CarmineG schreef: Oke, als ik wat uitgeslapen ben, ga ik nadenken over het citaat en een verhaal maken. Al vind ik 14 oktober toch wel snel, of ligt dat aan mij?
Nee klopt, maar ik wilde nog twee rondes houden voor de officiele sluitingstijd van deze wedstrijd, 31 oktober. Dan is er nog meer kans voor mensen om hun cijfers op te krikken. En stel dat mensen uitstel willen, dan is daar nog een marge voor, want van de mods mag ik er wel een week overheen. That's why :]
Ivan schreef:
(...) Nee klopt, maar ik wilde nog twee rondes houden voor de officiele sluitingstijd van deze wedstrijd, 31 oktober. Dan is er nog meer kans voor mensen om hun cijfers op te krikken. En stel dat mensen uitstel willen, dan is daar nog een marge voor, want van de mods mag ik er wel een week overheen. That's why :]
Okay, deal. Ik zal proberen om iets te verzinnen (:
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
Ivan schreef:
(...) Nee klopt, maar ik wilde nog twee rondes houden voor de officiele sluitingstijd van deze wedstrijd, 31 oktober. Dan is er nog meer kans voor mensen om hun cijfers op te krikken. En stel dat mensen uitstel willen, dan is daar nog een marge voor, want van de mods mag ik er wel een week overheen. That's why :]
van 10 juli tot 10 november is toch 4 maanden? plus een week uitstel zou dan toch tot 17 november zijn? of ben ik nu achterlijk?
-Om er ook voor te zorgen dat er schot blijft zitten in de wedstrijden, mag een wedstrijd nu maximaal 4 maanden duren. Als er vier maanden verstreken zijn wordt je wedstrijd gesloten, en is hij dus afgelopen.
affinity schreef:
ik nog niet sorry ik kan maar geen mooi citaat vinden...
Heb je geen favoriet liedje ofzo? Daar vind je vaak mooie zinnen in die je kan gebruiken of een zin uit een favoriet boek. Of ga naar google en typ 'Citaten' misschien doe je wat inspiratie op (: