• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Armani schreef:
    (...)
    Heb jij meer uitleg over de opdracht? Want, eerlijk gezegt, ik snap er niet zo veel van :X


    Nee spijtig genoeg niet en eerlijk gezegd snap ik er zelf ook de *tuut* van xp


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Nee spijtig genoeg niet en eerlijk gezegd snap ik er zelf ook de *tuut* van xp

    Haha x) Oke, dan wachten we nog 4 dagen ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ik het goed snap moet je gewoon over iemand schrijven die volgens jou onderschat wordt door de rest van de wereld. Iemand die voor jou een held is en voor de rest van de wereld niet (zoveel).


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Als ik het goed snap moet je gewoon over iemand schrijven die volgens jou onderschat wordt door de rest van de wereld. Iemand die voor jou een held is en voor de rest van de wereld niet (zoveel).


    k dacht ook aan zo iets ja...

    Conflate -> Cornflakes


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reventon schreef:
    Als ik het goed snap moet je gewoon over iemand schrijven die volgens jou onderschat wordt door de rest van de wereld. Iemand die voor jou een held is en voor de rest van de wereld niet (zoveel).

    Correct! (sorry for the late reply -.-)


    No growth of the heart is ever a waste

    geeft niet bedankt ik denk dat het me nu wel gaat lukken om iets te maken...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oke, succes in elk geval iedereen! :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry dat ik zo laat op de opdracht reageer, maar mijn eigen computer heeft het begeven en gaat zelfs niet meer aan.. Ik zit nu op de computer van mijn moeder, maar al mijn muziek en schrijfsels staan op de mijne. Hopelijk krijg ik mijn computer gemaakt en de opdracht op tijd af, maar ik wilde het even laten weten, zodat jullie niet denken dat ik geen zin meer had als ik op 10 september geen opdracht heb ingestuurd..


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Baptiste -> Sailor


    Only losers can act the way you do

    Reventon > Archer


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    CRACKSICLE is back - eindelijk -
    @Zaitsev, heb je al opdrachten binnengekregen?


    MUSIC && FASHION

    @ Hierboven: Nee nog niet :o
    Ik wou net gaan zeggen dat we nog een week hebben. Als ik niks binnenkrijg ben ik genoodzaakt de wedstrijd af te blazen.

    But yeah, dus nog een week leute! :]


    No growth of the heart is ever a waste

    heb je enig idee hoe moeilijk die opdracht is?:P

    Wat Hel zegt. Ik denk me dood aan wie mijn onzichtbare held is. Even dacht ik; Héé, mijn ego misschien. Maar dat bleek toch niet zo'n goed idee x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California