizen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, ik hoor daar dus zeker niet bij. Ik heb wel een vriendje, maar bij ons is ook niet alles perfect.
    En ik ken ook van die mensen, veel vriendinnen, 3 miljoen jongens die hun allemaal aardig vinden enzo. Maar tegen de andere mensen zijn de bitches. En dat is nóg erger.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kassiewijle schreef:
    Die mensen zijn ook niet perfect :Y)


    Only losers can act the way you do

    Hun zijn ook niet perfect, want ook hun stinken 's morgen uit mijn mond en hun hebben ook net uit bed haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben verre van perfect.

    ik ben perfect
    niet waar hoor, ver van
    ik vind persoonlijk dat Strobelight gelijk heeft


    Change, the only good thing in this world.

    Niemand is perfect, ook die meiden niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niemand is perfect. Klaar, punt uit. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sommige mensen hebben het ook gewoon allemaal. Maar er komen negatieve dingen bij kijken en vaak willen die mensen al die dingen helemaal niet. Of ze zijn mediageil. (krul)


    All was well.

    Perfect zijn is te mooi om waar te zijn. Net zoals je elke dag geluk zou hebben. Ik bedoel, als alles maar goed blijft gaan, dan ga je op een duur ook denken dat het in een keer fout gaat. En het leven is zo saai, zonder alle onperfecte dingen :3.


    Alleen maar tranen van geluk