• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dum dum dum.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    De cijfers staan online! Excuses voor het lange wachten, ik wachtte op een bericht terug voor een verhaal waarvan ik nog geen commentaar heb gehad, maar uiteindelijk heb ik zelf de cijfers ingevoerd :']

    Misschien is het je opgevallen dat er eigenlijk niemand eruit is gegooid om het maar zo te zeggen. Dit heb ik gedaan omdat er bij de tweede ronde maar erg weinig mensen hebben ingeleverd. Uiteindelijk zullen we het gemiddelde van de cijfers per deelnamer nemen en degene met het hoogste gemiddelde wint. Mocht het toevallig zo lopen dat er twee zijn met exact hetzelfde gemiddelde, dan doen we een ronde Sudden Death: een allerlaatste opdracht die bepaalt wie van de twee het best is :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaaaa! En wat een leuke nieuwe opdracht! (:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Penniman schreef:
    Jaaaa! En wat een leuke nieuwe opdracht! (:

    Oh gelukkig dat hij leuk gevonden wordt (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    lol, waarom heb ik al een compleet verhaal om een citaat geschreven?(krul)

    Hel schreef:
    lol, waarom heb ik al een compleet verhaal om een citaat geschreven?(krul)

    Omdat jij inspiratie had na deze ubervette niet te lastige opdracht 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, als ik wat uitgeslapen ben, ga ik nadenken over het citaat en een verhaal maken. Al vind ik 14 oktober toch wel snel, of ligt dat aan mij?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik doe niet mee, maar ik moet nog 1 reactie kwijt voordat ik een normaal getal heb voor mijn 5e ster xd
    niet hier dus op letten :P


    Joy is not in Things, it is in us.

    CarmineG schreef:
    Oke, als ik wat uitgeslapen ben, ga ik nadenken over het citaat en een verhaal maken. Al vind ik 14 oktober toch wel snel, of ligt dat aan mij?

    Nee klopt, maar ik wilde nog twee rondes houden voor de officiele sluitingstijd van deze wedstrijd, 31 oktober. Dan is er nog meer kans voor mensen om hun cijfers op te krikken. En stel dat mensen uitstel willen, dan is daar nog een marge voor, want van de mods mag ik er wel een week overheen. That's why :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Nee klopt, maar ik wilde nog twee rondes houden voor de officiele sluitingstijd van deze wedstrijd, 31 oktober. Dan is er nog meer kans voor mensen om hun cijfers op te krikken. En stel dat mensen uitstel willen, dan is daar nog een marge voor, want van de mods mag ik er wel een week overheen. That's why :]

    Okay, deal. Ik zal proberen om iets te verzinnen (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ivan schreef:
    (...)
    Nee klopt, maar ik wilde nog twee rondes houden voor de officiele sluitingstijd van deze wedstrijd, 31 oktober. Dan is er nog meer kans voor mensen om hun cijfers op te krikken. En stel dat mensen uitstel willen, dan is daar nog een marge voor, want van de mods mag ik er wel een week overheen. That's why :]


    van 10 juli tot 10 november is toch 4 maanden? plus een week uitstel zou dan toch tot 17 november zijn? of ben ik nu achterlijk?:S

    Hel schreef:
    (...)

    van 10 juli tot 10 november is toch 4 maanden? plus een week uitstel zou dan toch tot 17 november zijn? of ben ik nu achterlijk?:S

    Het mocht eigenlijk iets van 3 maanden ofzo. Krull zei iig dat ik nog tot de 31ste had :']


    No growth of the heart is ever a waste

    -Om er ook voor te zorgen dat er schot blijft zitten in de wedstrijden, mag een wedstrijd nu maximaal 4 maanden duren. Als er vier maanden verstreken zijn wordt je wedstrijd gesloten, en is hij dus afgelopen.


    Dit staat er in het officiële topic....

    Ik heb een kleine update nodig aangezien mijn computer kapot was: heeft er al iemand ingeleverd?


    MUSIC && FASHION

    ik nog niet sorry ik kan maar geen mooi citaat vinden...


    #WWED - What Would Emma Do?